

I Danmark og Sverige har den yderste venstrefløj fået en sag, som optager dem meget i disse dage. Man påberåber sig alle mulige konventioner, og diverse børneorganisationer er også begyndt at tale om uledsagede flygtningebørn, som i stigende omfang kommer til både Danmark og Sverige, og som skal have større beskyttelse og priviligier.
Jeg ville gerne vide hvor mange piger, der er blandt de uledsagede flygtningebørn? Hvis man vælger betegnelsen “børn”, betyder det da, at der er nogenlunde lige mange drenge og piger? Er der overhovedet en eneste pige blandt de udledsagede flygtningebørn? Har Danmarks Radio undersøgt sagen, inden man slog den så stort op? Eller er der igen tale om, at kun drengene fra primært islamiske lande sendes afsted af priviligerede familier, som har råd til at betale penge til menneskesmuglere, som har fundet endnu en fidus til at smugle mennesker til de skandinaviske lande?
Hvis der ikke er piger blandt de uledsagede børn, burde Danmarks Radio undskylde sine generaliseringer og præcisere sine udtalelser. Faktum er nemlig, at der findes rigtig mange flygtningepiger, som kunne have glæde af beskyttelse i Danmark, men de når aldrig frem. De har det langt værre i deres hjemlande end de drenge, der når hertil, men de får ingen beskyttelse overhovedet. Derimod har Danmark og Sverige nu travlt med at belønne endnu en pige-diskriminerende praksis.
Men jeg kan egentlig godt forstå, at de gerne bruger udtrykket “børn”, for det vækker sympati. Selvfølelig skal drenge og piger behandles lige. Og flygtningedrenge skal også beskyttes. Men kunne det mon forholde sig således, at de drenge, der når hertil, i virkeligheden kommer fra lande og familier, hvor pigerne i endnu højere grad kunne trænge til hjælp og beskyttelse?
Hvad sker der med de piger, som ikke kommer til Danmark og Sverige? De bliver tvangsgift, tvunget til at gå med burka, og får ingen uddannelse.
Hvad er løsningen? Løsningen er at sende drengene tilbage til deres forældre, for ellers åbnes der endnu en mulighed for, at det priviligerede køn fra islamiske lande kan immigrere til det overbelastede sociale system i Danmark.
Hvad burde man istedet gøre? Danmark burde give asyl til mennesker, som ikke er i stand til at betale menneskesmuglere, heriblandt mange upriviligerede piger, som risikerer livslang undertrykkelse og tvang af fædre, brødre og samfundet i det hele taget.
Mrutyuanjai Mishra. Du taler for døve ører. Godhedsindustrien er bedøvende ligeglade med de undertrykte piger i muhammedanske lande! De har i virkeligheden et afstumpet og primitivt menneskesyn. Det som det handler om dem er at de kan FØLE sig som gode mennesker, for de andres skatteyderes penge vel at mærke. De elsker at sidde privat og bekræfte hinanden i hvor gode de er og slynge om sig med alle plusordene. At det er helt indlysende at der er tale om organiseret menneskesmugling der er tale om som hensynsløst og kynisk frasorterer pigerne ignorerer de. Undertegnede arbejder i en svømmehal og har igennem årene set utallige ” uledsagede flygtningebørn ” som kunder i butikken , det har KUN været hankøn.
Vi ansatte har tit rystet på hovedet over dette.
Upassende ? Klag over indlæg
Efter at Norge har oplevet en hel del organiseret kriminalitet fra denne gruppe,
S-SV regeringen besluttet at langt de fleste skal repatrieres når de bliver 18, og når de er færdige med en uddannelse.
Det fik helt automatisk antallet til at falde.
Misra har sikkert ret i at en meget stor del af de her unge mænd kommer fra relativ velstående familier, hvem har ellers råd til at investere 50.000-100.000
i at sende drengen afsted.
Upassende ? Klag over indlæg
Slå relitetschecket til.
Hvordan kan en knægt på 12 år finde ud af på egen hånd at rejse fra Doab Ruy i Afghanistan til Sandholm i Danmark?
Naturligvis er der en styrende hånd bag. Læs også lidt om luftfartsselskabernes regler om uledsagede børn.
Upassende ? Klag over indlæg
Det burde egentlig undre DR og de øvrige i godhedsindustrien, at børn uden familie og venner sådan uden videre kan finde fra Afghanistan eller Somalia til Danmark.
Men DR opfatter det vel blot som modenhed og dygtighed hos disse ‘børn’, som vel for størstepartens vedkommende er analfabeter og næppe i besiddelse af GPS.
DR burde egentlig også undersøge, hvorledes disse ensamkämmende ‘børn’ overhovedet er kommet hertil:
Står de pludselig i lufthavnen, er de ved et uheld kommet til at gå over grænsen eller hvad?
Nå, men som Jens Hansen så glimrende beskriver, har vi nok hele den pukkelryggede heroppe. Og som det for en del år siden blev beskrevet, har især somaliere et temmelig vidt udstrakt familiebegreb.
Tak til Mishra for at gå i flæsket på historien. Følg endelig op på den, Mishra.
Upassende ? Klag over indlæg
Den klartskuende hr. Mishra skriver netop det som jeg allerede længe selv har tænkt om denne sag: i primitive og krigsplagede klansamfund (nok især Afghanistan og Somalia, men også andre sydøstasiatiske og mellemøstlige lande)er universiteter og andre uddannelsesmuligheder elendige. Velbeslåede og trygge familier sender derfor i en række tilfælde familiens håb (altid en dreng) til Vesten via flygtningekanalerne og sikrer en gratis uddannelse og en mere lovende fremtid for vedkommende. Jo, det er eftergivenhed overfor en uhyggeligt kvindefjendsk kultur at påstå at fænomenet med flygtningedrenge er problemfrit - som mange naive desværre gør.
Drengene viser sig desuden at klare sig overordentligt dårligt i Danmark, da de qua deres opdragelse mangler forståelse for andre kulturer. Et stort flertal af de undervisere som de skal underkaste sig er kvinder, helt op til universitetsniveau, noget som disse unge mennesker er ude af stand til at forstå og forholde sig til - for ikke at tale om kvinders stilling i vort land i øvrigt.
De vælger eller ender derfor på grund af deres vanskeligheder ved at tilpasse sig ofte i en tilværelse på offentlige ydelser og er tit undrende eller fordømmende overfor det samfund de er havnet i. De udgør en byrde for vort system, og hverken deres hjemlande eller DK får nogensinde gavn af trafikken. Meget ofte vender de nemlig ikke tilbage for at gøre gavn for deres oprindelseslande.
Kun få unge mænd fra disse lande bør lukkes ind i Europa (de fleste kan end ikke godtgøre at de rent faktisk er forfulgte; desværre er en påstand om at man kommer fra Afghanistan nok til at sikre ophold), medens der bør være bred adgang for kvinder og piger til at få adgang eller asyl. At tippe den ekstremt skæve kønsbalance i kvindernes favør ville være gavnligt for alle parter.
Der er nok meget lidt håb om at politikere eller beslutningstagere vil tage sig af denne problematik, da formuleringerne som taler om “de stakkels børn” stort set har vundet hævd på debatten.
Upassende ? Klag over indlæg
Godt oplæg fra Mishra. Smæk til DR, som i vanlig stil undlader at stille de rigtige spørgsmål og derfor har en helt anden dagsorden. Jeg spekulerer på, hvordan Danmark ville have set ud uden tvangskanalen DR.
Upassende ? Klag over indlæg
Mishra,godt initiativ med at tage hul på dette nyere fænomen,uledsagede flygtningebørn.Nu må vi så kun håbe at dem med de “rigtige”politiske meninger,samt den sekunderende godhedsindustri også ser den formidable opfindsomhed disse kulturberigere altid er i stand til at udvise,når det drejer sig om at få del i den nationalt skabte friværdi.
Upassende ? Klag over indlæg
Sådan set finder jeg, at det ikke er et spørgsmål om en mere ligelig kønsfordeling blandt disse uledsagede ‘børn’.
De er kommet hertil under falske forudsætninger og bør derfor repatrieres omgående.
Når deres velhavende familier i typisk Afghanistan og Somalia erfarer, at deres dyrt udsendte ankerdreng bliver vendt i døren og sendt tilbage, er dén trafik snart slut.
Upassende ? Klag over indlæg
Godt indlæg, Har selv en del uledsagede flygtningen “børn/drenge” som naboer. Og jeg kan lige hilse at sige at der her IKKE er tale om børn. Det er altså unge mænd, ellers må I kalde mig mads.
INGEN piger overhovedet. Kun unge mænd. Har selv haft mistanke om at der her er noget der ikke stemmer.
Upassende ? Klag over indlæg
For så vidt en relevant problemstilling der tages op og godt fanget. Men… kæden hopper af i konklusionen;
“Hvad burde man istedet gøre? Danmark burde give asyl til mennesker, som ikke er i stand til at betale menneskesmuglere, heriblandt mange upriviligerede piger, som risikerer livslang undertrykkelse og tvang af fædre, brødre og samfundet i det hele taget.”
Ingen andre krav? Så er der sådan rundt regnet et par milliarder rundt omkring der opfylder kravene. Måske en kende naivt.
Deruodver løser det jo ikke den problemstililng der tages op. Selv hvis vi forestiller os delegationer rejse til land x, y og z og tilbyde asyl til pigebørn og fragte dem hjem med Herkules fly influerer det på ingen måde på den angivelige trafik af uledsagede drengebørn. Det eneste MM vil opnå er der kommer piger såvel som drenge til, dvs. formel “ligestilling” men ingen løsning på problemet.
MM hopper ganske simpelt over hvor gærdet er lavest. Lidt kritik af DR er det væsentlige. Selve detaljeret problemstilling (der trods alt kun er forestilt til den er dokumenteret)og opstilling af præmisser der leder til en underbygget konklusion er totalt fraværende. Du stiller vel op til folketinget inden længe?
Upassende ? Klag over indlæg
@Mishra
Et julebudskab, der tilsyneladende går lige til hjertet hos mange danskere.
Upassende ? Klag over indlæg
@ Mikkel Østergaard 10:54
Helt enig, kønsproblematikken er ligegyldig, det afgørende er, at de slet ikke skal herop.
Selv hvis det var piger, ville vi lynsnart have hele deres omfangsrige familie i landet, pigen ville muligvis begynde en uddannelse, men aldrig gøre den færdig, idet hun hurtigt ville blive giftet med en fætter og henslæbe resten af livet som fødemaskine på overførselsindkomst.
@ niels hansen: Og hvad er så dit julebudskab?
Øh, nej forresten, ikke jul, øh Lysfest, øh Vinterhøjtid, øh Sæsonhøjtid med Seasons Greetings…Og for Guds - ups nogens - skyld ikke noget med engle og grantræer.
Man skulle jo nødigt komme til at fornærme og krænke disse meget følsomme mennesker fra én bestemt kultur.
Upassende ? Klag over indlæg
Norsk blog om “uledsagede flygtningebørn”
http://knut.com/q11
og en “enslig mindreårig pige”
http://knut.com/q156
Konklusion: Yd bistand i det første sikre område.
Upassende ? Klag over indlæg
Og når disse unge “drenge” så kommer til Danmark, overfalder og voldtager de unge danske piger, jf. denne artikel: http://lokalavisen.dk/doemt-og-udvist-flygtningeboern-voldtog-15-aarig-pige/20111222/artikler/312219981/1265
Upassende ? Klag over indlæg
DR er ved at udvikle sig til en byld på danskheden. En stor byld der kan brede sig og ende med sygdom over det hele. Bogstaverne står for Danmarks Radio, men der er i realiteten tale om en stat i staten, en propagandasender domineret og styret af radikale feminister med udprægede kommunistiske og islamistiske sympatier.
DR et i dag et samfundsundergravende og vildledende foretagende som ikke bestiller ret meget andet end at putte blår i øjnene på lytterne og seerne.
Tvangslicensen burde ophæves.
Upassende ? Klag over indlæg
@Henrik Petersen, København
“@ niels hansen: Og hvad er så dit julebudskab?
Øh, nej forresten, ikke jul, øh Lysfest, øh Vinterhøjtid, øh Sæsonhøjtid med Seasons Greetings…Og for Guds - ups nogens - skyld ikke noget med engle og grantræer.
Man skulle jo nødigt komme til at fornærme og krænke disse meget følsomme mennesker fra én bestemt kultur”.
At man ikke blander sig i, hvad andre gør i julen, Henrik Petersen.
Da du lyder interesseret, kan jeg oplyse, at jeg fejrede en traditionel dansk jul med julesalmer og julesange rundt om et pyntet juletræ, hvor vi sluttede af med at løbe hele huset rundt, mens vi sang ‘Nu er det jul igen…’til stor glæde for både bedsteforældre, børn og børnebørn.
Det synes min muslimske hustru er yderst festligt!
Du må endelig spørge, hvis der er andet, du er interesseret i at vide.
Upassende ? Klag over indlæg
DR er ved at udvikle sig til en by ld på danskheden. En stor by ld der kan brede sig og ende med sygdom over det hele. Bogstaverne står for Danmarks Radio, men der er i realiteten tale om en stat i staten, en pro pa gan da sender domineret og styret af radikale fem ini ster med udprægede kommun ist iske og is lam is ti ske sympatier.
DR et i dag et samfundsundergravende og vildledende foretagende som ikke bestiller ret meget andet end at putte blår i øjnene på lytterne og seerne. I længden vil skadevirkningerne nå ud i alle hjørner af samfundet.
Tvangslicensen burde ophæves.
(visse ord er skrevet lidt utraditionelt, you know why I guess)
Upassende ? Klag over indlæg
Godt der kommer en debat om dette emne, mange af disse flygtninge der valfarter hertil, er ikke børn,
men unge mennesker, med fulskæg og grov stemme,når man ser de render rundt i lejrene og spiller fodbold
kan jeg ikke få øje på det er børn, men vi har jo hele godhedsindustrien, med politikerne i spidsen til og lade sig forblænde,og rigtig hvor er pigerne
henne, de råber jo op om ligestilling.
Upassende ? Klag over indlæg
Jo Pettersen, Norge,
Steen Mølgaard,Bindslev,
Christina Andersen 3400.
Mange tak til jer for jeres særdeles relevante indlæg og links.
Jeg takker alle for deres bidrag og indsats i debatten. Fortsat god debat.
Med venlig hilsen
Mrutyuanjai Mishra
Upassende ? Klag over indlæg
Vedr. DR så er der under Henrik Gade Jensens blog om frihed fra moral lidt om DRs bortforklaring af uhyggelige tilstande i sundheds/sygdoms-systemet. Se kl. 19.20 mv.
Upassende ? Klag over indlæg
Tak, Jo Pettersen.
Skræmmende læsning, må man sige.
Én ting er, at analfabetiske ‘børn’ fra Somalia og Afganistan kan finde helt til Danmark, men helt til Norge? Og så i dét antal?
Dine links kan med fordel læses af de, der mener, at en stram udlændingepolitik ikke virker.
Ikke at jeg finder den danske udlændingepolitik tilstrækkelig stram, men den ser dog ud til at have haft en vis effekt, i hvert fald sammenlignet med Norge.
Sverige tør jeg slet ikke tænke på….
Upassende ? Klag over indlæg
uledsagede flygtningebørn, som mærkelig nok altid er drenge sendes hertil for at blive forsørget af de dumme danske skatteydere.
Send disse snyltere tilbage med det fly de er ankommet i. Vi skal ikke finde os i “godhedsindustriens” leflen for alle mulige fremmede på bekostning af danskerne.
Upassende ? Klag over indlæg
-> Preben Jensen:
Du har helt ret. Tvangslicensen burde afskaffes og DR privatiseres.
Desværre forspildte den borgerlige regering 10 år hvor de kunne have gennemført dette.
Derfor tvivler jeg på, at det nogensinde sker.
Den eneste måde at bekæmpe DR på er derfor via civil ulydighed.
Du kan roligt afmelde din licens.
DR kan ikke true med andet en varm luft og trusselsbreve, men reelt kan de ikke gøre noget.
Man afmelder sin licens her:
http://www.dr.dk/OmDR/Licens/Privat/Afmelding.htm
Jeg afmeldte min licens for flere år siden og nyder hvert et øjeblik i vished om at JEG ihvertfald ikke bidrager til deres propaganda
Upassende ? Klag over indlæg
Der rammer Mishra sømmet lige på hovedet!
DR og den “velmendende” humanisme udstilles i al sin pladderhed -ligesom Carina-sagen. Derfor er danskerne nu verdens mest brandbeskattede borgere helt i tråd med Jantelov og feminisme.
Upassende ? Klag over indlæg
Pil op Mishra. De danske skatteydere er endnu engang til grin for egne midler. Men vi fortjener det, når de samme mennesker vælger en rød regering.
Upassende ? Klag over indlæg
de drenge der kommer nu er dem der skal omvende os vantro hunde senere.
de er en slags “Islamiske curling budbringere”.
godt jeg er død når de er vokset op !
Upassende ? Klag over indlæg
Her er lidt om Norges erfaring med “ikke-vestlige” indvandrere (eufemisme for muslimer):
http://www.youtube.com/watch?v=fGDb5Nh3W_8&feature=related
og her lidt om Sveriges ditto (i 2 dele):
http://www.youtube.com/watch?v=fGDb5Nh3W_8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=Q_hlQ90C-Y8&feature=related
Upassende ? Klag over indlæg
Jo Pettersen, Norge | Skrevet: 29. dec 11 kl. 11:19
Yd bistand i det første sikre område. Helt enig.
Upassende ? Klag over indlæg
Hvor har mange af indlæggene ret , DR burde jo stævnes for næsten dagligt at være landsforræddere.
Alt det vrøvl med Helle Thornings skattesag, som statsministeren jo selv er skyld i ( for hvem af os andre ville ikke også snyde i skat, hvis vi kunne ) fordi skatteborgernes penge forvaltes så svinagtigt i Danmark. Alt det lort prøver DR at læsse af på den tidligere så udulige borgerlige regering, for at sløre den nuværende endnu dårligere regerings gøren og laden.
Det ses jo også tydeligere og tydligere med de sidste dages angreb på den tidligere regerings overladelse af krigsfanger til de Irakiske styrker ( det er trods alt deres land ).
Fordi et par krigsfanger er blevet udsat for lidt tortur( det har sikkert været deres egen skyld ) sammenlignet med at Iraks egen befolkning hvor 100 tusinde er blevet dræbt og stadig dræbes dagligt, så er det overhovedet ikke værd at spilde blot 1 minuts omtale på, men det er den nuværende regering der sætter dette skuespil op, for at aflede opmærksomheden på deres udulighed.
Upassende ? Klag over indlæg
Det må da være muligt at få oplyst, om det rent faktisk er sandt, at det udelukkende er drenge, der kommer hertil som uledsagede flygtningebørn. Har selv forsøgt mig - uden held - på nettet, men er der ikke nogen, der ved noget konkret om netop dette?
Upassende ? Klag over indlæg
Hvor har mange af indlæggene ret , DR burde jo stævnes for næsten dagligt at være landsforræddere.
Alt det vrøvl med Fru. Statsministerens skattesag, som hun jo selv er skyld i ( for hvem af os andre ville ikke også snyde i skat, hvis vi kunne ) fordi skatteborgernes penge forvaltes så svinagtigt i Danmark. Alt det lort/gylle prøver DR at læsse af på den tidligere så udulige borgerlige regering, for at sløre den nuværende endnu dårligere regerings gøren og laden.
Det ses jo også tydeligere og tydligere med de sidste dages angreb på den tidligere regerings overladelse af krigsfanger til de Irakiske styrker ( det er trods alt deres land ).
Fordi et par krigsfanger er blevet udsat for lidt tortur( det har sikkert været deres egen skyld ) sammenlignet med at Iraks egen befolkning hvor 100 tusinde er blevet dræbt og stadig dræbes dagligt.
Så er det overhovedet ikke værd at spilde blot 1 minuts omtale på, men det er den nuværende regering og DR ,der sætter dette skuespil op, for at aflede opmærksomheden på den nuværende regerings uduelighed og afmagt.
Upassende ? Klag over indlæg
Kan vi ikke bare bytte lande?.Islamisterne kommer herop til skandinavien og vi flytter til de varme lande ,tager vore fabrikker og virksomheder med og nyder så solen og varmen.Vi klarer os nok.Og da de gerne vil bo i europa, så bor vi bare i østen og i de varme lande.Vi finder nok ud af at leve der.Men så skal de ikke kommer tilbage når vi har fået os etableret i det der var deres land engang.
Upassende ? Klag over indlæg
…Eller kan de mange “flygtningedrenge” skyldes, at der senere skal ske familiesammenføring med deres velbjærgede, enorme familie af fætre, forældre etc., som måske har lukreret på de fattige i deres hjemland - og nu er ved at få kolde, arabiske “forårs-fødder”??
Upassende ? Klag over indlæg
I debatten om flygtningebørn er der jo den helt fundamentale skævhed, at det for organisationer som Røde Kors og Red Barnet er ganske gratis at stille krav om modtagelse af flere uledsagede flygtningebørn - eller krav om, at de ikke sendes retur til Afghanistan (som 3/4 af dem kommer fra) til det børnehjem, som DK sammen med bl.a. Norge påtænker at bygge, således at børnene kan få en opvækst i hjemlandet. Det er ikke dem, som skal betale, men skatteyderne.
Myndighederne - her det nu nedlagte Integrationsministerium, hvis ressort nu er fordelt på andre ministerier, bl.a. Justitsministeriet - kan jo ikke tillade sig ikke at tage hensyn til økonomien.
Til gengæld er myndighederne ikke voldsomt interesserede i at lade borgerne vide, hvad tingene koster.
Udlændingeservice angiver i sine statistikker, hvad den gennemsnitlige indkvarteringsudgift til asylansøgere er, 240.000 kr. pr. år i 2010, men udgiften til uledsagede mindreårige angives ikke.
Røde Kors angiver i sine regnskaber heller ikke oplysninger om, hvad uledsagede mindreårige asylansøgere koster.
En ret sjælden oplysning om, hvad integrationsudgiften til uledsagede flygtningebørn kan være, kunne man for nogle måneder siden læse i pressen. ( Se: http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/418312:Danmark–Kommuner-modtager-mange-flere-flygtningeboern?article_page=2).
Her kunne man læse, at en kommune skulle modtage 20 uledsagede flygtningebørn, som havde fået opholdstilladelse, til integration. Pga. deres forhold skulle de indkvarteres på institution til en udgift på 60.000 kr. Pr. barn. Pr. måned. I alt en udgift på godt 14 mio. kr. om året (som betales af staten).
Det er ganske mange penge. Man kan formentlig komme ret langt i Afghanistan for 14 mio. kr., foruden at man kan udbetale en del efterløn og pension herhjemme for det beløb.
Hvis man skal kunne tage stilling til, om vi skal det ene eller det andet på fx asylområdet, bør økonomien i tingene jo også indgå, og der kan det som nævnt være vanskeligt at finde de relevante tal.
Man burde som borger have langt lettere adgang til tal på de forskellige udgiftsområder, herunder udlændingeområdet.
Upassende ? Klag over indlæg
Vi mangler en Erhardt Jacobsen til at påpege overfor DR ,at de konstant udøver en misfortolkning og fordrejning af reelle fakta,så nyhederne passer til de røde og de radikale plus enhedslistens ” åh det er så synd for ” ,det er jo IKKE til gavn for den Danske befolkning at der kommmer flere flygtninge børn til DK. Egentlig er det ganske pudsigt at Hr.Jacobsens datter er ansat i Røde Kors,en institution i godhedsindustrien,der lever højt på melidenhed og de for skatteborgerne så vanskelig situation, med at betale afladsafgifter, til nogle af de 5 til 7 milliarder andre mennesker på kloden ,der har det dårligere end dem selv.
Upassende ? Klag over indlæg
Lad være med at give penge til de velgørende organisationer.
Boykot dem.
Også selv om de står i døren, og prøver at lukrere på at du gerne vil anse dig selv som flink.
Ligegyldigt hvad de samler ind til
Upassende ? Klag over indlæg
De sædvanlige venstrefløjsdebattører har åbenbart svært ved at finde en grimasse, der kan passe. De er i hvertfald påfaldende tavse med hensyn til spørgsmålet om de uledsagede flygtninge-’børn’.
Upassende ? Klag over indlæg
Mrutyuanjai Mishra
Det er ligegyldigt om man er født en pige eller en dreng, man er et barn alligevel….
Tror du selv på, at deres forældre tænker iskoldt og systematisk i henhold til en økonomisk forbedring frem for deres barns sikkerhed og leveforhold??
Alle anstændige mennesker/forældre vil gøre alt hvad der er i deres magt for, at kunne skabe en bedre tilværelse for deres børn. Du kan da have ret i, at dybedst set ingen piger kommer udledsaget til Europa, men en dreng vil have bedre chancer for at komme igennem til Europa frem for en pige. Man satser på det stærkeste kort for alles fremtid i familien….
Uanset hvad, så er det børn vi taler om og de skal behandles ordenligt også selvom nogle forældre skulle vise sig at være korupte hvad angår deres barns sikkerhed eller situation.
For barnets skyld og ikke forældrenes sådan opføre et civiliserede samfund sig overfor alle, selv deres fjender.
Upassende ? Klag over indlæg
Det rør politikerne en fjer, at Danmark bliver rugested ( for i øvrigt andre europæiske lande som de fattige EU-medlemmer) for islamisk champignon-kultur. Bare fru Stataministeren, Udenrigsminister Villy Søvndal, ØKONOMIminister Marianne Vestager-ups og Johanne den yndige Schmidt-Nielsen, der alle intet vil bidrage med til disse arme børns ophold og opdragelse- igen ups. De skal naturligvis sendes tilbage til genopdragelse, når de nu har fået dansk pas, 4-værelses lejlighed og nydt de danske piger, så de står stærkere rustet til at møde deres fremtid med famileien og en importeret stykke hunkvæg. Det skulle være muligt at sagsøge disse røde med en rigsretsag for at destruere det danske samfund, som de IKKE føler sig en del af.
Upassende ? Klag over indlæg
Vi lever i en tid, hvor det, man frygter, er sandheden. Jean Raspail´s bog “De helliges lejer”
Handler om underudviklede horder af muslimsk skrald vælder ind i Europa og tvinger befolkningen til underkastelse eller dø alt. slave/dhimmi, godt hjulpet af medier samt eliten/socialistiske/kommunistiske nyttige idioter.
Upassende ? Klag over indlæg
vi bør igangsætte en RIGTIG bevægelse som målrettet kæmper for at nedlægge DR - en byld fyld med venstreorienterede izlamo-fascister !
Upassende ? Klag over indlæg
Det er rigtigt. Røde Kors er et foretagende næsten lige så slemt som DR. Det “humanistiske” godheds-firma er iskoldt overfor nødstedte og socialt udstødte danskere, deres “godhed” gælder mest folk fra Afghanistan og Afrika, og Mimi Jacobsens er en fuldblods radikal pladderhumanist der hellere end gerne fylder Danmark med endeløse problemer.
Ligesom i visse Sudan-butikker vil Røde Kors have toppriser for brugte ting de får gratis. F.eks. 55 kr. for en brugt, krøllet og smålurvet skjorte man kan få ny og meget pænere i Føtex for 25 kr. når der er udsalg.
Upassende ? Klag over indlæg
Fatter ikke, at der ikke kommer et brøl fra folkedybet: Så stop dog den menneskehandel, der kun går ud på at få skandinaviske overførsler for hele familien på sigt. Nogle af “børnene” er oven i købet dybt kriminelle.
Og de bliver anbragt for millioner på institutioner, og vi skal ud og låne pengene.
HJÆLP - HVOR ER DE JOURNALISTER, DER KAN BORE DYBT OG AFSLØRE, HVAD DER SKER!!!!!!
Upassende ? Klag over indlæg
Der har lige kørt en historie på UPdate for få dage side. Drengen var nu 15 år og var blevet sendt herop af sin far, da Taliban ville værge ham altså drengen.
Det kan godt være sandt, og ja, alle forstår vi faderen, MEN det kan ikke være rigtigt at vi sende unge mændt derned for at bekæmpe Taliban og de så selv ikke synes det er deres kamp. Mon ikkke denne rimeligt velbeslåede far kunne finde anden løsning. Det MÅ være deres kamp!
På Update vidste man billeder fra hans værelse. Hold da op der manglede godt nok ikke noget. Gad vide hvor mange danske børn på 15 år, der har så flot et værelse - i alle tilfælde ikke dem, der har en enlige mor i kassen hos netto eller andre lavt lønned job. Så jeg forstår godt at det koster danske skatteyder 60.000 kr. om måneden.
Han havde kontakt til en dansk familie, kvinden der kørte drengen til hans fritidfornøjelse - karate.
Lige en film på youtube til hans venner derhjemme i Afganistan: kom op til mig, se hvor godt jeg har det.
Upassende ? Klag over indlæg
Det er selvfølgelig rygtedes i verden, at Sverige er landet, man skal sende sine børn til. Antallet er nærmest eksploderet de seneste år. Hidtil i år - piger og drenge:
179 piger, 2035 drenge.
Det vil gå lige sådan i DK, hvis det rygtes vi tager i mod dem.
Upassende ? Klag over indlæg
Såkaldt uledsagede flygtningebørn er her jo kun som ankerbørn eller for på anden vis for at snylte på den overbebyrdede velfærdsstat. At venstrefløjen hyler og påkalder sig div. konventioner kan ikke overraske, men de overser at konventioner blot er blæk/toner på papir og dermed uden særlig gyldighed eller legitimitet.
Det bedste er selvfølgelig bare at afvise dem ved grænsen, evt. med store bøder til flyselskaberne hvis de kommer af den vej.
Det er yderligere absurd at afghanere og irakere kan få ophold i danmark. Alle fra begge grupper bør naturligvis sendes tilbage til deres hjemlande så hurtigt som muligt.
Om det er muligt at gøre noget for pigerne/kvinderne er nok mere tvivlsomt for muslimernes sharia forhindrer dem jo i at bevæge sig noget sted hen medmindre de er ledsaget af en mandelig slægtning.
Upassende ? Klag over indlæg
I mange lande endte statsmagten som befolkningens værste fjende, fordi der ikke var tale om folkestyre, men om et “elite”-styre og et pamper-vælde, der udviklede sig til et jernhårdt mafiøst diktatur.
Men en nogenlunde oplyst befolkning som den danske bør naturligvis ikke tillade en sådan udvikling.
Ikke desto mindre er også Danmark nu ved at skride nedad en skrænt der ender i en bundløs sump. Og mange tiltag viser at DR og andre medier samt Borgen arbejder i retning af et totalitært samfund hvor hver eneste borger sidder fast som i en skruestik. Og tillige bliver overvåget, registreret og “vurderet” uafbrudt.
Fra den venlige og hjælpsomme stat og den civiliserede kultur……. til den mafiøse, ondsindede, brutale og skruppelløse stat og den barbariske kultur……. behøver der ikke være langt. Det er kun et spørgsmål om ægte demokrati eller uægte demokrati. Lever man i et samfund styret af den sidste slags, risikerer man at det pludselig går helt galt. Som når et lille godartet og fredeligt modermærke forvandles til en stor, ondartet og agressiv kræftsvulst.
Med de tanker der rumsterer om afskaffelse af grænser, traditioner, penge, post, julen, flaget, personlig frihed, familieværdier og nationale værdier….. og med de halve og hele planer der er om betalingsringe, roadpricing, fotofælder, flere forbud og påbud og strikse regler, flere og større bøder, gebyrer og afgifter, elektroniske folkeafstemninger, aflytning/åbning af alle mobil-samtaler og e-mails, om pligtig opgivelse af cpr-nummer ved køb af DSB-billetter og andre billetter, om at man kun kan henvende sig til kommunen via en computer, om samkøring af ALLE registre, om mere lukkethed i ministerierne, om mindre sikkerhed omkring personlige oplysninger, om øgede muligheder til hackere for identitets-tyverier, osv., osv…….. er der grund til at frygte en udemokratisk udvikling hvor hver eneste borger er reduceret til et nummer, en stregkode og et hemmeligt tal der angiver hvor “pålidelig” eller “værdifuld/værdiløs” borgeren er i politisk henseende.
Vi danskere bør gøre det klart for os selv, at alt det med at staten er en god tjener der leverer velfærd og tryghed, hurtigt kan blive til en stat der kun går op i at udnytte os så groft og hensynsløst som overhovedet muligt.
Velfærd er absolut ingen selvfølge. Og allerede nu er der en stigende tilbøjelighed til at marginalisere og frasortere/udskille de borgere som den herskende nomenklatura eller toneangivende “elite” ikke har ret meget tilovers for. Den opreklamerede velfærds-humanisme er mere og mere ved at blive til blind og hårdkogt kynisme og ubarmhjertig brutalitet.
Det at demokratiet udhules, kan lynhurtigt blive til et spørgsmål om velfærd eller anti-velfærd, om personlig trivsel eller personlig elendighed. Ja, det kan komme til at gælde liv eller død.
Det har tusinder af danskere allerede fået at mærke. Og flere vil følge efter.
(Hvad man kan læse mere om på Henrik Gade Jensens blog om frihed for moral. Kl. 19 ca. mv.)
Upassende ? Klag over indlæg
@ulla jørgensen, struer
“HJÆLP - HVOR ER DE JOURNALISTER, DER KAN BORE DYBT OG AFSLØRE, HVAD DER SKER!!!!!!”
DDR “journalisterne” (læs: propagandisterne) er skam hyperaktive når det gælder om at få alle barrierer i udlændingepolitikken brudt ned. Ved en fejl kom jeg til at zappe over på TV-avisen, hvor de kørte en kampagne for at få Danmark til at åbne sine grænser for alle psykisk syge, der måtte ønske at få ophold i Danmark. I dette tilfælde var der tale om en psykisk syg fra Serbien. Man kan læse tudehistorien her på DR.dk:
http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/12/29/202408.htm
“Journalisten” var Steffen Krenz, som selv efter DDR standard er storslem, og han havde selvfølgelig inviteret Zenia Stampe (DRV) i studiet, og hun var ‘oprørt’ over at denne Serbiske familie ikke kunne få asyl i Danamrk, specielt nu hvor de havde et psykisk sygt barn. Så ud over den nuværende regering vil åbne sluserne for disse ‘Anker-børn’, så skal DK nu også give asyl til alle familier med psykisk syge børn. Det bliver velfærdsstatens endeligt. Ingen tvivl om det. Men ‘die gutmenschen’ i rød blok får da udlevet deres ‘godheds-gen’ fuldstændigt. Bare trist det sker for andres regning.
Upassende ? Klag over indlæg
i princippet enig i udtalelsen,det er trist for drengene,men endnu mere for de tilbageblevne piger,hvis skæbne man kun kan dybt beklage.
Upassende ? Klag over indlæg
Nu vil regeringen fremsætte lovforslag om, at der gives humanitær opholdstilladelse til familier med et handicappet barn. De radigale har netop lige i TV-avisen forsvaret forslaget, som bliver til lov engang i foråret. Udsendelsen skyldes, at en serbisk familie på fem personer, hvoraf det ene barn var multihandicappet, ikke kunne få opholdstilladelse her i landet, men det vil regeringen nu have ændret. Skatteyderne må endnu engang til lommerne.
Upassende ? Klag over indlæg
En stor tak til Mishra, der faktisk har en vigtig pointe, når han nævner det faktum, at det primært er uledsagede “drengebørn”, der ledsages til Danmark.
Der findes et meget enkelt midel, som kan rette op på dette misforhold, og det er: Kønskvotering!
Danmark skal samlet set tage de kvoter af ledsagede uledsagede børneflygtninge, som tidligere regeringer har forpligtet os til, men det bør være 50 % piger og 50 % drenge. Enhver feminist i dette land må kunne se det dybt urimelige og forkastelige i, at kun drenge og åbenbart ikke pigerne får lov at flygte fra de forfærdelige forhold, de lever under. Især venstrefløjen taler meget for ligestilling og kønskvotering, så her er en vigtig sag, rød blok kan rejse og kæmpe for. Ellers må vi jo blot konstatere, at hvis de røde ikke forlanger kønskvotering, så ser de åbenbart hellere pigerne rådne op i talibanland, og så er der vel ret beset heller ingen grund til at indføre kønskvotering på andre områder i det danske samfund.
Hvis rød blok ikke vil have kvoter, skyder de sig selv i foden. Det ser bestemt ikke pænt ud, at man for danskere gerne forlanger kønskvoteordninger indført for dette og hint, men at man ikke forlanger det samme for udlændinge, der vil til Danmark. Måske kommer som en stor overraskelse for de røde, men gør man forskel på folk ud fra etniske eller kulturelle motiver, ja så er det - så vidt jeg ved - decideret racisme. Så lad os få kønskvoter på området, ikke mindst fordi det drejer sig om værgeløse børn (piger). Det burde kunne lade sig gøre, for kønskvotering er mig bekendt ikke konventionsstridígt.
Upassende ? Klag over indlæg
Tvangskanalen DR bør hurtigst muligt deles op i to firmaer … et firma med de røde journalister vi har nu og et andet firma med almindeligt tænkende og fornuftige journalister med jordforbindelse og ben i næsen.
Det kan da ikke passe at en dansk tvangskanal skal ligne DDR nyhederne.. Ka det?Nu må det snart være slut med total fordummelse og meningsensretning fra DR …. for vores egne penge.
Upassende ? Klag over indlæg
Forestil jer en dokumentar i DR om disse “flygtningebørn” med overskriften:
“Dansk velfærd udsat for totalt misbrug af muslimer … de sender børnene i forvejen for at få fingrene i den danske honningkrukke.”
Nej vel … aldrig nogensinde vil vi opleve at få den slags vinkel på sagen .. fra DR. Derfor … luk DR eller lav to landsdækkende kanaler .. en rød og en almindelig.
Upassende ? Klag over indlæg
P Larsen, Århus….
Du har ret, og det burde være en smal sag for private kredse at stable et alternativ til DR på benene. Men hvor er viljen til at komme i gang? I to år har jeg efterlyst denne vilje, men af positive svar har der kun været få. Men andre kan måske få mere held til at igangsætte en oplysende demokrati-bevægelse?
Upassende ? Klag over indlæg
@ Mishra
U-ledsagede “flygninge”-børn er blot fortroppen til lille DK - bare vent -
Vupti: Krav om familiesammenføring følger snarest efter, evig forsørgelse er endemålet!
Zenia Stampe og Johanne Schmidt Nielsen skal nok kæmpe “flygtninge-børnenes” sag -
det gælder for disse 2 damer om at være iih så humane - når bare andre betaler!!!
Upassende ? Klag over indlæg
Ulla Jørgensen,Struer. Du er inde på noget af det rigtige. “Hvorfor kommer der ikke et brøl fra folkedybet”. Man kunne jo starte en mailbølge til Statsministeren. Hvor man gør hende og Margrethe Vestager opmærksom på problemet, inden det er forsent. Hun/og Vestager ser og mærker åbenbart ikke problemet. Men de lever jo heller ikke i “virkeligheden”.
Upassende ? Klag over indlæg
Godt Mrutyuanjai Mishra!! Du siger lige præcis det som Journalistisk Venstreparti gør ALT for at skjule i nyhedsartiklerne uanset om der er tale om DR, TV2, JP, Berlingske, Politiken eller andre medier. Flertallet af journalister overalt stemmer R,S,SF,Ø. Det her er endnu et eksempel på at journalister laver pro-islamisk propaganda arbejde for Islam. For ellers havde der også været fokus på at “børn” ivirkeligheden er “ISLAMISKE DRENGE”. Men hvis Danmarks Radio og resten af de ræve røde diskriminerende journalister skrev denne sandhed ville vælgerne (som TVINGES til at støtte Danmarks Radio) jo sige stop for denne islamiske tilstrømning af uledsagde ISLAMISKE DRENGE da vælgerne på trods af journalisternes propaganda har en fornemmelse af at mere Islam betyder mere vold, racistiske overgreb på ikkemuslimer (danskere, jøder, thaier, indere,…) og mere kvindeundertrykkelse af muslimske kvinder som holdes fanget i Islam med vold og tvang.
Det er nemlig de muslimske piger der har behov for at flygte VÆK FRA ISLAM og få beskyttelse i Danmark og ikke de priviligerede ISLAMISKE DRENGE som fortsætter kvindeundertrykkelsen når de kommer til Danmark (på de danske skatteyders regning!).
Journalistisk Venstreparti har gjort ofrene til bødler og bødlerne til ofre… Thi flertallet af journalister stemmer røve rødt (R,S,SF,Ø).
Upassende ? Klag over indlæg
DR TV er helt til rotterne. Endnu en sag at kunne omtale og give meninger om til paa deres hjemmeside, men man orker jo ikke at blive ved med korrektion af DR’s fordrejninger af sandheden. Det ender sgu med, at DR bliver mere skadelig for Danmark end selv Anders Fogh Rasmussen har vaeret, og det siger ikke saa lidt!
Upassende ? Klag over indlæg
Ideen, set med familiens øjne, er jo perfekt. Først sender man en uledsaget knægt afsted, og bagefter følger resten af landsbyen som familiesammenføring.
Det er så skingrende sindsygt, at man knap nok ved, hvad man skal skrive. Ved blot kommende generationer vil forbande siddende og tidlige politiske magthavere langt fanden i vold.
Men, så er det desværre nok alt for sent!
Upassende ? Klag over indlæg
Hvad er danskhed?
Spørgsmålet har gjaldet i årevis som et slags kampråb for multikultur.
Det ønskede svar er ingenting.
Der er intet, der definerer danskere som gruppe?
Følgelig er der ingen ekskluderende adgangskrav til de fremmede, der vil ind i landet.
Der var multikulturens målsætning med spørgsmålet.
Grupper defineres jo ved deres normer og opretholdes ved repressalier såsom udelukkelse overfor normbrydere.
Og der er inkluderende adgangsrettigheder i Menneskerettighederne til de fremmede.
Så de afghanske drengeflygtninge skal selvfølgelig have adgang til den danske nationalstats goder, som om de var borgere.
Jamen hov, der var da en definition på danskerne som gruppe.
Danskere er defineret ved deres borgerrettigheder i Danmark?
Der viser sig en uoverensstemmelse eller konflikt mellem Menneskerettigheder og nationale borgerrettigheder.
Blot ved at være et menneske har man Menneskerettigheder, der i nogle tilfælde giver nationale borgerrettigheder.
Blot ved at være menneske bliver man borger?
Multikulturens spørgsmål – hvad er danskhed – tager udgangspunkt i Menneskerettighederne – men ignorerer de ekskluderende nationale borgerrettigheder.
Danskere defineres ved deres borgerrettigheder og gruppen må følgelig opretholdes ved udelukkelse af personer uden borgerrettigheder.
Menneskerettighederne og multikulturens tilhængere modarbejder altså nationale borgerrettigheder.
Velfærdsstaten skylles dermed ud i toilettet, medmindre man kan erstatte den med en global velfærdsstat.
Hvordan er udsigterne til en snarlig etablering af et sådant luftkastel?
Upassende ? Klag over indlæg
Vi har desværre blot det “lille” problem, at alle der bestemmer og/eller kunne ændre reglerne så de omtalte “børn” umiddelbart kunne sendes tilbage er totalt ligeglade med den danske befolknings mening.
Det gjaldt under tidligere regeringer og det gælder måske endda i højere grad under den nuværende regering.
Ministrene har totalt glemt hvad ordet “Minister” betyder thi de ved bedst!
Upassende ? Klag over indlæg
@Arvid Holm, Faaborg
“Blot ved at være menneske bliver man borger?”
Ja selvfølgelig, vi kan da ikke have mennesker - og slet ikke børn - rendende rundt uden statsborgerskab.
Og jeg tror, at vi hurtigt kan blive enige om, at ikke alle verdens statsløse kan blive danske statsborgere.
Upassende ? Klag over indlæg
Mange af de såkaldte børn, har udviklet skægvækst i en meget tidlig alder :-). Undertiden spekulerer man over, hvorvidt besiddelse af et godhedsgen automatisk frembringer et dumhedsgen. Kun blinde, døve og de radikale ser ikke den islamiske fidus i børneflygtningene. En muslimsk fader i Kabul blev interviewet i TV; han vedgik at hans 16-årige søn var sendt på uddannelsestur til Danmark på flygtningestatus!!!
Upassende ? Klag over indlæg
Vi danskere er til grin, demokratiet er til grin, og vores fremtidsudsigter er til grin…….. i forhold til partierne, til feministerne, til lovsjuskeriet, til FN, til menneskerettighederne, til EU, til økonomiens og velfærdens smuldring, til indvandringen, til de jelvedske verdensfrelsere og pladderhumanister og til DR.
Lige nu har den radikale Zenia Stampe på P1 fortalt at hun ikke vil være glad for hvis der opstår anarki, kaos, vold og udemokratiske tilstande i Danmark.
Men hun har jo ikke arbejdet for andet i al sin tid som politiker.
Men hvorfor er vi til grin? Og hvorfor har partierne en så stor foragt for danskerne?
Jamen årsagen er jo den at de allerfleste danskere ikke foretager sig nogetsomhelst for at styrke og genopbygge folkestyret. Man er passive som døde fisk der flyder med strømmen. INTET konstruktivt foretager man sig for at ændre den udvikling der foreløbig har skubbet hundredtusinder af danskere ud i ulykke, sygdom og social deroute…….og som let kan ende i demokratiets, nationalstatens og velfærdstatens totale kollaps.
Upassende ? Klag over indlæg
Niels hansen
som sædvanlig vrøvler du.
Med din logik kan alverdens statsløse bare komme til Danmark , så bliver de danske statsborgere.
Eller mener du , de skal sendes hjem , når de melder sig i Sandholm?
Kan du blive enig med dig selv , eller er det taqija ( den muslimske løgn/forvirringstaktik ) du forsøger.
Upassende ? Klag over indlæg
@R Engholm, 8600
Jeg er altid villig til at blive belært, R Engholm, så du må meget gerne forklare mig, hvordan du løser flygtningeproblemerne, vi alle erkender eksisterer, ved at lade flygtninge være statsløse.
Upassende ? Klag over indlæg
Efter DR 1 udsendelse igår, inviterer regeringen verdensbefolkningens psykiske syge og multihandicappede til landet der flyder med mælk og honning. De skal ikke en gang have flygtninge status, eller humanitært ophold, de skal BARE være AFVISTE ASYLANSØGERE. Hvad koster sådant et barn om året ? skal vi gætte på et par millioner kroner eller det dobbelte + underhold til familien. Hvem skal betale for det Zenia Stampe ??? Er du og dine andre røde konspiratoriske samfundsnedbrydere villige til selv at afholde udgifterne af jeres egen løn, ???. Hvad med de røde lejesvende i DR, vil de også ofre deres egen løn på æventyret ??
Nu syntes jeg snart er det på tide at få udskiftet journalisterne på DR, inden Danmarks befolkning får slidgigt i fødderne af at krumme tæer.
Den udsendelse var godt nok det værste jeg har set i lang tid, og tiden de brugte på den var uuhyyygggeligg lang.
Man skulle slet ikke tro at Danmark stander i vånde,er det slet ikke gået op for politikerne at alle de penge de vil bruge på “”det er synd for “” er nogle de skal ud for at LÅNE, det samme gælder U-landshjælpen på de 16 milliarder, som skal hældes ud af vinduet til de fattige afrikanere, så der kan avles løs, det gælder jo om at få verdensbefolkningen så stor som muligt, så menneskeheden går til grunde i krige eller afsavn.
Håber udlandet snart indser at Danmark selv bør få U-landsbistand, når nu regeringen vil have at Danmark skal være hele verdens socialkontor og sociale losseplads.
Upassende ? Klag over indlæg
@niels hansen, 2800 Kgs. Lyngby
“så du må meget gerne forklare mig, hvordan du løser flygtningeproblemerne, vi alle erkender eksisterer, ved at lade flygtninge være statsløse”
Det kan jeg ikke svare dig på, men jeg kan forklare dig at lille Danmark ikke kan løse alle denne verdens problemer, heller ikke flygtningeproblemerne.
Og Danamrk har gennem de seneste 3-4 årtier taget imod så mange flygtninge, ja, faktisk alt for mange i forhold til landets størrelse, økonomi og kapacitet til at assimilere disse, at vi sagtens nu med god samvittighed kan sige, at nu magter vores lille land ikke flere såkaldte flygtninge. Vi riskerer jo at sætte landets sociale, økonomiske og dermed i sidste ende sikkerhedsmæssige stabilitet over styr, og det kan vel ikke være meningen med alle disse konventioner, at et land skal begå nationalt selvmord.
De pågældende ‘flygtninge’ kunne jo passende finde ‘ly’ i et af landene i deres nærområder, istedet for at rejse det halve af jordkloden rundt. Kulturen vil sikkert også passe dem bedre i landene i nærområderne.
Upassende ? Klag over indlæg
Til Eva Madsen, Amager: Helt enig. Indslaget med den serbiske familie, der havde en multihandicappet dreng, slår alt, hvad vi hidtil har set i DR 1. Hvor er den kritiske journalistik?
En Zenia Stampe, der i fuld alvor vil modtage alle de multihandicappedes familier i hele verden, der banker på asyllejren!!!! Ikke politisk forfulgte, men statsborgere med handicappede børn. Spørgsmål, der muliggjorde den sædvanlige følelsesporno, og ikke et kritisk spørgsmål, heller ikke til Zenia Stampe, der overhovedet ikke har forstand på økonomi.
Skriv til DR 1 nyhederne og klag over indslaget. Kommer der et par tusind klager, kan det da være, redaktionen får bare lidt kontakt med virkeligheden.
Upassende ? Klag over indlæg
@Jens Hansen, Gentofte
“….men jeg kan forklare dig at lille Danmark ikke kan løse alle denne verdens problemer, heller ikke flygtningeproblemerne.”
Netop som jeg skrev tidligere. Helt enig.
Men når selv VKO, som er mindre ‘blødsødne’ end den nuværende regering ikke kunne løse problemet, så må vi også konstatere, at der ikke findes ‘letkøbte’ løsninger.
Upassende ? Klag over indlæg
…glemmer aldrig Jet Li filmen om, hvor japanske drengeboern smugles ind i Kina som 4-5 aarige vokser op i Kina og infiltreres i det kinesiske samfund og kan saaledes arbejde indefra i forbindelse med japansk besaettelse af Kina.
Og nu goer vore politikere og medier disse boern kunsten efter, altsaa under daekke af at vaere venlige, bedrager DR og spec. svenske men ogsaa danske kvindelige politikere borgerne.
Kan man forestille sig borgerkrig i DK og Sverige?
Upassende ? Klag over indlæg
Så længe vi har de radikale, med deres magtarrogance
vil danmark om få år ende som Grækenland, studenten
Zenia Stampe, har simpelhen ikke mange brikker og flytte med,hende og Vestager vil i løbet af valgperioden,åbne for alle der har lyst til og bosætte sig i danmark, og blive forsørget resten af livet,uden tanke for vore efterkommere, der bliver
pålagt at betale regningen,de er simpelhen et danske
hader parti, aldrig hører man fra dette overflødige
parti, at vi skal tilgodese, ældre og syge og mange
af vores egne syge børn, der ikke kan få hjælp.
Upassende ? Klag over indlæg
Så vidt jeg ved er det sådan, at flertallet af drengene “sendes” af sted af deres forældre, der tvinger dem til at rejse. Meningen er, at de skal udgøre et brohoved, der kan give mulighed for at andre fra familien evt. senere efter nogle år også kan komme til et skandinavisk land med høje velfærdsydelser. Og indtil da, vil drengen, der snart bliver en ung man jo kunne sende penge “hjem” hver måned.Penge der er meget værd i f.eks. Afghanistan.
Nogle af mine venner (mest radikale) ved godt, at det hænger sådan sammen, men de finder, at systemet, uanset det er misvisende, at vi kalder børnene for flygtninge, er ganske udmærket. De synes det er god u-lands hjælp, siger de til mig, når vi drøfter det.
Jeg finder trafikken både etisk set og økonomisk set (for Danmark) helt forfejlet.
Og det, at det som Mishra påpeger, kun drejer sig om drenge, viser jo også at disse drenge stammer fra familier, der har betalt dyrt til menneskesmuglere. Vil vi støtte dette og en fortsat stigning i denne trafik en god ting?
Mit svar er nej.
Norge sendte på et tidspunkt nogle ag drengene tilbage, de blev modtaget af deres forældre og “trafikken” aftog et stykke tid.
Upassende ? Klag over indlæg
Prime Minister Julia Gillard - Australia
Muslims who want to live under Islamic Sharia law were told on Wednesday to get out of
Australia, as the government targeted radicals in a bid to head off potential terror attacks.
Separately, Gillard angered some Australian Muslims on Wednesday by saying she
Supported spy agencies monitoring the nation’s mosques. Quote: ‘IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT… Take It Or Leave It. I am tired of this nation worrying about
whether we are offending some individual or their culture- Minder om David Camerons udsagn.
Altså: Hvilke kriterier er der for indtrængen på dansk territorium? Zenia Stampes og de danske overløberes godhedslove eller andre nedskrevne røde love. Det kan ikke være organiseret kriminalitet, der er ordførende.
Upassende ? Klag over indlæg
For hver gang vi modtager nogen som “pludselig” står ved DK´s indgang, støtter vi menneskesmugleriet!!!!
Med andre ord - vi vedligholder industrien!!!! …og dét er der ikke noget humant i.
Al hjælp - det være sig flygtningehjælp, u-landshjælp og lign - har den virkelighed, at der gives både til de nødlidende OG til dem der er årsag til lidelserne….dét er da absurd!!!…og hjælper ikke til andet end vedligholdelse!!!!
I hvor mange årtier er der ikke givet milliarder og atter milliarder til fx Afrika?…og i den trafik har man set i gennem fingre med at være nødt til at lade en masse af pengene tilflyde korruptionen og div grupperinger……der Ønsker alt andet end godt for de nødlidende…dermed vedligeholdelse!
NGO industrien holder liv i sig selv…og desværre ikke ret mange andre!!!!
Upassende ? Klag over indlæg
Tak Bolette …
kan man ud fra det du skriver om dine radikale venner konkludere følgende:
en radikal er en person, der betaler ulandsbistand og derved får syndsforladelse og bliver frelst. Kirken er blevet skiftet ud med stakler … og vel at mærke … de der ikke har danske rødder.
De radikale er dybt regiøse. White mans burdon … han skal betale afbigt .. til han forgår.
Upassende ? Klag over indlæg
Sådan skal det være….
“‘IMMIGRANTS, NOT AUSTRALIANS, MUST ADAPT… Take It Or Leave It. I am tired of this nation worrying about whether we are offending some individual or their culture- ”
Blæs det budskab ud til almindelige mennesker i almindelig sendetid .. tak
…men find lige nogle andre journalister til at gøre det .. de eksisterende vil aldrig kunne lægge sådanne ord i deres munde. … (de er jo religiøse rød-radikale)
Upassende ? Klag over indlæg
@ulla jørgensen,
“Til Eva Madsen, Amager: Helt enig. Indslaget med den serbiske familie, der havde en multihandicappet dreng, slår alt, hvad vi hidtil har set i DR 1. Hvor er den kritiske journalistik?”
Jeg ser ikke DR mere … totalt uanstændigt og DDR fordummende TV.
Hvor længe skal vi almindelige mennesker finde os i at blive talt ned til og belært af disse frelste robotter i de landsdækkende kanaler … HVORNÅR ER NOK NOK?
Upassende ? Klag over indlæg
@P Larsen, Århus
Og jeg gider ikke betale for at se TV2 via min tagantenne om et par uger.
Sådan er vi så forskellige.
Upassende ? Klag over indlæg
Godt indlæg, det er forfærdeligt, hvordan “den følende og kronisk forargede klasse” får lov at bestemme alt. Man kan ikke dømme andre historiske perioder med en moderne målestok. Og man kan ikke dømme samfund med 4-5 gange så mange fødsler som dødsfald, fx Afghanistan, Syrien, Ægypten, Yemen, med en moderne dansk målestok. Livet skal være barsk på de vilkår, og der kan kun blive tabere, også blandt børnene - det må realister fastholde overfor alle “følerne”.
Upassende ? Klag over indlæg
@ Mrutyuanjai Mishra.
Jeg syntes ud er ude i noget pladder, Du ved ganske udemærket at nogle drenge bliver sendt til vesten for at hjælpe fattige familier økonomisk.
Lige som nogle piger kommer hertil som au pair, af samme økonomiske årsager.
Og at gøre det til et spørgsmål om skolegang og tvangsægteskaber, er sgu for populistisk, for en som dig, som ved gud ved mere om det end mange andre.
Upassende ? Klag over indlæg
@ Bolette Pedersen
Bed dine radikale venner om selv at betale for “BERIGELSEN” - evt. i form af en “kulturberigelsesskat”.
Upassende ? Klag over indlæg
Mikael Bruus….
Forestil dig et pænt lille hus langt ude på den jydske hede. Der bor en dansk familie i huset, og de har det rart og hyggeligt med hinanden. Men så kommer Marianne Jelved, Vestager og Stampe forbi, og med sig har de 35 tilfældige indvandrere fra Afrika, Asien, Pakistan, Tyrkiet og Mellemøsten.
Og til disse 35 asylanter siger Marianne: Værsgo’ her må I bo, enda helt gratis. Og til den danske familie siger Vestager at fra nu af skal “gæsterne” vartes op og bespises osv., og hvis det kniber med pladsen, må familien opholde sig i haveskuret. Da familien protesterer, siger Stampe: nu skal I altså ikke være racistiske bare fordi vi har beslaglagt jeres hus af humanistiske årsager.
Og så flytter de for familien vildtfremmede “turister” ind, og familien må tilpasse sig og fremover bo og leve under kummerlige forhold. Og hele økonomien vil i de kommende år blive spist op af pensionærerne.
Mikael Bruus, hvis du kan forstå at den danske familie ikke er tilfreds med at blive jaget ud af sit eget hus og blive pålagt at bruge næsten alle sine penge på at forsørge de fremmede, så kan du måske også forstå dette:
Det lille hus er Danmark, og de 35 repræsenterer de 35 millioner eller 350 millioner eller 3500 millioner udlændinge i over 150 lande, som godt kunne have lyst til at rejse til Danmark for at komme under de radikales beskyttende vinger, så de kan blive forsørget og indkvarteret på livstid, samt få udsigt til at overtage alle danskernes penge, huse, byer og landområder med mere, i løbet af få år.
Hvis du kan se billedet for dig, og hvis du stadig synes at de radikale er kloge, fornuftige, humanistiske og ikke spor forræderiske, så synes jeg at du skal finde et cykelskur og flytte ind i det, så nogle fra Afrika og Asien kan overtage den bolig hvor du nu bor.
Indenfor en overskuelig fremtid vil du alligevel komme til at bo i et skur, en kælder eller en jordhule, hvis du og dine radikale idoler fremturer med jeres kortsynede, paranoide og pladderhumanistiske idéer og ingen får jer på bedre tanker.
Upassende ? Klag over indlæg
Har nylig sendt flg. klage til DR, andre kunne gøre det samme ??
Jeg vil vil gerne klage over DR1 udsendelse, den 29 Dec.11.
Ang. afsnittet om de afviste asylansøgere fra Serbien med et multispastisk barn. DR 1 er IKKE sat i verden for at den skal syntes ” at det er så synd for nogen”,ved at fremvise enkeltsager, for det første skal landets love respekteres,og for det andet kunne man få det indtryk af udsendelsen, at hele verden var velkommen til Danmark med deres handicappede familie ,uanset om man havde opholdstilladelse, var asylafvist eller velfærdsflygtet. Der var ingen kritiske spørgsmål ,om nu ikke regeringens kommende lovforslag ville resultere i en oversvømmelse af velfærdsflygtninge, hvem der skulle betale eller hvad det ville koste at have en familie med 5 og et handicappet barn på forsørgelse i DK.
Er det IKKE gået op for DR , at landet er krise ?? og at der i landets befinder sig flere hundrede 1000 velfærdsflygtninge på overførselsindkomst, men DR tænker måske på , at det kun drejer sig i dette tilfælde om 6 mere, ud af den i forvejen al for store mængde, som i forvejen er ved at ødelægge landet og splitte det op i multietniske enklaver.???
Der er økonomer der mener at det koster landet 200 milliarder om året i samfundsmæssige omkostninger, lige fra fængsler til de mdl. overførselsindkomster, at have denne store mængde som en møllesten om halsen. Hvis DR ville de danske seere og Danmark det godt ,burde man snarere lave udsendelser om hvordan man fik strømmen vendt, så man kunne tilbagesende alle de udlændinge samfundet ikke har brug for, eller råd til at have !!!
Upassende ? Klag over indlæg
http://www.dr.dk/OmDR/Kontakt_DR/Kontaktformular/20061106112043.
Ovenstående sti er til klage over Danmarks Radio
Emne tv avisen DR1 den 29 dec. 2011
om afviste Serbiske asylansøgere med multihandicappet barn.
Upassende ? Klag over indlæg
Med 7mia mennesker på Jorden er det omsonst at begynde at ‘redde’ alle. Som vi lever i Nordeuropa er en undtagelse, og hvis Danmark åbner op for grænserne i misforstået barmhjertighed fordi det ER så synd for alle dem der er anderledes - ja så bliver vi bare smidt ud af vores eget land en dag. Vi er simpelthen en dråbe i havet globalt set og vi kan let komme i mindretal.
Upassende ? Klag over indlæg
@Poul Jensen
Tak for links til DR-klage.
Men det hjælper sikkert ikke en pind??
Upassende ? Klag over indlæg
Ja - man forestiller sig, at lille Muhammed en dag vågner op i Kabul og tænker “nu flygter jeg til Danmark” - altså bare på arabisk - hvorefter han pakker sit habengut og drager ud på landevejen, og 20.000 km senere står han og banker på porten ude ved Sandholm-lejren.
Det må nødvendigvis være det scenarie, som der får visse folk til at tænke, at de uledsagede drengebørn er legitime flygtninge.
Sandheden er den, at de er brikker i et kynisk spil, hvor hovedrolle-indehaverne er forældre, der gerne vil have et bedre liv for dem selv og deres børn, samt ikke mindst menneskesmuglere, der tjener tusindvis af dollars på denne trafik.
Og når vi ikke kalder dette bluff, så er vi de egentlige ansvarlige for, at man bruger børnene i dette kyniske spil.
Upassende ? Klag over indlæg
Ja, eller at hele familien sætter alt ind for at redde, i det mindste en.
Jeg ved ikke hvad der er rigtigt, gør du?
Upassende ? Klag over indlæg
Ja, børnene er ikke uledsagede, og de er ikke børn men skæggede voksne.
DRs “troværdighed” i en nøddeskal.
Upassende ? Klag over indlæg
Jamen Mrutyuanjai Mishra. Du lever i et frit land med adgang til alle resourcer og informationer . Hvad med om du selv fandt ud af, hvordan det hænger sammen, istedet for at sende et stort spørgsmålstegn ud, som ingen kan svare på lige fra hånden. Nu har du alletiders change for at komme med lige netop de oplysninger, du indigneres over, “måske” er rigtige. Så vil du træde i karakter og have min dybe respekt.
Nu melder du dig i tidens hylekor, hvor ord som “hvis nu…” “Vi ved det ikke, men…”" Måske var det også…”, “Efter alt at dømme, så vidste den tidligere regering….”, snarere er reglen end undtagelsen. Kom frem med fakta, istedet for at komme med formodninger og gisninger. Vi er så trætte af journalister, de “tror”, de ved noget. Eller mener, at de andre må have vidst noget.
Upassende ? Klag over indlæg
Sikke noget sludder Seker Gün. Du af alle bør vide, at individdet er irrelevant i islam, så når en knægt med eller uden overskæg skippes af til fremmede lande, så er der for at sikre familien, slægten og stammen et par godbidder.
Hans Erling Jensen, i en anden tid hed det næppe trojanere men trojanske heste.
Upassende ? Klag over indlæg
@Preben Jensen, København
Jeg bor i det lille hus ude i det mørke jylland, så jeg behøver slet ikke forstille mig noget af det du skriver om.
I Øvrigt, taler jeg hverken for eller imod flygtninge/indvandre
Jeg skriver at det er populistisk at koble det sammen med tvangsægteskaber i Pakistan mm.
Upassende ? Klag over indlæg
svar til P. Larsen Aarhus
Du foreslår, at de røde journalister og ikke røde journalister i DR skulle deles op - der vil dog nok kun blive en enkel ikke rød -de er jo alle uddannet på den socialistiske/kommunistiske journalisthøjskole, hvilket har præget dem alle i rød retning.
M v h B Drewsen
Upassende ? Klag over indlæg
seker g.
at tro er bedre end at vide, det ses tydeligt i islam. der er der ikke mange der ved, men mange der tror.
Upassende ? Klag over indlæg
Finn@
Tak for oplysningen, det var jeg ikke bekendt med.
Upassende ? Klag over indlæg
Eftersom Mrutyuanjai Mishra ikke benytter kendsgerninger, men nøjes med spørgsmål og tankespind, vil jeg tillade mig at gøre detsamme. HVIS det vitterligt forholder sig, som Mrutyuanjai Mishra tror at det måske gør, kunne det så skyldes, at drenge i krigslande løber større risiko for at blive tvunget ud i en krig, forældrene ikke ønsker dem i?
Upassende ? Klag over indlæg
Det er spændende, at læse om tro og viden: Se mine herrer, der er af islamisk oprindelse: Islam blev grundlagt som den seneste tilkommende “religion/sekteriske orden (vælg selv). Efter 1100-tallet(kristen tidsregning) udviklede de ikke mere (ved jeg fra min tid i Indonesien). I lang tid troede katolikkerne, at de reddede verden ved at berige sig på befolkningen. Så kom videnen til. Med viden udvikler verdenen sig, ikke med tro. Vid mig på mit ord. Gør oprør mod hul tro ( stening, nedgøring af kvinder, voldtagning af kristne kvinder og alt det I beriger os med. Fy
Upassende ? Klag over indlæg
Seker Gün, jeg kan sagtens forklare dig, men jeg evner ikke at få dig til at forstå.
Godt nytår, hvis du ikke allerede har fejret dit nye år med en fest til at fejre nedslagtningen af en gruppe jøder.
Upassende ? Klag over indlæg
@Seker Gün
Ja, eller at hele familien sætter alt ind for at redde, i det mindste en.
Og denne ene er tilfældigvis altid deres 13-17 årige dreng, hvorimod bedstemor, moster, onkel, mor, far, niece og datter skal vente på frelsen hjemme i Kabul?
Brug hjernen, Seker Gün! Det bliver man ofte klogere af at høre på.
Upassende ? Klag over indlæg
Det er det sandsynligvist, men det var ikke det jeg kommenterede på.
Mit gæt er ligeså godt som dit.
Og tusinde tak for din opfordring. Ville du regne det for mere uhøfligt hvis jeg sagde i lige måde?
Upassende ? Klag over indlæg
Naboer hørte gråd og skrig
- Hun blev gift for syv måneder siden. Hendes svigerforældre ville tjene penge på at tvinge hende ud i prostitution, siger Rahima Zarifi.
Pigen Gul er dækket af sår og rifter, og hendes øje er stærkt hævet - seks dage efter hun blev reddet.
- Dette er en af de værste sager med vold mod kvinder. Dem, der gjorde det, må straffes, så alle får en lærestreg, siger den afghanske sundhedsminister, Suraya Dalil, som har besøgt Gul på et hospital i Kabul.
Hun siger, at pigens mand og flere andre personer nu eftersøges af politiet.
Så Nu strammer den danske regering sig gevaldigt op, og tilbageviser, de mustachebegroede islamister fra Afganistan fra indgangen til Danmark, var lige det jeg ville nævne, såfremt, der er en voksen tilstede.
Upassende ? Klag over indlæg
På en anden blog har C. Halvorsen bekendtgjort at han mener at indvandring fra muslimske lande, såsom Pakistan, Tyrkiet, Afghanistan, Bosnien, Mellemøsten og en række afrikanske lande “er en god ting i sig selv”.
Ja, Halvorsen mener vel at der er tale om “berigelse”.
Upassende ? Klag over indlæg
På den anden blog hvor Halvorsen fortæller om hvor fordélagtig masseindvandringen er, og om hvor utaknemmelige vi danskere er, optræder også en henrik petersen, kbhvn. ø, som har specialiseret sig i at hetze mod meningsfæller, mod andre bloggere som han er enig med. Men hvis deres ordvalg, navn, eller emnevalg ikke lige præcis er som HP finder det burde være, bliver de udsat for sur kritik, mistænkeliggørelse og urigtige beskyldninger.
Og da svarene til ham ofte sl et te s, kan han tit, uden at få svar på tiltale, kværne løs i flere omgange eller i månedsvis, om hvor ringe, dårlige og kedelige andre bloggere er. Ikke mindst undertegnede.
Det er ret irriterende at man ikke kan komme til at pille denne selvbestaltede smagsdommer og overinspektør ned fra den høje hest han har sat sig på.
Men burde j og p ikke være neutrale og undlade at blande sig til fordel for den angribende part?
Upassende ? Klag over indlæg
Nå, på en anden blog “forsvandt” samme indlæg tre gange i træk i den blå luft, så nogen har måske spildt champagne ned i serveren eller lignende? Men nu har jeg heller ikke tid længere, gæsterne er lige kommet indenfor. God nat og godt nytår.
Upassende ? Klag over indlæg
Uledsagede “flygtninge”-børn skal ganske enkelt returneres med det fly de kommer med,uanset om de er 3 eller 18 år!
Der skal ikke være nogen gevinst i at sende børn hertil..forældre til dem og iøvrigt resten af deres landsby kan efterfølgende søge familiesammenføring heroppe også!!!
Nu er det tid til at redde Danmark!
Lad den store kost feje landet rent!
Upassende ? Klag over indlæg
Hvornår viser de muslimske lande deres ofte påberåbte humanisme?
Hvorfor flygter disse børn ikke til muslimske lande?
Upassende ? Klag over indlæg
Kun DR og Godhedsindustrien betegner unge mænd i 16-18års alderen som ‘børn’. Hvis der skal diskuteres stemmeret er samme aldersgruppe pludselig modne verdensborgere.
Upassende ? Klag over indlæg
“Jeg ville gerne vide hvor mange piger, der er blandt de uledsagede flygtningebørn? Hvis man vælger betegnelsen “børn”, betyder det da, at der er nogenlunde lige mange drenge og piger? Er der overhovedet en eneste pige blandt de udledsagede flygtningebørn? Har Danmarks Radio undersøgt sagen, inden man slog den så stort op?”
Bla bla bla!!!
Først stiller du et spørgsmål. Dærnæst konkluderer du en hel masse.
Hvad med om du SELV undersøger statistik i stedet for at undre en hel masse?
Her er statistik for Sverige 2009:
Drenge: 1767
Piger: 483 (hvoraf Somalia 303)
Kilde: migrationsverket.se
Så der er sgu en pæn andel piger der kommer uledsaget til Sverige!
Upassende ? Klag over indlæg
Skånske kommuner har fået nok:
http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/article1597246/Extra-flyktingbarn-oroar-politiker.html
og så er der jo det, en hel del er over 20 og er blevet taget for voldtægter i Sverige. For nylig:
http://avpixlat.info/2011/12/14/gruppvaldtaktsharvan-i-mariannelund-vaxer/
Upassende ? Klag over indlæg
DAGENS HØST. !!!!!!!( kun en halv dag )
Nedenstående er kun et lille udpluk af dagens omtaler af udlændinge i DK.
Altid og immer, giver vi os selv store PROBLEMER og BESVÆRLIGHEDER og KÆMPE STORE ØKONOMISKE omkostninger ,ved at importere ,den for vort land, allerede for STORE indvandring. Og den nuværende regering forsætter den tidligere regerings store indtag af uuddannede bekvemmligheds/økonomiske flygtninge, indtil vort lille land er totalt ødelagt , både økonomisk og nationalt.
http://www.b.dk/nationalt/koebenhavn-vil-droppe-tvungen-aktivering
7000 Københavnske indvandrerkvinder står på tærsklen, til at modtage førtidspension, det vil koste skatteborgerne mere end 1 milliard og 250 millioner om året, og det er kun den rene førtidspension, dertil kommer børnepenge, huslejetilskud og øvrige ydelser.
Denne galimatias foregår over hele landet dagligt, hvis de har brug for offentlige midler ,da skal de tvinges til at rejse tilbage til deres hjemlande.
http://www.b.dk/politiko/humanitaere-organisationer-sker-der-noget-regering
Ovenstående ang. menneskerettigheder, som de fleste Danskere har det godt med, lige med undtagelse af dem ,der gør at Danskerne IKKE kan bestemme, hvem de vil have til at bo i deres eget hus, derfor bør en stor del af menneskerettighederne ignoreres indtil , der sker en revision af vedtægterne.
Og hvem har rejst spørgsmålet ? det er selvfølgelig , den stadig voksende kræftbyld på samfundet, GODHEDSINDUSTRIEN.
http://www.b.dk/nationalt/udlaendinge-venter-for-laenge-paa-opholdstilla...
Disse 1100 UDLÆNDINGE venter på opholdstilladelse, kommentar til dette = Udlændinge bør kun få midlidertidigt åremålt opholdstilladelse i DK, som jævnligt bør tages op til revision, ophold i DK kun for selvforsørgene, de udvises øjeblikklig , hvis de ansøger om overførselsindkomst samt ved kriminalitet.
Hvis der er asylansøgere immellem ,der rejser på ferie i deres hjemlande , skal de udvises øjeblikkeligt.
http://www.b.dk/nationalt/udlaendinge-venter-for-laenge-paa-opholdstilla...
Her er børnene kommet i søgelyset og skal ynkes. Men børnene bliver jo voksne engang .Se herunder Hr. Mishras uudmærkede blok om de smuglerledsagede Afhanske drengebørn.
http://blogs.jp.dk/braendpunkt/2011/12/29/uledsagede-flygtningeb%c3%b8rn...
http://www.b.dk/politiko/boedskov-skal-udspoerges-om-flygningeboern
Ovenover igen en artikel om de indsmuglede børn.
http://www.b.dk/kronikker/nyt-opgoer-om-menneskerettigheder-paa-vej
Her om menneskerettighederne skal indføres i dansk grundlov.
Er der da ingen grænser for Danmarks befolknings selvpineri ? og tåbligheder ? Skrot dog de menneskerettigheder.
http://www.b.dk/politiko/politibetjente-boer-vaere-danske-statsborgere
Selvfølgelig skal politi folk være Danske statsborgere og det ville også være uansvarligt med muslimer, der hylder sharia lovgivningen.
http://www.b.dk/politiko/srsf-vender-paa-tallerken-i-sag-om-udviste-boern
Igen en vanvittig undersøgelse af afviste børn.
http://jp.dk/indland/article2653312.ece
Minister afviser undersøgelse af indvandring.
http://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/article1684733.ece
Vi er til grin.
Ekstrabladets undersøgelse af svindlende udlændinge.
Denne dagens høst var ganske bewonderfuld at læse , må jeg have lov til at krumme tæer, på nationens vegne. ?
Skrevet af Børge Jørgensen, 14:15
Upassende ? Klag over indlæg
Annonce:
Helt enig. Erfaringerne fra Sverige siger iøvrig, at disse ‘børn’ ofte er unge mænd, (med fuldt udvokset overskæg), og de bliver benævnt ‘Anker-børn’. Grunden til den sidste betegnelse er, at når de i Sverige har fået permanent opholdstilladelse, (I Sverige kaldet ‘PUT’), så tropper hele den familie der angiveligt ikke eksisterede op i Sverige, og forlanger ’sankven’ med deres ‘barn’ - i Sverige forståes.
Al denne snak om ‘de stakkels uledsagede flygtningebørn’ er ren fup og fidus, men typisk at DDR fører kampagne for at Danmark skal åbne fuldstændig op for denne type indvandring.
Upassende ? Klag over indlæg