

Vestlige politikere har åbnet grænserne for mennesker fra en kultur, som ikke kan integreres i tilstrækkeligt omfang i Vesten - samt denne kulturs fjendtligt indstillede ideologi, islam.
Denne åbning skete på trods af skræmmende eksempler fra både nutiden og fortiden på, hvordan muslimsk kultur har bredt sig og stadigvæk breder; på trods af bekymrede borgeres velmenende advarsler; på trods af, at enhver kan læse i Koranen, at islam forbyder muslimer at integrere sig i andre værdisystemer (f.eks. den demokratiske, sekulære, ytringsfrie og kvindeforherligende værdier).
På trods af sund fornuft.
Burde politikerne i det mindste ikke have trådt meget mere varsomt frem? Ville det ikke have været på sin plads med et princip om forsigtighed og kun gradvis afprøven, når man planlægger grundlæggende demografiske ændringer på et helt kontinent (det europæiske)?
Kriminelt?
Folkestemningen mod islam og muslimsk indvandring og alle dens voldsomme økonomiske, kulturelle og samfundsmæssige konsekvenser, er ved at vende. Det er kun et spørgsmål om tid, førend flertallet af danskere og europæere oplever virkningen på deres egen krop og hverdag - og dagen hvor de ansvarlige politikere vil blive krævet til regnskab, vil komme.
Den dag, hvor man første gang indfører undtagelsestilstand i et muslimsk kontrolleret område i Danmark, vil forhåbentligt også blive dagen, hvor juridiske eksperter vil gå i gang med at undersøge, om de fjolser, som tog de afgørende beslutninger og åbnede for, at radikalt anderledes kulturer fik rodfæste i vores samfund, kan retsforfølges.
@ Nicolai Sennels
Jeg tror kun du appellerer til JP’s ‘Buksemariusser’.
Get a life - and a job!
Upassende ? Klag over indlæg
@ Niels Hansen. Rigtigt, men det kan du altså kun hvert fjerde år, normalt. Og meget skidt og møj kan laves på fire år. Jeg giver Sennels ret. Måtte den dag komme hvor de ansvarlige for at vi idag nærmer os en tilstand hvor flere områder må erklæres i undtagelsestilstand og hvor statsbudgettet slæber med en post på 40 milliarder + alene til “indvandrerne”, bliver stillet til ansvar for deres gerninger.
Upassende ? Klag over indlæg
Regnskabets time kommer altid. På den ene eller den anden måde. På det ene eller det andet tidspunkt. Det er livets lov.
Folkeforrædderne der frarøvede os vores demokrati ved at nægte os en folkeafstemning om Lissabon-traktaten, vil helt sikkert blive draget til ansvar. De der forærede vores land til Shaytaan’s legion, vil mærke det fra selvsamme. Godt man er sidst i livet.
Upassende ? Klag over indlæg
@Allan Thunø, Kastrup
“Folkeforrædderne der frarøvede os vores demokrati ved at nægte os en folkeafstemning om Lissabon-traktaten, vil helt sikkert blive draget til ansvar”.
Er det kun partilederne i V og K eller alle deres folketingsmedlemmer?
Upassende ? Klag over indlæg
Politikere skal retsforfoelges for at bruge deres demokratiske flertal? Skal de ikke have brudt en eller anden lov, for at kunne retsforfoelges, Sennels? Det er vel saadan et retssamfund fungerer? Det her forslag er da en bananrepublik vaerdigt!
Upassende ? Klag over indlæg
Retsforfulgt? Nicolai, vi lever som bekendt i en retsstat. Ja, retsstaten er faktisk kernen i det vestlige liberale demokrati. Og i en ordentlig retsstat kan man kun dømmes hvis man har overtrådt lovgivningen som den så ud da man begik sin ugerning.Hvilken lov har de ansvarlige for masseindvandringen fra muslimske lande overtrådt?
Jeg er for så vidt enig i, at indvandringen var tåbelig og skadelig. Men det der adskiller civilisation fra barbari er netop retsstaten.
Upassende ? Klag over indlæg
Sennels ser bare frem til selv at være en del af den ?kommende? henrettelsespeloton. Hvordan er det at være bedste venner med de selvsamme “landsforrædere” sennels?
Upassende ? Klag over indlæg
Vil de ansvarlige politikere blive retsforfulgt? svaret er JA,
så lad os starte med dem der begyndte katastrofen, nemlig df’erne
Upassende ? Klag over indlæg
@Nicolai Sennels
Er Pia Kjærsgaard enig med dig?
Hun påstår ellers, at hun ikke ønsker rabiate holdinger i sit parti.
Har du diskuteret dine ideer med dommerforeningen?
Upassende ? Klag over indlæg
@Nicolai Sennels
Folkestemning?
Du mente forhåbentlig folkeafstemning?
Folkestemning er sådan noget som demagoger pisker op. Dem har vi kun dårlige erfaringer med.
Volksstimmung - føj for pokker!
Upassende ? Klag over indlæg
Det første og største problem bliver at få udpeget de ansvarlige for blamagen.
For der er jo ingen tvivl om, at der er en blamage. Det hele startede i 1983, hvor man i løbet af kort tid kom op på cirka 15.000 indvandrere/flygtninge fra den tredje verden til landet hvert år. Nogle år endda flere.
Selve antallet er hovedproblemet. Andet problem er, at der ikke var en klar plan for integrationen. Man valgte i stedet at placere alle disse nye danskere på overførselsindkomst i ghettoer langt væk fra det danske samfund. Kæmpefejl. En bjørnetjeneste af format både for de nye og gamle danskere.
Resultatet ser vi så i dag. Det er på ingen måde overraskende, at det er endt sådan. Vi kan så “trøste os” med, at alle andre lande, som vi normalt sammenligner os med, har begået samme fejl.
Men hvem skal vi skyde først? Poul Schlüter eller Bjørn Elmquist? Eller måske Birthe Weiss?
Skal vi ikke i stedet prøve at fokusere på at løse problemet? Og så kan Bjørn Elmquist og co. skylde en kvaje-bajer.
Upassende ? Klag over indlæg
Jesper Larsen spørger;” Hvilken lov har de ansvarlige for masseindvandringen fra muslimske lande overtrådt?” De har sat landets sikkerhed over styr.
Upassende ? Klag over indlæg
@Nicolai:
Du må blive så forfærdeligt stolt over det debat-niveau din blog har nået efterhånden.
Hvordan lå karaktererne på dit Psykologi-studie?
Ja, jeg spørger bare - fordi min hjemme-psykolog siger altid, at hvis man bliver VED med at fortælle hende, at hun er sur og dum, så bliver hun sur og dum.
Kan det være at du er ved at skabe noget tilsvarende?
Ps. de få begavede her har jo talt - du er jo helt ude i hampen med at retsforfølge nogensom helst folkevalgte der ikke overtræder nogle lovgivninger.
Skræmmende at folk som dig får taletid - men det viser vel redaktionens mangel på dømmekraft, så længe det kan gå ud over de vantro (Altså dem, som I kalder vantro).
Upassende ? Klag over indlæg
”Folkestemningen mod islam og muslimsk indvandring og alle dens voldsomme økonomiske, kulturelle og samfundsmæssige konsekvenser, er ved at vende.”
Den vender tydeligvis i takt med, at befolkningen begynder at komme i berøring med muslimerne i dagligdag, får dem som venner i børnehaverne, klubberne, i skolen, på studierne, på arbejdspladsen og de mange andre steder, hvor folk nu mødes i et aktivitetsmæssigt samvær. Dersom Nicolai Sennels tror, at han taler på de manges vegne, da tager han helt fejl. For muslim-forskrækkelsen florerer i dag kun i de meget angstfyldt kredse, men ikke hos de mange. For det er nemlig svært at frygte nogen, som man oplever venlige, flittige og imødekommende. Og det er sådan flertallet af dansker oplever muslimerne i dagligdagen. Det er da også tydeligt, at det er de samme, der her på bloggen, dag ud og dag ind, tonser rundt i de samme muslim-forskrækkede forestillinger, og en blog-skribent, der nu er ved at bevæge sig helt derud, hvor det latterlige, bliver det mest iøjnefaldende.
Det de almindelige muslimerne viser i dagligdagen er det, som man kan forvente af islam i Danmark. Det er klart, at de ældre trods det ikke bare omstiller sig. Sådan er det bare. Men det er ikke et problem for de unge, som er vokset op med muslimerne. Så der kommer ikke et vildt oprør i Danmark, hvor muslimerne kommer om natten og dræber de vantro eller spiser deres børn. Derimod vokser islam op med børnene i hænderne, og med den naturlighed børn har til tingene. På den måde udvikler tingene sig helt af sig selv, alt imens den muslim-forskrækkede Nicolai Sennels fylder alle landets fængsler med politikere, som ikke har forstået Nicolai Sennels angstfyldte budskaber om muslimerne.
De problemstillinger, som der i dag er mellem dele af muslimerne og det danske samfund er kun overgangsproblemer. For de afvikles i takt med at naturligheden til tingene genindfinder sig i samfundet. For islam er byggende på naturlighed til tingene. Hvilket vil blive meget synligt for alle i takt med, at muslimerne kan få fred og ro til at få systemet til at virke.
Upassende ? Klag over indlæg
På hvilken måde lever dette blogindlæg op til beskrivelsen af din blog, hvor det loves, at forfatteren “undersøger på sin blog mødet mellem vestlig og muslimsk kultur og mulighederne for succesfuld integration i Danmark.”
Man skulle melde dig og JP til forbrugerombudsmanden for vildledende markedsføring.
Upassende ? Klag over indlæg
Det skal selvfølgelig undersøges om det kan være lovligt at ændre landes eksistens grundlag fra demokrati og til anti-demokrati. Dem som har valgt at lukke den racistiske politiske ideologi Islam ind i Europa må også selv være med til at betale prisen. Når deres børn sendes i privat skole må vi andre finde en lovlig og demokratisk måde til at oplyse befolkningen om at her er et forældrepar som både sender deres egne børn i privat skole (”Islam fri skole”) men på den anden side forsætter med at stemme på partier der øger Islam i Danmark. Befolkningen kan så på demokratisk og lovlig vis gennemføre lovlige demonstrationer hvor det kræves at de forældrepar der har lukket Islam ind også sender deres børn i de skoler hvor racistiske grupper af muslimer overfalder danske børn. Det vil naturligvis ikke kunne lade sig gøre at “kræve” at disse forældrepar flytter skole, men de lovlige demonstrationer skal alene fungere som et talerør for folkets modstand mod venstrefløjens pro-islamiske politik og som en markering af at alle dem der sidder og forsvare rædsels ideologier som Islam, Nazisme og Kommunisme ikke bare kan “flygte” fra det marreridt de har skabt for alle os andre. De skal selv være med til at betale prisen ved at lade deres børn vokse op i det marridt som vores andres børn desværre er blevet tvunget til at vokse op i.
Upassende ? Klag over indlæg
E Thambipillai “De har sat landets sikkerhed over styr.”
Altså Straffelovens kapitel 12 og 13 om landsforræderi:
http://www.pet.dk/Arbejdsomraader/Lovgrundlaget/Straffeloven.aspx
Den indeholder dog nogle meget specifikke betingelser for at noget er en forbrydelse mod statens selvstændighed og sikkerhed. Og jeg kan i min vildeste fantasi ikke se, at nogen af paragrafferne dækker det danske politikere har gjort hvor ulykkelig situationen end er blevet. De er ganske enkelt ikke i nærheden af at være landsforrædere i juridisk forstand.
Upassende ? Klag over indlæg
Til: Nicolai Sennels.
Yes, vi er en del som hverken har glemt Birthe Weiss
, den mandlige Dorthe bendesen, Elisabeth Arnold, og
hvad de nu hedder alle sammen..
Men spørg dog dig selv, hvad har DF virkelig gjort
af forskel.. Ingen tvivl om DF har mindst skidt på
hænderne i denne sagernes sag, men omvendt sidder
de med en afgørende magt som har stået på i over 8
år, imens indvandringen er fortsat, dæmpet ja, men
det ville den alligevel være blevet.
Derfra har den KUN stået på ren retotik, 0 handling.
Man kan derfor sige, at DF´s uskyld omkring emnet,
kun hviler på det endog meget fattige alternativ.
Det ændre dog ikke på facit, at DF har forsømt sin
magt og chance, hvortil magten stort set kun er
blevet brugt til at øge de off. udgifter, herunder
førtidspensionerne, som.. ha ha, netop musl. tager
sig særligt godt af.. Hænger sgu da ik sammen mand.
Endelig har vi DF´s anden kæphest, nemlig lefleriet
for de ældre, udløst den ene tvangs-betalte check ef.
den anden, skønt vi summen af ældre eksplodere..
Efter mine bedste begreber, har DF ikke dyrket andet
end partiegoisme, all the way, med et dertil koppel
af vælgere, som i mangel af bedre, ikke kan gøre
andet end netop stemme på partiet.. Sørgeligt..
Du er i øvtigt selv hoppet på den, erkend det el. ej.
Upassende ? Klag over indlæg
Indvandrerkatastrofen. Vil de ansvarlige politikere blive retsforfulgt?
Vestlige politikere har åbnet grænserne for mennesker fra en kultur, som ikke kan integreres i tilstrækkeligt omfang i Vesten - samt denne kulturs fjendtligt indstillede ideologi, jødedommen.
Denne åbning skete på trods af skræmmende eksempler fra både nutiden og fortiden på, hvordan jødisk kultur har bredt sig og stadigvæk breder; på trods af bekymrede borgeres velmenende advarsler; på trods af, at enhver kan læse i Torahen, at jødedommen forbyder jøder at integrere sig i andre værdisystemer (f.eks. den demokratiske, sekulære, ytringsfrie og kvindeforherligende værdier).
På trods af sund fornuft.
Burde politikerne i det mindste ikke have trådt meget mere varsomt frem? Ville det ikke have været på sin plads med et princip om forsigtighed og kun gradvis afprøven, når man planlægger grundlæggende demografiske ændringer på et helt kontinent (det europæiske)?
Kriminelt?
Folkestemningen mod jøder og jødisk indvandring og alle dens voldsomme økonomiske, kulturelle og samfundsmæssige konsekvenser, er ved at vende. Det er kun et spørgsmål om tid, førend flertallet af danskere og europæere oplever virkningen på deres egen krop og hverdag - og dagen hvor de ansvarlige politikere vil blive krævet til regnskab, vil komme.
Den dag, hvor man første gang indfører undtagelsestilstand i et jødisk kontrolleret område i Danmark, vil forhåbentligt også blive dagen, hvor juridiske eksperter vil gå i gang med at undersøge, om de fjolser, som tog de afgørende beslutninger og åbnede for, at radikalt anderledes kulturer fik rodfæste i vores samfund, kan retsforfølges.
Bare til almindelig eftertanke.
Upassende ? Klag over indlæg
Citat:
“Den dag, hvor man første gang indfører undtagelsestilstand i et muslimsk kontrolleret område i Danmark, vil forhåbentligt også blive dagen, hvor juridiske eksperter vil gå i gang med at undersøge, om de fjolser, som tog de afgørende beslutninger og åbnede for, at radikalt anderledes kulturer fik rodfæste i vores samfund, kan retsforfølges.”
Kommentar:
Udfra hvilken paragraf?
Hvis der havde været bare en flig af noget ulovligt i at tillade immigration, ifølge dansk lovgivning, havde vi hørt om det for længst fra Den Danske Forenings dr. jur. Ole Hasselbalch.
Hvad bloggen derfor snarere lægger op til, er en variant af den gammelkendte “trussel” fra kommunisterne som enhver ung borgerlig formeligt bar som et adelsmærke (man var ikke “rigtig borgerlig” før man mindst een gang havde fået bemærkningen smidt i hovedet af en rasende ungkommunist): “Når revolutionen kommer, bliver du den første vi skyder”.
(Uffe Ellemann muntrede sig endda med at diskutere det med kommunisterne, for han ville selv udvælge den løgtepæl han skulle hænges i. Men den historie skal han selv ha’ lov at fortælle).
At der findes folk blandt DFerne som gerne ser en “folkedomstol” til at gøre op med “landsforræderne” er allerede en kendt sag. “Findes lovgrundlaget ikke, kan den indføres med tilbagevirkende kraft”, er den indforståede parole.
Personligt tror jeg ikke eet sekund på at et flertal af danskere i deres vildeste fantasi kunne finde på at afskrive sig landets hæderkronede retsstatsprincipper. Så ind til videre tror jeg vi kan tage den slags latterligheder med ophøjet sindsro
Upassende ? Klag over indlæg
Egon Clausen, København. Hold da helt op hvor er du langt ude. Er det jøderne der overfalder andre befolkningsgrupper i Europa? SVAR: NEJ. Hvordan kan du få dig selv til at skrive den slags? Er det muslimerne der har rekord i Europa i at overfalde andre befolkningsgrupper? SVAR: JA. Det næste bliver vel at du mener at 2+2=5 ?.
Lad os begynde at indsamle beviser og få anmeldt racistiske muslimer for racisme. Det er jo dem der overfalder os og ikke omvendt. Vi skal gøre alt inden for lovens grænser og bevise at den pro-islamiske venstrefløj er dem som støttede racisterne.
Upassende ? Klag over indlæg
Jeg prøver såmænd bare at anskueliggøre hvor langt ude retorikken er hos Sennels, ved at bytte muslimer ud med et folkeslag der står hans hjerte ret nært: jøder. Det betyder ikke at jeg har noget mod israelere, eller at jeg ikke mener at utilpassede unge der hærger Danmark ikke er et enormt problem.
Upassende ? Klag over indlæg
Godt nogen som Sennels til stadighed vil skrive om dette “problem”
Jeg tror mange, rigtig mange danskere er bange for hvad fremtiden vil bringe.For faren ligger og ulmer lige under overfladen.
Når kryben er tom bides hestene. Hvad sker der, når vi oplever den hel store arbejdsløshed i Europa og staterne ikke har råd til at udbetale understøttelse.
Da vil den dårlige integrationsevne og antidemokratiske holdning udvide bandekrige, som tvinge os alle til at tage stilling til situationen.
Befolkningen vil være tilbøjelige til at stemme på kanditater som erkender problemerne ind i folketinget.Men hvad vil vi så forlange at de gør?
Indtil videre går det,men det kan lynhurtig udvikle sig.
Upassende ? Klag over indlæg
Egon Clausen, København. Sennels taler om en gruppe (muslimer) der har rekord i at overfalde andre befolkningsgrupper i Europa. Hvordan kan det så give nogen som helst logisk mening at udskifte navnet på denne gruppe med navnet på en gruppe (jøder) som IKKE overfalder andre? Det giver simpelthen ingen logisk mening. Enten er det IQ’en der er problemet eller også er det et udtryk for samme naivitet som bragte Hitler/Nazisterne til magten i 30′erne. Dem der bød Nazismen velkommen var med ansvarlig for dens racistiske forbrydelser. Dem der byder Islam velkommen er medansvarlig for dens racistiske forbrydelser.
Hvor svært er det at se at det er samme racisme som Islam udøver i år 2009 som Nazismen udøvede i 30′erne? Eneste forskel er at flertallet af journalister i år 2009 stemmer på venstrefløjen og derfor vælger at sløre racistiske overfald begået af muslimer ved blot at kalde dem for “DE UNGE” istedet for at skrive “MUSLIMER”.
Upassende ? Klag over indlæg
Egon Clausen: “…utilpassede unge der hærger Danmark…”
Risikerer vi forresten ikke at marginalisere “unge” ved at anvende den retorik? Personligt foretrækker jeg:
“…eller at jeg ikke mener at utilpassede personer der hærger Danmark ikke er et enormt problem.”
Eller måske skal vi bare lade være med at skrive om det så vi slet ikke marginaliserer nogen?
Upassende ? Klag over indlæg
Da det primært er propaganda, Sennels beskæftiger sig med, så kunne man naturligvis få den mistanke, at Sennels udmærket ved, at ideen om retsforfølgning ER ude i hampen, men at det, som det virkelig drejer sig om, er at skabe en ’sammenkobling’ mellem indvandring og landsforræderi.
Og gentage den ad nauseum.
Det er set før.
Debattens ‘Buksemariusser’ betragter helt sikkert Sennels som en profet.
Upassende ? Klag over indlæg
Ups, der blev vist kopieret for meget med; bare slet det, hvis det fylder for meget!
Upassende ? Klag over indlæg
Retsforfølges for hvad? Man retsforfølges ikke for forbrydelser, men for overtrædelse af lokal eller international lov. Det er en del af det der med at leve i et retssamfund.
Sennels forslag er i det hele taget et eksempel på at højrefløjen har overtaget førertrøjen, når det kommer til oikofobi.
I et demokrati skaber befolkningen sin egen succes og fiasko, og i et demokrati overdrager befolkningen arv og gæld til kommende generationer.
Hvis vi skal tage et opgør med nogen, så skal det være med datidens vælgere, og ikke med de valgte. Men det forudsætter at oikofobien sættes på stand-by og danskerne anerkendes som myndige personer med ansvaret for deres beslutninger og konsekvenserne.
Vis danskerne den respekt det er at holde dem ansvarlige.
Upassende ? Klag over indlæg
[...] Folkepartis Nicolai Sennels stiller her spørgsmål ved om de politikere, som er ansvarlige for “indvandrings-katastrofen” kan [...]
Upassende ? Klag over indlæg
@Niels Hansen
Det er et bredt udsnit, med madam Dybkjær i spidsen.
Upassende ? Klag over indlæg
@ niels hansen
Sådan virkede demokratiet i Danmark i tirsdags.
Ja. Det var nok derfor S og R fik tæsk.
Jeg håber også på et retsopgør med de uansvarlige politikere, som er skyld i den ulyksalige tilgang af mellemøstlige halvbarbarer og knægtelsen af folkets ret til selvbestemmelse i forbindelse med Lissabontraktaten.
En skamstøtte ville være på sin plads.
@ Jesper Larsen
Jeg er for så vidt enig i, at indvandringen var tåbelig og skadelig. Men det der adskiller civilisation fra barbari er netop retsstaten.
Der er fortilfælde med efterfølgende love og retsbehandling. Og det bedrageri, som politikerne her har begået er fuldt ud på højde med landsforræddernes handlinger under krigen.
@ Abraham Ac.
Du overser, at DF er reaktionen på den stærkt uønskede muhammedanerinvasion. En reaktion, som siden DF blev dannet kun har vokset sig større og større for hvert valg.
I skal nok blive smidt ud igen på et tidspunkt.
@ E Thambipillai
Jesper Larsen spørger;” Hvilken lov har de ansvarlige for masseindvandringen fra muslimske lande overtrådt?” De har sat landets sikkerhed over styr.
Korrekt. Skabt en stor 5. kolonne og smidt hundredvis af spildte milliarder ud af vinduet i samme åndedrag.
@ Hans Pedersen
På hvilken måde lever dette blogindlæg op til beskrivelsen af din blog, hvor det loves, at forfatteren “undersøger på sin blog mødet mellem vestlig og muslimsk kultur og mulighederne for succesfuld integration i Danmark.”
Hvilke muligheder? Kan du forene olie og vand eller ild og vand?
Upassende ? Klag over indlæg
“Jens K, århus | Skrevet: 19. nov 09 kl. 16:40
Egon Clausen, København. Sennels taler om en gruppe (muslimer) der har rekord i at overfalde andre befolkningsgrupper i Europa. Hvordan kan det så give nogen som helst logisk mening at udskifte navnet på denne gruppe med navnet på en gruppe (jøder) som IKKE overfalder andre?”
Efter din buksemarius-logik må det altså være fuldstændigt legitimt at genskrive Nikolaj Sennels indlæg, så det handler om befolkningsgruppen “mænd” frem for befolkningsgruppen “jøder”?
Upassende ? Klag over indlæg
@Nicolai Sennels
Ja, det ville da være FANTASTISK DEJLIGT, hvis de mest højtråbende og mest ansvarlige multikulturalister blev fremstillet i en folkedomstol, hvorfra de kunne se den flittigt arbejdende bøddel ude bag ved! Desværre har dette lange udsigter.
Når det kommer til stykket er ca. 85% af danskerne ansvarlige, for de har gennem de sidste 30-40 år stemt, og fortsætter med at stemme, på partier, som helt åbent sagde og siger, at de ville og vil gøre Danmark multikulturelt. 85% af danskerne kan samfundet ikke straffe, vel?
Men sov trygt Sennels, for multikulturen bærer straffen i sig selv - titusindevis af danskere myrdes, lemlæsten, voldtages og chikaneres hvert år af de kulturberigere, som de selv åbnede døren for. Det er frydefuldt at tænke på, at danskerne får hvad de fortjener, og hvad de selv bedte om - den ene gang efter den anden!
Nicolai, red dig selv og lad danskerne gå under, for de ville og vil det selv.
Upassende ? Klag over indlæg
Niels B. Larsen skriver:
‘”Sådan virkede demokratiet i Danmark i tirsdags.”
Ja. Det var nok derfor S og R fik tæsk.
‘
Åh nej endnu en jydepotte med knald i låget, der ikke kan finde ud af at tælle borgmesterposter, og har mere travlt med at gyllesprede sin propaganda end at forsøge at forstå politik.
Niels B. Larsen gentag efter mig:
1) Socialdemokraterne vandt flere borgmesterposter i 2009 end i 2005
2) Kommunalpolitikere har ikke indflydelse på udlændingeloven
Så er der måske et spinkelt håb om, at du nogensinde vil kunne få indrejsetilladelse til Sjælland.
Upassende ? Klag over indlæg
Jeg støtter Kristian Andersens holdning til Johannes Wachtmann:
“Johannes Wachtman er et strålende eksemple på en grotesk usympatisk racist (Nazist)!
Sjovt som mange dem har Tysklingende efternavne”
Upassende ? Klag over indlæg
Muslimerne kommer! Muslimerne kommer!
Har du husket at købe nok pigtråd til din hjemmelavede bunker, hr. Sennels, for sikke en gang paranoia! Du må da have en meget svag selvidentitet siden du i den grad kan blive skræmt af andre mennesker.
Upassende ? Klag over indlæg
@Søren Lisager gentag efter mig:
1) Socialdemokraterne gik endnu engang voldsomt tilbage, på trods af borgmesterposter.
2) Kommunalpolitikere på venstrefløjen i København, har haft og fortsætter med at have, en katastrofal indflydelse på integrationsbestræbelserne.
Så er der måske et spinkelt håb om at du får lov til at krydse kommunegrænsen til Hovedstaden.
Og så er det under lavmålet at stemple folk som rascister og nazister, blot for at have en mening…men, men, det er jo den retorik der giver DF vind i sejlende. De bukker og takker sikkert så hjerteligt for de røde dumheder
Upassende ? Klag over indlæg
Jeg tror heller ikke der er hjemmel i lovgivningen til at straffe de ansvarlige for den voldsomme indvandring der er sket.
Men skulle der være, vil der nok ske som med den kolde krig, hvor PET rapporten stort set udelukkende har gået ud på at “frikende” selv dem man ved var på den forkerte side og ellers så at anonymisere resten og angribe dem der har været krisik overfor dem svigtede samfundet, det samme vil helt sikkert ske her.
Upassende ? Klag over indlæg
Egon Clausen,
grunden til at hundredetusindvis af bekymrede danskere trofast stemmer på DF, at mange af os sidder dag efter dag og debatterer indvandring og islam på nettet o.s.v er jo at de tilvandrede muslimer netop IKKE er ligesom jøderne.
Har du nogensinde hørt at store grupper af aggressive jøder drog hærgende gennem tyske byer, og slog fredelige tyskere ned hvis de så forkert på dem?
Var jøderne før anden verdenskrig en kæmpe økonomisk belastning for de tyske skatteydere?
Forlangte de særbehandling i offentlige institutioner?
Var der jødiske grupper der åbenlyst proklamerede deres intention om at omdanne Tyskland til en jødisk stat?
Det tror jeg ikke.
Der er simpelthen ingen sammenligning overhovedet mellem jødernes situation i Europa før krigen, og muslimernes situation idag.
Når du gør det alligevel er det simpelthen afsindigt disrespektfuldt over for de jøder der gik til under nazismen, ganske enkelt.
Når nu man kan svare ja til alt ovenstående, såfremt man udskifter jøder med muslimer, er det så ikke en ærlig sag hvis danskerene er ved at være trætte af det?
Og defor adresserer problemet, og kalder det ved dets rette navn?
Upassende ? Klag over indlæg
Johannes Wachtman, Hellerup | Skrevet: 19. nov 09 kl. 17:59: [citat undladt for ikke selv at komme i kambolage med straffeloven]
Mener seriøst, at afsenderen af førnævnte indlæg har et seriøst problem i forhold til Straffeloven, jf. Straffelovens § 266 b, og at JP har et ligeså stort problem i forhold til Medieansvarsloven, hvis Hr. Watchman blot viser sig at være et synonym, jf. Medieansvarslovens § 11.
Upassende ? Klag over indlæg
De ansvarlige politikere, der initierede invadrings-tsunamien specielt i 1990′erne, er forlængst over alle bjerge, og vil ikke blive retsforfulgt på nogen måde. Hvis man er imod den begyndende “kolonisering”, og de deraf afledte problemer, så er det alene befolkningen, der ikke reagerede konsekvent nok og fik smidt de ansvarlige politikere på porten hurtigt nok (de pladrende humananister fra S+R skulle i sin tid højst have haft en enkelt 4-årig periode i tinget, hvorefter de skulle være blevet stemt “hjem”). Men desværre lader mange vælgere sig “besnakke” af politikerne, og det tog for lang tid før end det “elitære” politiske indvandringsprojekt og de “utilsigtede” konsekvenser gik op for folk. Da politikere ikke i længden vil være istand til at ignorere folkets vilje - det er umuligt at narre over 51% af folk hele tiden - uden at blive smidt på porten - har de fleste partier da også taget konsekvensen, og tilpasset deres udlændingepolitik (nogle endda som ren kopi-politik), selv om det har været en fodslæbende proces. Spørgsmålet er så om vælgerne på udlændingeområdet vil være i stand til at skelne mellem de udmeldinger fra partierne, der er valne hensigtserklæringer (og som kan fraviges), og udmeldinger, som der også vil arbejdes for i praksis. Som nævnt klapper “fælden” jo for en 4-årig periode efter hvert valg, og alle ved jo efterhånden at det absolut ikke er al politisk snak, der skal tages for pålydende.
Upassende ? Klag over indlæg
@Michael Thiesen
Og det mener du ikke at andre, der kaster om sig med skældsord som “nazister og fascister” har ?? Eller er det en ensrettet gade ??
Upassende ? Klag over indlæg
@ allan thunø, jo - det mener jeg, at de har (altså et problem).
Men forskellen er, at i hr. Watchmans tilfælde er det en gruppe, der hetzes med beskyldninger om mord, voldtægt osv. Noget tilsvarende blev blandt andet Morten Messerschmidt dømt for tilbage i 2003. Han blev dømt for blandt andet følgende udtalelser:
“Masse-voldtægter, Grov vold, Utryghed, Tvangsægteskaber, Kvindeundertrykkelse, Bandekriminalitet. Det er, hvad et multietnisk samfund tilbyder os.”
Skældsord som “nazister” og “fascister” er - således som jeg i hvertfald har læst dem her på bloggen - rettet mod enkelte blogskrivere og ikke en gruppe som sådan - i så fald kan der være tale om injurier, som også er strafbare.
Forskellen (efter loven) er udover straframmen blandt andet, at det er anklagemyndigheden, der forfølger overtrædelser af racisme-paragraffen (§ 266 b). Derimod er injurier undergivet privat påtale, dvs. den krænkede må selv føre sagen - man får med andre ord ikke hjælp fra politiet.
Upassende ? Klag over indlæg
Se denne video, hvis du tør.
http://www.JerusalemOnline.com/specials19.asp
Kun en tåbe frygter ikke dette scenario.
I 2 lande har Islam allerede sejret:
Libanon var kristent. Hvad er det nu? Cirka ved år 660.
Nord Cypern var blomstrende under grækerne, Hvad er det nu? Under tyrkisk besættelse er det sunket tilbage på U-lands-niveau.
Upassende ? Klag over indlæg
@Jens Chr, Frederiksberg
“Da politikere ikke i længden vil være istand til at ignorere folkets vilje - det er umuligt at narre over 51% af folk hele tiden - uden at blive smidt på porten - har de fleste partier da også taget konsekvensen, og tilpasset deres udlændingepolitik”
- jo, politikerne kan SAGTENS fortsætte kursen, hvilket bevises af, at antallet af kulturberigere i Danmark stiger lige så hurtigt i dag som under tidligere regeringer, inkl. S+R-regeringen.
En meget stor del af vælgerkorpset lever af at overførselsindkomster, og eftersom det er lykkedes politikerne at bilde overførselsindkomstmodtagerne ind, at overførselsindkomsterne er sikre så længe man stemmer på partierne minus DF, kan kursen fastholdes.
I øvrigt udgør kulturberigerne en større og større del af vælgerkorpset, så deres ønsker om endnu mere kulturberigelse, kan ingen regering ignorere - hvis den altså fortsat vil beholde magten.
Ergo, der ER INGEN VEJ TILBAGE! Da danskerne åbnede grænserne, beseglede de deres egen skæbne. Men gud, hvor fortjener de den skæbne, for de VILLE ikke lytte til advarslerne.
Upassende ? Klag over indlæg
@Michael Thiesen
Jeg imødeser med glæde en stævning!
Tør du sætte dit eget navn under den?
Venligst, Johannes
Upassende ? Klag over indlæg
Johannes Wachtman, Hellerup
“Da danskerne åbnede grænserne, beseglede de deres egen skæbne. Men gud, hvor fortjener de den skæbne, for de VILLE ikke lytte til advarslerne”.
Du skriver danskerne og de.
Dine uhyrlige fantasier er ret udanske. Er du ikke selv dansker?
Upassende ? Klag over indlæg
@ Søren Lisager
S gik stemmemæssigt pænt tilbage. Hvad betyder en borgmesterpost? S er et døende parti. Det har blot ikke opdaget det endnu.
Med hensyn til indrejsetilladelse til Sjælland er jeg skam helst fri. Beklageligvis besøger jeg Djævleøen 3-4 gange årligt.
@ Allan Thunø
Og det mener du ikke at andre, der kaster om sig med skældsord som “nazister og fascister” har ??
Hvor kan du dog tro det? De har jo de rette meninger - selvom de er bundforkerte.
Upassende ? Klag over indlæg
@Niels Hansen
“Dine uhyrlige fantasier er ret udanske”
- hvis mine fantasier er “udanske”, kan du så definere, hvilke fantasier der er “danske”?
Upassende ? Klag over indlæg
johannes, jeg har heldigvis andet og bedre at bruge min tid på end dig. Bortset fra det, hedder det ikke en stævning men et anklageskrift, og det er anklagemyndigheden, der sætter sin underskrift. Så ved du det.
Upassende ? Klag over indlæg
Hvad mon det er, der får Danmark til at løbe rundt? Dansk Folkefolkepartis antimuslimeke budskaber, eller erhvervslivets budskaber om, hvad de har at tilbyde i den globaliserede verden?
Jeg tør godt tage et væddemålet. Og I islamofober taber, fordi I ikke tør indrømme, at alle de nydanskere, der laver en masse arbejde, som gammeldanskere ikke gider laver, det er de jobs, som holder samfundet igang
Upassende ? Klag over indlæg
@Michael Thiesen, København
“johannes, jeg har heldigvis andet og bedre at bruge min tid på end dig. Bortset fra det, hedder det ikke en stævning men et anklageskrift, og det er anklagemyndigheden, der sætter sin underskrift. Så ved du det.”
- du indrømmer altså, at du alligevel ikke tør anmelde mig?!
Nuvel, der traf du et klogt valg, et MEGET, MEGET klogt valg….
Upassende ? Klag over indlæg
ET NYT PALÆSTINA!Tillad mig at omtale Nørrebro fatwaen.
Tariqah Jihad, udsnit af dansk fatwa for oprettelse af autonome områder.
“Det er vigtigt, at vi får vores eget område i Danmark, hvor muslimerne kan leve, som den hellige Koran bestemmer.
Det er vores menneskeret at få vort eget område, hvor vi kan leve uden druk, narko, nøgne danske piger, pølsebod, dårlige bodegaer og alle mulige andre danske ting. Vi er mange muslimer på Nørrebro. Derfor skal vi gøre Nørrebro til en islamisk bydel kun for os muslimer, hvor vi kan have vores kvinder i fred, hvor kvinder kan gå tildækkede, som den hellige Koran bestemmer, hvor der er rent og hvor befolkningen er ren. Vi skal have mange islamiske skoler, hvor piger og drenge kan gå hver for sig. Gymnastik og lejerskole, billedkunst af mennesker, biologi og andet dårligt skal forbydes. Islam er stor og skal herske i verden, som den hellige Koran siger. Husk, selv Tyrkiet, som i dag er 99% muslimsk, var engang kristen og uren. Men de kristne og danskerne har ingen kraft, tro eller fait derfor er de svage og vi er stærke. Muhammed Gelle sagde for nogen tid siden, at vi muslimer gerne vil rejse hjem til vores egen kultur, hvis vi fik 100.000 kr.
Men han tager fejl. Det har taget os 1400 år at komme til Danmark, og vi rejser aldrig hjem, for vi må ikke svigte islams mål , khalifa.
Islam er den største og hurtigst voksende religion. Enhver, som ikke arbejder for khalifa, er vores fjender;,,,.
Oplysningerne stammer fra Rolf Slot-Henriksen´s bog: Erobring og besættelse 2005.
Rolf Slot-Henriksem er den dansker, som har skrevet flest fagbøger om islam.
Upassende ? Klag over indlæg
Lovgivning kan altid ændres af senere lovgivning og ifølge sagens natur altså også med tilbagevirkende kraft. Så et retsopgør er jo uundgåeligt. Navnene kender vi vist alle. - Ellers: “Google is your friend”.
Endvidere gælder Grundlovens §81 jo, hvorefter enhver våbenfør mand er forpligtet til at give fædrelandets fjender en kugle i nakken efter nærmere anvisninger.
Endelig gælder jo naturrettens folkesuverænitet og retten til selvforsvar, så i en undtagelsessituation vil det være op til den enkelte/folket at værnes sit efter eget skøn.
Upassende ? Klag over indlæg
http://jp.dk/udland/usa/article1892612.ece
Upassende ? Klag over indlæg
Hvis man for alvor mener nogen har begået noget ulovligt, er det rigtige egentlig da ikke straks at anmelde ulovlighederne? Bør det ikke i det mindste forholdsvist hurtigt ske, så snart mistanken er luftet offentligt? Overvej aqt gå til politiet i stredet for til Jyllands Posten!
Upassende ? Klag over indlæg
@Jan Henrik Wegener
Ja, jeg begriber heller ikke, hvorfor Michael Thiesen ikke sofort styrter ned til den lokale politistation og anmelder mig. Men vi må vel tage hans egen begrundelse - “jeg har ikke tid” for gode varer, men vil vi ikke det, må vi vel bare konkludere, at han er bange for konsekvenserne?!
Upassende ? Klag over indlæg
Jeg kan igrunden heller ikke forstå hvorfor Sennels ikke sofort styrter ned til den lokale politistation og anmelder de politikere m.m. som har begået noget kriminelt i hans optik.
Lov og ret er vel lov og ret.
Hvorfor skulle man gå og være “bange for konsekvenserne” af det? Udenomsretslige repræsalier?
Dem er der vel ingen der er så tåbelige at true med?
Upassende ? Klag over indlæg
Jørgen Pedersen, København Ø
“Lovgivning kan altid ændres af senere lovgivning og ifølge sagens natur altså også med tilbagevirkende kraft. Så et retsopgør er jo uundgåeligt. Navnene kender vi vist alle. - Ellers: “Google is your friend”.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
Jeg synes, at du skal vise lidt mandsmod og fortælle, hvem det er du vil stille for en domstol.
Ellers er dit indlæg ikke andet end det sædvanlige antimuslimeske ‘hot air’.
Denne opfordring gælder selvfølgelig også Nicolai Sennels. Hvis han ikke kan fortælle os, hvem han vil stille til ansvar, bør han pakke sin blog sammen.
Upassende ? Klag over indlæg
Den evige Karin Bennedsen (19. nov 09 kl. 20:12) har for Allah ved endnu engang sammenlignet æbler med pærer og åbenbart skråsikkert mener, at det har en valid nationaløkonomisk gang på jord.
For derefter på egen hånd at dele Danmark op i et A-hold (etniske danskere) og et B-hold (såkaldt nydanskere).
Monstro det i virkeligheden er KB’s egen våde ønskedrøm, vi her ser beskrevet. Under dække af at være “åh-så tolerant og anstændig” er hendes hemmelige ambition i virkeligheden at få et slavefolk til landet, som kan betjene KB og os andre. Så har man set det med.
Upassende ? Klag over indlæg
Der er mange skyldige, og politikerne er ikke de eneste, for de retter sig gennemgående efter, hvordan journalisterne vinkler og skriver.
Nej, vi får ingen folkedomstol og revolution, for det ligger ikke til os, i stedet går vi op i sømmene og med tidens fylde ind for jungleloven. Begge dele er ved at manifestere sig. Solidariteten vil indenfor få år være pist væk. Brugt op, og dermed er vor måske største ressource sat over styr. Jeg kan ikke se, hvordan den skal kunne genoprettes.
Men vi får alligevel en masse mennesker, der vil føle sig hårdt straffet af en folkedomstol, fordi de lever og ånder af at være PÅ, og når ingen mere gider at høre på dem eller læse om dem i aviserne og Se & Hør, lider de. Dansk politik er allerede nede på et tarveligt og uprofessionelt plan.
Jeg er i øjeblikket begravet i læsning om den store franske revolution og ser meget, der kan relateres til vor tid, fx sekulariseringen og ophøjelsen af fornuften til guddom, bogstaveligt talt. Historien gentager sig ikke, men der er meget, der ligner, og menneskers ukuelige grådighed og magtbegær er altid tilstede. Så snart den ene hersker er blevet styrtet, styrter de nye til. Om og om igen.
Hvis man vil se, hvad der venter, kan man passende studere Børsen og JP’s erhvervssider. Mærsk siger det stilfærdigt, man vil flytte job bort fra Danmark, fordi man er nødt til det. Andre siger det langt mere ligefremt, som civ.ing. Kjeld Flarup Christensen i et langt læserbrev i denne avis forleden. Han er blevet fyret fra Ericssons udviklingscenter i Struer. Skatten er for høj i Danmark, virksomhederne magter den dårligere og dårligere. Læserbrevet findes nemt i arkivet og er læsværdigt.
Vi har ikke råd til den nuværende kurs, men vi vil fortsætte på den, og Villy Søvndal og Helle vil komme til magten. Det bliver det ikke bedre af, men værre, for Helle og Villy kender kun en sang, TRYGHED, som nødvendigvis i deres optik er synonymt med VELFÆRD og HØJERE SKATTER.
Samtidig vil det fosse langt voldsommere ind med mennesker fra andre verdensdele. EUROMED træder jo i kraft til næste år, og de mange nye ser ingen grund til at integrerer sig i dette tåbelige land, som de fleste foragter.
Der vil ikke være tilstrækkeligt med job til danskerne, og da slet ikke til de mange fremmede, som står med Menneskerettighederne og EU i hånden. De får det ikke nemt, når krybben er tom, og måske vil de opleve en folkedomstol?
I øvrigt har jeg læst, at vore indvandrerbander nu er ved at blive internationale. Lykkelige os!
Til sidst. Når man har været væk fra denne debat en tid, kan man ikke undgå at lægge mærke til, hvordan den har ændret sig til fordel for de mange, der er fuldtidsbeskæftiget med at sabotere den. Niels Hansen er allesteder med sin hån og mangel på argumenter, der er i det hele taget et helt sjak af slagsen, og de ødelægger flowet og idéen med sådan en blog. Men heldigvis finder der jo andre, hvor den slags ikke får lov at florere.
Upassende ? Klag over indlæg
@Nicolai Sennels
Er du slet ikke bange for at få PET på nakken?
Når man læser indlæg fra dine fans, så kunne PET nemt få det indtryk, at du puster til ilden hvad angår udenomparlamentariske tiltag.
Det holder de godt øje med.
Heldigvis.
Upassende ? Klag over indlæg
Johannes Wachtman
Jeg giver dig helt ret. Danskeren er selv ude om deres skæbne. Der findes et for stort antal niels hansener i Danmark og mere ynkeligt kan det ikke blive.
Overvejer muligheden for at rejse til New Zealand , hvis jeg kan overtale mine også veluddannede børn til at rejse med. Ærgerligt at jeg ikke er 25 år yngre , så tog jeg dem bare i hånden og rejse.
Og til juristen ovenfor , love er en sjov ting , de laves af dem der har magten - husk det.
Upassende ? Klag over indlæg
Ih ja, Niels Hansen, du går mod gyldne tider. Der er allerede vedtaget adskiligt i Bruxelles og FN, som snart vil kunne sende mange af os i fængsel.
Det er allerede flere år siden, at vi var en flok i en af Danmarks største politiske fora, der diskuterede den sag. Men når tilstrækkeligt mange af os er blevet dømt, straffet og har forladt landet med vores veluddannede børn, penge og skatter, bliver der ikke mere råd til at underholde sådanne som dig og din indiske kone.
Upassende ? Klag over indlæg
Søren S, 4500
Du skal rejse ud og se verden, Søren.
Første gang jeg blev udstationeret var jeg kun 20 år gammel, anden gang var jeg over 50 og havde voksne børn.
Det er skønt at se andre samfund, og man bliver aldrig for gammel til at lære noget nyt.
New Zealand er et utroligt dejligt land.
Upassende ? Klag over indlæg
@Maria Due, Århus
Slap bare helt af.
Du kommer hverken til at sørge for mig eller min kone.
Som jeg har skrevet tidligere, så betaler jeg min skat (inklusive topskat) med glæde, også selv om en stor del går til mennesker på overførselsindkomster (en pæn andel af DF-segmentet).
Upassende ? Klag over indlæg
@Marie Due
Dine prognose af Danmarks og danskernes bitre fremtid kan jeg sagtens tilslutte mig.
I takt med at Østasien sætter sig på de mest lukrative og højteknologiske produktioner, tvinges vesterlændingene til at indstille sig på en ganske anden levestandard. Overførselsindkomstmodtagerne vil blive holdt skadesløse i begyndelsen, hvor politikerne stadig bare kan øge skatterne, men til sidst er der så få skatteborgere at plyndre, at politikerne ikke længere kan uddele penge til alle de trængende. Og så starter FESTEN!
En stor del af danskerne har ingen anelse om, hvordan man tjener penge og overlever, og når den store velfærdsstat løber tør for penge, kommer nasseprinserne og -prinsesserne til at erfare livets barske realiteter - meget i stil med hvad østeuropæerne oplevede efter det sovjetiske utopiums kollaps. Danskerne er dog slet ikke så seje som de hærdede østeuropæere, så danskerne får det endnu hårdere når deres utopium kollapser. Men sådan går det, når man ikke vil underkaste sig realiteterne, men stædigt vedbliver at tro på det multikulturelle samfunds lyksageligheder. Sådan går det, når man bilder sig selv ind, at de stegte kyllinger bare kommer af sig selv, og at pengene hænger på træerne.
Det bliver rigtigt interessant….
Upassende ? Klag over indlæg
“niels hansen”
du er ikke den eneste der har været ude at rejse , men det lader ikke til at du har lært noget af det , så forsøg ikke at være belærende.
Jeg kender skam godt New Zealand. Har boet og arbejdet der som læge i 1,5 år for 30 år siden.
Og det er ikke det eneste andet land jeg har arbejde i , men jeg har arbejdet for føden og ikke været udsendt som beriger.
Upassende ? Klag over indlæg
@Kurt Dejgaard, Montreal
“Hvorfor skulle man gå og være “bange for konsekvenserne” af det? Udenomsretslige repræsalier?
Dem er der vel ingen der er så tåbelige at true med?”
- Michael Theisen er den eneste der truer. Jeg nøjer mig med blot at konstatere.
Upassende ? Klag over indlæg
Næh, der bliver nok ikke nogen at retsforfølge, men en kø ved håndvasken, som bli’r længere dag for dag, efterhånden som det går op for de ‘ansvarlige’, at visse etniske indvandrere burde have været placeret i tilstødende, ligesindede områder, hvor de senere - nemmere kunne være vendt tilbage til deres hjemland, hvis de da ellers er flygtninge.
Siger ikke at alle muslimer tilhører denne gruppe, men nogle typer ser ud til at have umådeligt svært ved at anerkende vestlige værdinormer og livsform.
Nogle af dem vil være potentielle terrorister, og man vil ikke vide besked med det, før det er for sent.
Upassende ? Klag over indlæg
Johannes, tyv tror hvem mand stjæler. Jeg har blot stilfærdigt gjort opmærksom på, at lovgivningen også gælder i cyberspace. Hvad du mener at kunne eller ikke kunne udlede af denne konstatering, er mig underordnet.
Men når du nu så barmfrit konkluderer, at jeg “er bange for konsekvenserne” burde du have mandsmod nok til at konkretisere disse konsekvenser.
Upassende ? Klag over indlæg
Jørgen Pedersen: “Lovgivning kan altid ændres af senere lovgivning og ifølge sagens natur altså også med tilbagevirkende kraft. Så et retsopgør er jo uundgåeligt. Navnene kender vi vist alle.”
Det er en uskik i en retsstat og er f.eks. i Norge forbudt i grundloven. I Danmark er det i øvrigt også ulovligt i straffelovssager via vores tiltrædelse af internationale menneskerettighedskonventioner (og snart i den nye EU-traktat). Men naturligvis kan Danmark udtræde af EU og konventionerne og derefter lave lovgivning med tilbagevirkende kraft.
Pointen er imidlertid, at i en retsstat har man krav på at vide på forhånd om en given handling er lovstridig. Det er faktisk pointen med en retsstat at man ikke udsættes for tilfældig justits men lever under et kendt regelsæt. Og de der vil knægte dette princip er ganske enkelt en trussel mod frihedens og demokratiets overlevelse.
Upassende ? Klag over indlæg
Nej, tænk, jeg synes, at Søren S fik udtrykt det, som mange tænker.
Jeg har da forresten også boet i en håndfuld lande, og det er en af grundene til, at jeg synes, at det havde været værd at passe på Danmark, og at det bittert at opleve det nuværende idioti.
Upassende ? Klag over indlæg
Du bliver da mere og mere hysterisk, Sennels. Du har ind imellem en pointe, men du er da gået helt fuldstændig bananas efterhånden. Retsforfølges? For at overholdt gældende lovgivning?
Upassende ? Klag over indlæg
Jesper Larsen skrev:
“Pointen er imidlertid, at i en retsstat har man krav på at vide på forhånd om en given handling er lovstridig. Det er faktisk pointen med en retsstat at man ikke udsættes for tilfældig justits men lever under et kendt regelsæt. Og de der vil knægte dette princip er ganske enkelt en trussel mod frihedens og demokratiets overlevelse. ”
Det lyder ganske rigtigt nydeligt, men faktum er, at vi overhovedet ikke kan overskue den lovgivning, som vi er underlagt, og at der også er vild uenighed mellem vore jurister, ikke mindst om diverse fortolkninger, fordi dommerne er kommet ud på en politisk glidebane.
Lad os tage et eksempel. Nogle af os bliver hele tiden beskyldt for at være racister, skønt vi overhovedet ikke beskæftiger os med begrebet race. Men som du sikkert ved, har OIC i mange år arbejdet for at få sidestillet kritik af islam med racisme og er lykkedes ganske godt med det.
Racismebegrebet er i dag så udvandet, at det er endt i det rene vrøvl, men ikke desto mindre er det et hot emne, som på det sidste involverer begrebet hate-speech, som man vil til at straffe særligt hårdt.
Du husker måske, at den danske juraprofessor Mads Bryde Andersen forlod EU’s antiracismecenter i Wien, fordi han ikke mente, at han havde fået en tilstrækkelig klar definition af begrebet racisme og derfor ikke kunne tilslutte sig en rapport, som centeret barslede med. Den overmåde politisk korrekte Beate Winkler kunne ikke få øje på noget problem, og sådan er det i mange tilfælde. Grundlaget er ved at skride under os.
Men lad os i det mindste glæde os over, at den nye EU-præsident ikke vil have Tyrkiet med i EU. Det har simret længe, og det er godt, at det nu begynder at komme åbent frem.
Upassende ? Klag over indlæg
@Michael Thiesen
Nu har jeg læst og læst Johannes Wachtmann’s indlæg. Jeg kan ikke finde ét eneste ord der benævner én bestemt gruppe.
Den blir en svær en, rent juridisk. Du må mindst ha fat i Elmquist.
Upassende ? Klag over indlæg
Maria Due: “…faktum er, at vi overhovedet ikke kan overskue den lovgivning, som vi er underlagt, og at der også er vild uenighed mellem vore jurister, ikke mindst om diverse fortolkninger,…”
Naturligvis er vores lovgivning ikke perfekt (og alt for omfattende) og politikerne bør naturligvis sikre, at der er mindst mulig tvivl om lovgivningen. Og det gør de ikke altid. Men at begynde på lovgivning med tilbagevirkende kraft er da bare endnu et tilbageskridt for retsstaten. Two wrongs don´t make a right.
Upassende ? Klag over indlæg
@Bennedsen…
“Hvad mon det er, der får Danmark til at løbe rundt? Dansk Folkefolkepartis antimuslimeke budskaber, eller erhvervslivets budskaber om, hvad de har at tilbyde i den globaliserede verden?
Jeg tør godt tage et væddemålet. Og I islamofober taber, fordi I ikke tør indrømme, at alle de nydanskere, der laver en masse arbejde, som gammeldanskere ikke gider laver, det er de jobs, som holder samfundet igang ”
Den er sgu for gammel, Mutter Bennedsen. Den dér med de jobs Danskerne ikke ville have. Det var i 60′erne og 70′erne. Idag undgår muslimer helst arbejde uden prestige.
Upassende ? Klag over indlæg
Det er skræmmende, at JP lægger navn til en blog på dette niveau. Det er jo helt absurd at foreslå, at folkevalgte politikere skal straffes med tilbagevirkende kraft - ja, det er faktisk en uhyggelig tanke.
Men i JP er det det saglige niveau ligegyldigt, bare det handler om “politisk ukorrekte” indlæg om integration.
De politikere der tillod opførelse af kulkraftværker bør de også straffes, hvis vandstanden begynder at stige som følge af klimaforandringer?
At landets største avis lægger navn til den slags indlæg, animerer ikke ligefrem til at fornuftig mennesker går ind i politik.
Upassende ? Klag over indlæg
Jesper Larsen.
Nej, lovgivning med tilbagevirkende kraft skal vi ikke have, det er meget for primitivt.
…….
Johannes Wachtman
Jeg synes også, at det bliver spændende. Faktisk glæder jeg mig allerede til, at Frank Jensen og Klaus Bondam kommer til at sidde i problemer til over halsen.
Bondam er sandelig den rette til at klare integrationen.
Upassende ? Klag over indlæg
Dansk Folkeparti skaber og lever af religiøse konflikter
Upassende ? Klag over indlæg
@Abraham Ac.
Ja, tjaa, tjooo bum bum bum…når det kommer fra Kristeligt Dagblad må det jo være sandt.
Hvis bare DF ville lade være, så ville alle problemerne ophøre helt af sig selv.
:/ her skal der tillægges 4 sider med overbærende latterbrøl.
Upassende ? Klag over indlæg
Jeg tror desværre ikke, at de ansvarlige bliver retsforfulgt. Det ender nok med, at sådan nogen som dig og mig bliver skaffet bort, sammen med alle de andre der ikke passer en i vores skønne nye samfund, såsom homoseksuelle, jøder, konvertitter, politisk anderledes tænkende og så vider. Jeg har ikke meget håb, det er nok for sent. The demographic bomb is ticking!
Upassende ? Klag over indlæg
tja, tror du, JP (som præsenterer sennels) er bedre end Kristeligt Dagblad ?
Upassende ? Klag over indlæg
Jeg er enig med Sernnels i at de ansvarllige politkere for denne på alle måder katastrofale muslimske masseindvandring burde retsforfølges, men jeg tvviler på det. De etablerede partier har for meget i klemme her. Rød blok var helt vilde med enne ‘kulturbrigelse, og kunne slet ikke få nok muslimsk indvandring. Venstre og Konservative var måske noget mere forbeholdne, men gjorde ikke noget der seriøst kunne ligne et opgør med ‘den åbne ladeports’-politik førend i valgkmapen 2001, og den efterfølgende periode.
Jeg er ikke i tvivl om at Sennels har ret i, at politikere og myndigheder i en ikke så fjern fremtid vil stå overfor valget om hvorvidt derskal indføres undtagelsestilstand i en muslimsk domineret ghetto, eller om de vil acceptere muslimske selvstyre-områder på Dansk territorium, (Dar el islam områder).
Upassende ? Klag over indlæg
Allan Thunø 22:38
Og ikke nok med det, men de jobs som hovedparten af de muslimske indvandrere vil kunne bestride eksisterer ikke mere herhjemme !
Det er bl.a. også dette som gør at indvandringen hertil fra de arabisk-islamiske lande er en håbløs affære for Danmark, samt de øvrige europæiske/vestlige lande.
For hvad skal vi stille op med disse mennesker ?
Læg dertil at Euromed træder ikraft fra jan. 2010 og det vil ikke være urealistisk at tro, at der vil komme endnu flere muslimer fra Partnerlandene hertil.
Så problemerne med uintegrerbare muslimer er først lige begyndt !
Og hvis vi mener vi har oplevet optøjer, uro, vold og mord er disse intet imod hvad der er i vente.
Desværre.
Upassende ? Klag over indlæg
Ingen vil blive straffet. Alt går efter planen, og størrelsen af den muslimske indvandring er da heller ikke mindsket mærkbart efter ’systemskiftet.’
Den norske blogger Fjordman, der kanaliserer den israelske forfatter Bat Yeor’s Eurabia-teori skriver:
Ironisk nok er multinasjonale storkapitalister og sosialister i praksis allierte i sitt globalistiske program for nedbygging av vestlig sivilisasjon. Kapitalistene ønsker ubegrenset tilgang til markeder og billig arbeidskraft, mens sosialistene ønsker importert stemmekveg og allierte for sin planlagte nedbygging av vestlige land med hvit flertallsbefolkning. Elitene i Nord-Amerika og EU ønsker dessuten å knekke sine nasjonalstater til fordel for transnasjonale organisasjoner med dem selv i sentrale roller.
Kort sagt brytes det demokratiske systemet og rettssystemet i vestlige land ned ovenfra gjennom overnasjonale organisasjoner totalt utenfor folkelig kontroll og nedenfra gjennom masseimport av utenlandske bander, gatekriminalitet og rasistisk vold mot hvite, godt oppmuntret av det “anti-rasistiske” (les: anti-hvite og anti-vestlige) establishment i mediene og akademia. Det demokratiske systemet har allerede nå delvis opphørt å fungere etter hensikten. Det er fullt mulig at demokratiet rett og slett ikke vil overleve som styreform i en verden med mektige multinasjonale selskaper, overnasjonale organisasjoner med lovgivende makt, globale kommunikasjoner og påfølgende massemigrasjon.
Hans bog kan (delvis) læses på http://vladtepesblog.com/?page_id=289
Læs den og døm selv. Det som det måske er svært for normaldanskere at forstå er, at Iran er enhver magthavers ønskedrøm.
Upassende ? Klag over indlæg
@Abraham Ac., tåstrup
Spørgsmålet er, om Dansk Folkeparti er en årsag eller et symptom?
Tror du virkelig, virkelig på, at DF er årsagen?
Tænk dig nu godt om, før du svarer.
Upassende ? Klag over indlæg
@Erik Bramsen
Uden at jeg ellers er uenig med dig i nogwet centralt, er der et par detaljer som det er godt at faa afklaret :
Bat Yeor er Aegyptisk joede som har boet det meste af sit voksne liv iengland og er gift med en englaender (som foroevrigt ogsaa er en imponerende personlighed),hun har ikke nogen videre tilknytning til Israel ,selv om hun selvfoelgelig har et sted at flygte til hvis det sku’ bli’ noedvendigt…
Fjordman goer langt mere end at kanalisere Bat Yeors teorier, det er mer retfaerdigt at sige at han har bygget videre paa dem eller udviddet dem til at vaere mer generelt omfattende.
Hvis Bat Yeor havde vaeret israeler ,havde hun sikkert vaeret mer optimistisk indstillet :
Intet er umuligt for den som tror PAA SIG SELV
Upassende ? Klag over indlæg
Er der nogen der ved, hvad det er for noget crack, Sennels tar, som gir ham så fantastiske hallucinationer? Det ku jeg sgu godt tænke mig at prøve.
Upassende ? Klag over indlæg
Det har vaeret morsomt at foelge Sennels og hans ligesaa rabiate og racistiske tilhaengere her paa bloggen de seneneste uger.Naermer vi os det punkt hvor det fuldstaendigt rabler for ham?Nogen mener han tager crack. Symptonerne er der.Men hvem ved. Maaske er virkelig besat af en hellig ild om at “befri” Danmark.Maaske undervurderer vi ham fatalt.Men uanset hans gode hensigter kan man blive lidt i tvivl om hans diciple.Det er vel ikke alle de ca. 12% DF landbytosser der er lige saa rabiate og racistiske som mange af dem der skriver indlaeg til hans blog.Som skrevet i et indlaeg er de fleste af dem “Bukse Mariuser”. Ligesom dem der skriver de mest rabiate indlaeg. Her paa bloggen.Som Hausgaard siger mangler de aandelig begavelse.Til gengaeld er de “praktisk begavede”.
Men de tvivler aabenbart paa at deres “praktiske begavelse” er tilstraekkelig til igen at gennemfoere et racerent Danmark. Nu kalder de Retsvaesenet til hjaelp. Men er retsvaesenet ligesaa hjaelpsom, som det tyske retsvaesen foer Anden verdenskrig. Dengang det var joeder der var problemet? Og ikke muslimer.Naeppe.
Saa Sennels og hans diciple maa nok imodese en raekke haarde aar og haardt arbejde foer vi igen kan aande lettede op og igen nyde den rene uforurenede danske luft.
Upassende ? Klag over indlæg
Karin Bennedsen ved ikke hvor mange “nydanskere” der arbejder med hårdt arbejde,for hun sidder kun ved tasterne dag ud og ind og ser verden derfra.
Alt for mange udlændinge har IKKE arbejde.
I Gellerup arbejder ca. 20% af de udlæninge der bor i gettoen, resten er på overførselsindkomster. De andre 80% er ikke egnede til at komme ud i et regulært arbejde af forskellige grunde. Det kan være de stadig ikke har lært det danske sprog eller det er deres klædedragt der hindre dem i det. Så Karin Bennedsen løber med en halv vind–igen.
Upassende ? Klag over indlæg
At foreslå retsforfølgelse af politikere for deres gerning er ren utopi. Men selvfølgelig vil historien gøre dem ansvarlig, men det er noget andet.
Det er desværre ikke gået op for de fleste partier og politikere i Folketinger, men Danmark står over for kollosale problemer inden for de næste år. Vores konkurrenceevne falder og falder - og vores kære politikere snakker kun om velfærd og flirter med tanker om højere skatter. Senest her ved kommunevalget - alle lovede mere velfærd.
Danmark står over for at skulle iværksætte store nedskæringer og der skal prioritere groft i den velfærd vi har i dag.
Vi vil fortsat se store arbejdspladser blive nedlagt. Jobs som typisk mange af vore indvandrere ville kunne besætte umiddelbart, da hovedparten ingen kompetencer eller uddannelse har.
Her vil Danmark få et af sine største problemer i fremtiden. Der vil kun være jobs til hovedparten af indvandrere inden for lavtlønsområder og inden servicefag i den private og offentlige sektor og inden for detailhandel. Men hovedsaligt jobs uden den høje status og uden den store løn.
Der vil ikke i fremtiden blive midler til vedvarende at poste 35 - 40 milliader ud på indvandreområdet. Her er ikke indregnet de mange indvandre som er blev førtidspensionister - en ordning kommunerne systematisk har anvendt til at kanalisere den økonomiske belastning på kontantområdet fra kommunekassen over på staten.
Beløbet til indvandreområdet er for stort - og vil blive et område befolkningen kræver bliver mindsket dramatisk når vi her inden for de næste år får blotlagt vores økonomiske og konkurrencemæssigt nedgang.
Så kommer spændingerne i befolkningen - de svage grupper af indvandre vil røre på sig. De vil føle sig forfulgt fordi der stilles krav om en aktiv indsat i det danske samfund.
Vi vil se konfrontationer mellem dem og os - desværre. Der vil blive indvandre-områder i Danmark hvor ordenshåndhævelse ikke kan ske. Vi vil se mange indvandre vende sig endnu mere mod det danske samfund end vi hidtil har set.
Der vil være politikere og dele af den danske kulturelite som også i fremtiden ikke besidder realitetssans og med magt i fremtiden også vil angribe de danskere som siger tingene som de er omkring indvandreproblematikken - men de vil komme i mindretal, fordi indvandreproblemet vil grundet vores kommende økonomiske trængsler blive det største danske politiske problem som skal løses.
Og det løses kun ved at man stiller krav om en aktiv indsats i vort samfund - forsøger sig selv dem der kan - og indlever sig positivt i det demokratiske Danmark.
Jeg håber bare på, at der findes nogle fornuftige politikere - som har evnerne og modet til imødekomme de mange konfrontationer som indvandre vil byde os i fremtiden. Viser det sig ikke at være tilfældet - vil Danmark imødegå en fremtid hvor der i visse områder vil komme nye fristader hvor anarki og sharia vil herske. Og så vil vi modsat se de yderste højreorienterede danskere deltage i mange af disse konfrontationer mod indvandrere og der vil opstå mindre krige i storbyer weekend efter weekend.
Danmark vågn op - vi skal have løst indvandreproblematikken på en effektiv og human måde her og nu. Dette kan se med ganske enkle midler -stil krav til familierne, fortæl hvad vi i vort samfund forventer af dem, fortæl dem hvilke rettigheder og pligter de har - og dem de ikke, fortæl dem at de vil blive stillet til ansvar hvis de ikke lader deres børn integrere som børn i et demokratisk samfund, fortæl dem at religion er ok og deres kulturbaggrund er ok, men religionen holdes hjemme og kommer ikke forud for dansk lov og deres kulturbaggrund må de gerne beholde og vedligeholde, men hvis det er en hindring for at tage et arbejde - uanset hvilket arbejde - skal også denne kulturbaggrund holdes hjemme.
Mit håb er fortsat et fredeligt Danmark.
Upassende ? Klag over indlæg
Birgitte Clemmense
Du skriver at de rabiate hoejreorienterede DF’er og de mest udsatte grupper af indvandrere vil kriges i weekenderne.
Hvorfor kun i weekenderne.
Du anfoerer jo at indvandrerne er arbejdsloese.
De rabiate, racistiske hoejreorienterede DF’ere er jo i samme baad. Det er almindeligt kendt at aagso dette DF segment fortrinsvis er arbejdsloese og arbejdssky.
Saa hvorfor kun kriges i weekenderne?
Kan de ikke tage hverdagene til hjaelp?
Upassende ? Klag over indlæg
@Jens Hansen, Odense :
Nu var “Bukse Marius” så vidt jeg husker, en mindre begavet mandsling, der rendte rundt i nattens mulm og mørke og stjal vasketøj, som var hængt ud til tørre. Desuden var han en forrædder mod sit folk og havde sympatier for de fremmede magter som var i landet. Så pas på med at anvende og introducere skældsord; der i langt højere grad, er synonyme med det du selv står for. Det kunne jo snildt vendes imod jer selv, med fare for at hænge ved; idet det her ville passe en god del med virkeligheden. Jeg ved godt at det var dette “kvindemenneske” der først brugte det her, men det er vist et fedt. Jeres lattervækkende forsøg på at vende tingene på hovedet har kun virkning på svage begavelser; altså den spammende og argumentløse lille gruppe af utroværdige ormerygge i selv tilhører!
Så kør du bare på med dine forskruede forsøg jens hansen, det er kun du selv og andre middelbegavelser, som synes du virker som andet end ejer af en bondegård!
Upassende ? Klag over indlæg
Enig med Sennels. I nogle områder har disse krimnelle indvandrere jo allerede gjort områderne til deres. Hverken politi, ambulancer eller brandbiler kan komme i disse områder uden tilladelse! Indvandrerne og de øvrige samfundsnassere på venstrefløjen minder meget om hinanden. Problemet er også at partier som Enhedslisten og SF ligefrem har disse indvandrere som vælgersegment! Den uro vi ser i dag vil være mod intet at regne i.f.t. hvad vi vil se om 10-20 år når disse muslimer udgør en større og større del af befolkningen. Vi ser nu resultatet af venstrefløjens og De Radikales naive og samfundsødelæggende indvandrerpolitik!
Upassende ? Klag over indlæg
Frederik W. Jensen
Sammenligningen af “Bukse Marius” og de mest rabiate og ynkelige dele af DF segmentet er helt korrekt.
Bukse Marius var en stakkel som ingen tog alvorligt.
Derfor blev han nazist og joedehader. For at opnaa respekt.
Idag drejer det sig ikke om joeder. Men muslimer.
DF segmentet her paa avisen har udset sig muslimerne som deres hadeobject.
Utraetteligt digter de videre paa Sennels rabiate vaas. Fremmer fremmedhad og fremmedfrygt.
Derfor er sammenligningen mellem Bukse Marius og det rabiate DF slaeng helt korrekt. Og paa sin plads.
Bukse Marius var fuldstaendig uskadelig. Det maa vi haabe at de rabiate “praktisk anlagte” DF’er ogsaa er.
Upassende ? Klag over indlæg
Alle de der anklager Sennels for antidemokratisme, er de samme der råbte “Impeach Bush!” for et par år siden.
Upassende ? Klag over indlæg
Sennels - denne hersens “indvandringskatastrofe”, som du og dine nazistiske meningsfæller hævder - i hvilket omfang er den eksemplificeret ved de muslimer i min bekendtskabskreds, som har en uplettet straffeattest, har uddannet sig og stiftet familie og arbejder som:
- rådgivende ingeniør
- børnebibliotekar
- kommunal embedsmand
- embedsmand i centraladministrationen
- direktør i egen it-virksomhed
- uddannelsesmedarbejder i en græsrodsorganisation
- analytiker i en tænketank
- ledende medarbejder i en konsulentvirksomhed
- politiker i byråd og folketing
- selvstændig erhvervsdrivende inden for telemarketing
- tandlæge
- socialrådgiver
I det omfang, at du ikke mener, at ovenstående personer i min bekendtskabskreds er en del af dit selvopfattede problem, så må du jo også erkende, at man ikke kan have en så unuanceret tilgang til situationen, som du og dine nazistiske meningsfæller giver udtryk for i ovenstående debatindlæg med kommentarer.
Hvis du omvendt betragter personeksemplerne i det ovenstående som en del af “indvandringskatastrofen”, så må jeg erkende, at du er længere væk fra virkeligheden og mere indhyllet i et racistisk tågesyn, end jeg turde forestille mig det muligt for en person, der er blevet udvalgt som blog-debattør af Jyllands-Posten og deres prisvindende debatredaktør.
Upassende ? Klag over indlæg
@Arne Skalling
Du kan selv være en nazist!
Upassende ? Klag over indlæg
@Ole Burde
Okay, tak for præciseringen. Jeg har ikke selv læst Bat Yeor - endnu - men synes det var rimeligt nok at henvise til hende, eftersom det er hvad Fjordman selv gør.
Selv om jeg ikke aldeles kan tilslutte mig Fjordmands/Yeors Eurabia-teori, får den nogle brikker til at falde på plads. Jeg tror snarere, der ‘blot’ er tale om, at man har villet importere noget demografi - et område som Vesten jo ikke er så god til.
Skal man lade tvivlen komme vores magthavere tilgode, har de måske regnet med, at muslimerne ville lade sig assimilere, eller i det mindste integrere, men det lyder temmelig naivt; noget magthavere sjældent er.
Jeg har mistanke om, at de bevidst er gået efter at sabotere nationalstaterne ved at importere en parallel-nation. Det forklarer også, hvorfor man har programmeret befolkningen til at reagere negativt på begrebet ‘nationalisme’.
Der er jo, ud over hvad Fjordman nævner i ovenstående citat, flere gevinster ved multi-kulti-samfundet, set fra et magthaversynspunkt: pøblen bliver sat op mod hinanden, så de får nogen at skyde skylden på når den vestlige hegemoni bryder sammen, befolkningen bliver radikaliseret, gjort klar til fascisme, og religion er jo den logiske sluttilstand på den fordummelse man de sidste fyrre år har oplært (eller nedlært) befolkningen til.
Og hvad angår Israel, synes jeg vi bør lytte lidt til deres erfaringer, for om føje år kommer vi nok til at leve ligesom dem.
Hvis vi er heldige.
Upassende ? Klag over indlæg
@Henrik Andersen, 4600 Køge:
Jeg var ikke klar over, at børnehaverne i Køge er udstyret med internet-adgang.
Upassende ? Klag over indlæg
Arne Skalling.
Det er ikke underligt, at en person, der bor i Klampenborg, hovedsageligt har positive erfaringer med muslimske indvandrere.
Men du kunne jo prøve at gøre, som Tåstrups konservative borgmester gjorde i sommers; flyt ind i en bydel, der er blevet til en ghetto, hvor almindelige borgere bliver chikaneret groft at bander, der har overtaget voldsmonopolet, og som jager politi og redningsfolk væk, chikanerer journalister, der skriver sandheden om ghettoiseringen af kvarterer med mange muslimske indvandrere osv.
Tåstrups konservative borgmester flyttede ind i ghettoen Tåstrupgård, for at bevise, at det var en fredelig og velfungerende bydel.
Han blev chikaneret fra dag ét; bl.a. fik han smidt en brosten gennem vinduet af unge andengenerationsindvandrere, der ville jage ham væk.
Til sidst blev politiet bekymret for hans sikkerhed.
Folk, der hovedsageligt oplever de positive konsekvenser af indvandringen er simpelthen nødt til at lytte til folk, der hovedsageligt møder de negative sider af indvandringen.
Det er ikke antiracistisk, eller tolerant at sætte kikkerten for det blinde øje, når det gælder de negative følger, for mange af de negative følger rammer hovedsageligt andre muslimske indvandrere.
Det er ikke noget tilfælde, at det lige netop er politikere med muslimsk baggrund, der bliver truet på livet af muslimske indvandrere:
Islamisten Akkari blev f.eks. afsløret i at true med at dræbe de konservatives muslimske integrationsordfører Naeser Khader, hvis han bliver integrationsminister.
En kvindelig, konservativ byrådskandidat fra Fyn blev truet på livet op til dette byrådsvalg af radikale islamister.
Socialdemokraten Lars Aslan Rasmussen, hvis far har en tyrkisk baggrund, og SF’erne Özlem Cekic og Serdan Benli er også blevet truet på livet af Hizb ut-Tahrir.
En undersøgelse fra den svenske Forsvarshöyskole, der blev offentliggjort for nogle måneder siden, viste, at radikale islamister havde oprettet religiøse “politikorps”, der chikanerede almindelige, demokratisk orienterede og integrationsvillige muslimer, som f.eks. dem du kender.
Det nytter altså ikke noget, at ignorere de problemer, som integrationen af mange radikale islamister i afgrænsede kvarterer stort set altid giver; det går først og fremmest ud over integrationsvillige indvandrere, og får mange danskere til at være imod enhver form for indvandring, og til refleksmæssigt at tage afstand fra sociale og værdifulde indvandrere.
Som dem, du kender…
Upassende ? Klag over indlæg
En af de negative konsekvenser af en for høj koncentration af sværtintegrerbare muslimske indvandrere i bestemte kvarterer viser sig ved, at kvaliteten af undervisningen falder, hvilket selvfølgelig går ud over alle børnene, og samfundet som sådan.
Men alligevel er det ret sigende at de fleste københavnere fra den “antiracistiske middelklasse selv placerer deres børn i privatskoler med få børn af indvandrere, og endnu færre børn af socialt svage indvandrer, uden arbejde ller uddannelse.
Du har i mine øjne erstattet en hadefuld genereliserende omtale af muslimske indvandrere, med en hadefuld generaliserende omtale af almindelige danske lønmodtagere; det socialister kalder for klassehad.
Men du - og andre klassehadende 2antiracister” vælger at overse, at de problemer som forceret masseindvandring af sværtintegererbare individer fra muslimske tredjeverdenslande, HOVEDSAGELIGT rammer værdifulde muslimske indvandrere:
F.eks. de efterhånden ret mange muslimske politikere, der er blevet truet på livet af antidemokratiske muslimer. Eller de mange voldsramte, muslimske kvinder, der fylder op på kvindecentrene, eller de mange muslimske indvandrere i fængslerne osv osv.
Upassende ? Klag over indlæg
Tak for svaret Jakob. Men jeg savner stadig en stillingtagen til Sennels enten/eller-dogmatik omkring indvandringskatastrofen.
Upassende ? Klag over indlæg
@Arne Skalling, Klampenborg
Til gengæld vidste jeg godt, at mange nazister som dig, nærer store sympatier til muslimer, i har jo en fælles gerning (die judenvernichtung) at gå op i.
Upassende ? Klag over indlæg
Jensk K Århus m.fl.
“Lad os begynde at indsamle beviser og få anmeldt racistiske muslimer for racisme”
Det er prøvet, og bliver også gjort. Samtlige anmeldelser afvises, og der oplyses om at afvisningen ikke kan ankes til højere instans. I mange dokumenterede til fælde ignoreres det komplet, og klagen over ignoreringen ignoreres også. Efter Muhammed sagen blev der foretaget mere end 100 anmeldelser af Islamisk Trossamfund og navngivne personer for overtrædelser af straffelovens bestemmelser, ved at opildne til angreb mod Danmark, danske ambassader m.v., og samtlige blev enten ignoreret eller afvist. Læs Rolf Sloth-Henriksens bog “Racisme mod danskere”, der er smækfuld af eksempler på at vi netop IKKE lever i en retsstat.
Upassende ? Klag over indlæg
Jakob Schmidt-Rasmussen, København
Dem du og andre omtaler som “indvandrere” er i de fleste tilfælde født her i landet, og det er deres forældre også.
Det er en udsøgt hån mod alle de velfungerende indvandrere vi har at slå dem i hartkorn med muslimske lømler. Hvor mange problemer har vi med hollændere, japanere, brasilianere og andet godtfolk, der har slået sig ned her?
Upassende ? Klag over indlæg
Hans Jensen, Hellerup
Du glemte vist et ord.
Skulle der ikke have stået:
“Det er en udsøgt hån mod alle de velfungerende MUSLIMSKE indvandrere vi har, at slå dem i hartkorn med muslimske lømler”.
Upassende ? Klag over indlæg
Arne Skalling, Klampenborg
Deroppe i Klampenborg hvor en 2-værelses lejlighed koster 3 millioner, vil du kun opleve successer. Hvis du tager til Århus vil du opage at 70% af de muslimske kvinder i den arbejdsdygtige alder er på førtidspension. Tager du ind i dommervagten en dags tid, vil du også få et noget andet syn på virkeligheden.
Bor man i en rigmandsghetto, vil kun se rigmænd, og hvis man mangler evnen til at se ud over egen næsetip, vil man tro verden er sådan. Den dag virkeligheden så rammer en midt mellem øjnene, får man en brat opvågnen.
Upassende ? Klag over indlæg
Jens Hansen, Odense
Det mærkelige ved det er, at der ikke er nogle af dem som du kalder rascister og junkier, der har det fjerneste imod indvandrere fra andre steder end de muslimske. Det blæser jo hele præmissen for dit indlæg bort, og udstiller dig selv som “ikke nærværende”, men øjentjener og tågehorn for de “anstændige”. Kom lidt ud i tilværelsen. ikke alt kan læres fra det skrevne ord.
Upassende ? Klag over indlæg
WOW!!!
Arne Skalling kender 12 velfungerende muslimer. Jamen så er der jo fred og ingen fare. Man må så påregne at disse “verdslige”(?) muslimer jævnligt er i opposition til de mere rabiate af slagsen, offentligt. “man kan ikke have en så unuanceret tilgang til problemerne”, siger Arne Skalling. Hvorefter han kalder alle andre for nazister.
Arne Skalling, jeg har samarbejdet tæt på mere end 300 muslimer på én arbejdsplads, og kan sige det samme som dig. Jeg synes at du skulle prøve det. Bare for sådan at få sat tingene i perspektiv.
Iøvrigt er der jo tilsyneladende masser af velfungerende muslimer der skifter ansigt når man mindst venter det. Fornylig to Amerikanere og en Canadier.
Upassende ? Klag over indlæg
Nej Niels Hansen, for jeg ser bare på om de fungerer i Danmark eller ikke. Det andet ville jo være racisme.
Upassende ? Klag over indlæg
Ak, jeg husker barndommens uniformerede korps, hvor vi 6-årige, med fornøjelse, sang stammens døds-sange:
Kæmp for alt hvad du har kært.
Dø, om så det gælder.
Da er livet ej så svært,
Døden ikke heller.
På et eller andet plan forstår jeg de fattige islamistiske selvmords-bombere efter lidt skolegang på en saudisk financieret pakistansk madrassa-skole
Upassende ? Klag over indlæg
Juridiske eksperter har intet at gøre i denne sammenhæng. Det er ganske enkelt op til borgerne som demokratiets magthavere at få afsat de valgte repræsentanter både i Folketinget og EU-parlamentet. Der skal etableres nye partier,der kan gøre op med den politiske svigtergeneration. Borgerne har været udsat for politisk bedrageri,og kun nye partidannelser kan råde bod herpå. Det er borgerne, der skaber juraen. Ikke omvendt.
Upassende ? Klag over indlæg
Gennem en længere årrække boede jeg for egen regning og risiko af erhvervsmæssige årsager i muslimske lande.
Det var en øjenåbner af rang. Dertil erfaringen med udviklingen gennem de seneste 30 år med den muslimske tilvandring og den markante påvirkning det har medørt i negativ retning for de vestlige samfund
Jeg bilder mig derfor ind at være rimeligt i stand til at vurdere artiklerne fra Sennels hånd, og vurderingen falder ud til Sennels fordel.
Islam vil aldrig kunne integreres/asimileres i Vesten. Det bliver en kamp på liv og død - tro mig.
I den kamp bliver de af muslimerne, der rent faktisk gerne vil indrette sig efter vestens skikke og livssyn, tabere. De vil i første række blive betragtet som forræddere af deres egne, og behandlet derefter. Der er - med tryk under er - dødsstraf for at svigte islam. Det skal man indprente sig, selv om den danske flinkeskole med himmelvendte øjne nægter at tro det - muslimerne iflg. deres opfattelse er omgængeligheden selv og inderst inde, blot hyggelige og rare mennesker a la medlemmerne fra de radikale, og når det kommer til stykket som illusionen om Hassan, den lille rare og ærlige grønthandler, - a la Folk og Røvere i Kardemomme by. Iflg. flinkeskolen skyldes problemerne med muslimerne, helt enkelt, de onde mennesker fra Dansk Folkeparti. - Det er det geniale svar fra den side vi må leve med.
Senariet om retsforfølgelse af de ansvarlige for indvandrerkatastrofen, er umiddelbart retslig set vanskeligt at få øje på, men man skal ikke glemme at tage befolkningen i ed. De politikere der er ansvarlige vil blive straffet, enten med loven i hånd eller også ved “folkedomstolen”.
Upassende ? Klag over indlæg
Allan Thunø, Kastrup | Skrevet: 19. nov 09 kl. 22:35: “Nu har jeg læst og læst Johannes Wachtmann’s indlæg. Jeg kan ikke finde ét eneste ord der benævner én bestemt gruppe.
Den blir en svær en, rent juridisk. Du må mindst ha fat i Elmquist.”
Allan, Elmquist, er jo forsvarsadvokat, så det er nok ikke lige ham, der skal forfølge overtrædesler af straffeloven.
I Messerschmidt-sagen (14 dages ubetinget fængsel) blev muslimer heller ikke nævnt i teksten, men dommerne var jo ikke dummere end at de godt ud af konteksten kunne gennemskue, hvilken befolkningsgruppe Hr. Messerschmidt og co. havde i tankerne med teksten:
“Masse-voldtægter, Grov vold, Utryghed, Tvangsægteskaber, Kvindeundertrykkelse, Bandekriminalitet. Det er, hvad et multietnisk samfund tilbyder os.”
Upassende ? Klag over indlæg
@Arne Jørgensen, 5290 Marslev
“De politikere der er ansvarlige vil blive straffet, enten med loven i hånd eller også ved “folkedomstolen”.
Som du har fået forklaret, så vil det aldrig kunne ske ‘med loven i hånd’.
Det efterlader kun folkedomstolen.
Er det noget du selv vil medvirke til?
Upassende ? Klag over indlæg
Arne Skalling, Klampenborg | Skrevet: 20. nov 09 kl. 08:08
@Henrik Andersen, 4600 Køge:
Jeg var ikke klar over, at børnehaverne i Køge er udstyret med internet-adgang.
____________
Nej Arne, manden påstår, at han er lektor ved kbh universitet.
Upassende ? Klag over indlæg
@ Erik bramsen
Du har ganske ret i at Bat Yeors fortolkning af virkligheden godt kan vaere lidt for villig til at acceptere konspirationsteorien.
Mange af de Europaeiske politikere som FORAARSAGEDE den potentielle fremtdige katastrofe GJORDE DET IKKE MED VILJE.
Hvad er mon en retfaerdig straf for ved et taabeligt uheld at komme til at foraarsage en etnisk konflikt som potentielt kan blive mange generationer lang, og som vil koste millioner af menneskeliv hvoraf langt de fleste sandsynligvis vil vaere muslimer ?
Upassende ? Klag over indlæg
Jeg er som ovenfor beskrevet ikke helt overbevist om, at de har været i god tro, men uanset hvordan og hvorledes, bliver der ikke tale om straf. Politikerne vil jo, som de altid gør når deres befolkningsfjendtlige konspirationer afsløres, plædere sindssyg i gerningsøjeblikket: “Fejl blev gjort, lad os lægge det bag os og starte på en frisk.” Og fejlen er, lur mig, ikke at man masseimporterede patologiske antidemokrater og antioplysningsmennesker, men at integrationen er slået fejl.
Invandringen stopper ikke. Det er ikke raketvidenskab: de vestlige lande er de ENESTE der fører en ukritisk immigrationspolitik. Prøv lige at møde op i Indien, Kina, Iran, Vietnam, Algeriet… etc. og sig, at du er forfulgt og godt vil have opholdstilladelse.
I ikke-vestlige lande, bliver du ikke lukket ind, med mindre du har en kontrakt på et job og typisk får du kun opholdstilladelse så længe du er i arbejde.
Man fortæller os, at ‘jamen, de vælter jo ind over grænserne, immigrationen kan ikke stoppes. Og det vil kun blive værre qua klimaforandringer.’
Right! Giv mig EU’s indenrigsministerium, en millard eller fem og et par år, og jeg skal garantere for, at ikke så meget som en markmus vil krænke EU’s territorialgrænser.
Hvor svært kan det være?
Upassende ? Klag over indlæg
@Michael Thiesen
“You can’t fight City Hall”…. derfor fik Morten Messerschmidt sin dom. Til gengæld kan man frit være truende og voldelig mod sine politiske modstandere. f.eks. Pia Kjærsgaard på Nørrebro. her havde ingen travlt med retssag og fængsling.
At jeg nævner Elmquist skyldes kun at han til enhver tid ville støtte op om sådan en sag. Substans eller ej.
Upassende ? Klag over indlæg
“Det er katastrofalt for Danmark”
Sådan meldtes på TV2’s Nyheder den 12. november 2006 fra Dansk Arbejdsgiverforening og Velfærdskommissionen om indvandrernes og deres efterkommeres resultater i skolerne og i uddannelserne. Det allermest katastrofale er, at den danske elite først bildte os ind det drejede sig om flygtninge - selvom UNHCR i 1990 samtidig meldte det stik modsatte, at 19 ud af 20 ikke var flygtninge fra krig og forfølgelse -, der naturligvis skulle hjem igen, når der blev fred i hjemlandet, bedyrere eliten. Siden bildte den os ind, at vi havde voldsomt brug for indvandrernes og deres efterkommeres arbejdskraft.
Alt er siddet overhørigt og ingen kan undskylde sig med de ikke var orienteret
Der er i tre år intet sket og ingen reaktioner fra de ansvarlige, der blot ligner en erkendelse.
FN har advaret i foråret 2008
Jeanne
Upassende ? Klag over indlæg
Hvem kan vi stole paa?
Krarup den 13. november 2009: ‘Danmark et foregangsland’ - hvordan ses det lige, vi ser det modsatte
Han begyndte allerede i 2003: Søren Krarup hævdede i Berlingske Tidendes Kronik den 8. februar 2003:
“En lykke for landet
Antallet af dem, der modtager dansk indfødsret, er gået fra 20.000 til 2.000 om året og Dansk Folkeparti håber, at tallet vil gå yderligere ned. Endelig er den danske virkelighed i overensstemmelse med indfødsrettens intentioner.”
Daværende pastor Søren Krarup talte usandt!
Hvem siger den siddende flertalssikrede regering imod, når det ikke drejer sig om at ødelægge landet yderligere med indvandring??
Her er sammenhængen hvori Søren Krarup meddelte sig via kronik i dagspressen:
Citat fra Berlingske Tidendes Kronik 8. februar 2003
”En lykke for landet
Antallet af dem, der modtager dansk indfødsret, er gået fra 20.000 til 2.000 om året – og Dansk Folkeparti håber, at tallet vil gå yderligere ned. Endelig er den danske virkelighed i overensstemmelse med indfødsrettens intentioner.
….idet det i junigrundlovens paragraf 54 hed: »Ingen udlænding kan herefter erholde indfødsret uden ved lov«. Paragraffen er uændret fortsat i efterfølgende grundlove. I dag er det i paragraf 44, det hedder, at »ingen udlænding kan få indfødsret uden ved lov«. Således understreger det danske folk sin førstefødselsret til Danmark. Fremmede kan godt blive danske. Naturligvis. Men det sker ved lov i det danske Folketing, og dermed er sagt, at indfødsret er det danske folks gave til fremmede, givet til dem, der er gaven værdig.
Også derfor var valget 20. november 2001 så lykkeligt, for her skete et systemskifte. Det nye flertal i Folketinget er bevidst gået efter at stramme reglerne om dansk indfødsret og bringe dem i overensstemmelse med grundloven. Med den aftale, der blev indgået mellem regeringen og Dansk Folkeparti og som trådte i kraft 1. juli 2002, er forståelse af indfødsrettens væsen blevet genskabt, og konkret har det bragt antallet af dem, der modtager dansk indfødsret, fra 20.000 til 2.000 om året – og vi håber, at tallet vil gå yderligere ned…”
Dette er sandheden:
Naturalisationer eller tildelte danske statsborgerskaber til alle og til fremmede har udviklet sig således:
Naturalisationer eller tildelte danske statsborgerskaber til alle og til fremmede har udviklet sig således:
Kilde: Danmarks Statistiks Statistikbanken: http://www.statistikbanken.dk/statbank5a/default.asp?w=1024
Supplerende tabel og grafiske fremstilling af udviklingen i perioden 2001-2008:
Fremmedtilstrømning, nye naturaliserede fremmede og nye udenlandske statsborgere i alt 2001-2008
Den blå illustrerer den sande udvikling:
Kilde anm.: Fremmede omfatter: Indvandrere og deres børn fra områder uden for Vesteuropa (uden EU-udvidelsen med nationer i den gamle østblok), Nordamerika, Israel, Japan, Australien og New Zealand.
Som det fremgår kom antallet af naturalisationer aldrig under 3.356 pr. år siden 2001
Af samtlige tildelte statsborgerskaber siden 1979 (192.871, eksklusiv børnene efter naturalisationen) til alle indvandrere, heraf fra Bosnien-Herzegovina (9.354), Somalia (10.087), Afghanistan (2.159), Irak (10.826), Tyrkiet (24.377), Sri Lanca (7.794) og gruppen Statsløse og uoplyste (13.470) står den siddende flertalssikrede regering for ansvaret i henholdsvis: 95, 82, 49, 41, 39, 27, og 22 pct. af tilfældene i de 6 år, den har regeret.
Af samtlige 192.871 naturalisationer siden 1979 har den siddende regering tildelt i alt mere 35 pct. af samtlige.
Dette bedrag var alene sat op for at vi skulle få den opfattelse, at tilstrømningen var vendt til hjemrejse. Dette er naturligvis ikke sket, selvom vi kunne læse det i Morgenavisen Jyllands-Posten den 9. august 2005:http://www.lilliput-information.com/vild.html.
Det er faktisk nemmere at forholde sig til den mere rene type blandt svigefulde politikere, der ikke forsøger at skjule deres ilde hensigter.
26. februar 2007
J. E. Vig, cand. oecon.
Camoufleret befolkningsudskiftning - er rette betegnelse
Hvem kan vi stole på? - Danmark et foregangsland, hvordan ses det lige, vi ser det modsatte
Praesterne stiller ikke op igen
Hvad skete der i perioden, der var bedre end 1983-loven?:
Man glemte netop alt om, at ordet ‘integration’ er et umuligt begreb, selvom det var erkendt.
Man gav sågar de fremmede endnu en integrationschance fra 18. juni 2005
Man glemte alt om lovens jurisdiktion ikke kunne være udstrakt til kloden.
Man glemte at opholdskravet under sagsbehandlingen ingenlunde fjernedes effektivt.
Man glemte alt om at afviste indtrængere skal udvises og sendes hjem.
Man tilbød dem i stedet arbejde og bolig, selvom de var såkaldt afvist eller udvist, hvorved Danmark ophørte som retsstat.
Man glemte alt om, at reducere antallet i den årlige immigrantstrøm - 2005, 2006 og 2007 steg tilstrømningshastigheden for de mest fremmede: 9.730 flere indvandrere i 2005 , 11.086 i 2006 15. februar 2007: Tilstrømningshastigheden af fremmede øgedes med 14 pct. i 2006 9. februar 2008: Tilstrømningshastigheden steg yderligere 19,3 pct. i 2007. Og endelig 2008 med rekordstigning på 62,8 procent i forhold til immigrant-indstrømningen i 2007.
Påført den 9. februar 2009: Det skulle dog vise sig at 2008 blev endnu værre. Tilstrømningsaccelerationen øgedes fra 19,3 til 62,8 pct. og i alt strømmede 27.689 ny indvandrere ind, hvoraf 21.536 var fremmede til Danmark i 2008. Fremmede forudsætter vi stammer fra lande uden for Vesteuropa, Nordamerika, Israel, Japan, Australien og New Zealand. Statsborgerskabsantallet for de fremmede steg fra 3.648 til 5.457.
Man glemte også alt om at reducere antallet af tildelte danske statsborgerskaber, man øgede i stedet antallet. Det bevises med største lethed ved hjælp af simpel sammentælling fra de officielle kilder. Her valgte Søren Krarup at skrive usandt i Berlingske Tidendes kronik den 8. februar 2003.
Samarbejdspartneren Bertel Haarder sikrede, at et nyt forbedret befolkningsoptællingsystem ikke blev indført, endsige drøftet i tinget efter én af hans partifæller ellers havde kørt en sådan overvejelse lidt på bane i bladene med 15 års forsinkelse. Her var også total tavshed fra støttepartiets såkaldte helte, der kunne have presset regeringen til en tilbagevenden til realitetsbetonede optællingsformer på befolkningsfeltet, der i stedet blev til en befolkningsfront.
Man åd at EU med Schengen-aftalen af 1999 i realiteten skulle styre tilgangen af immigranter til Danmark, og dermed var også 24 årsregelen, som de hævdede var et bolværk mod en brøkdel, også skudt effektivt ned.
Man åd det nye EU-mantra: ‘Uddannelse eller arbejde’ til erstatning for ‘asyl’
Regeringens såkaldte tænketanke kamouflerer og dobbelt-kamouflerer som buffere med den hensigt, at skulle tage af for de største stød fra modstanden mod landets omdannelse.
Fætrene fra DF forlader Folketinget
Uddrag af: http://www.berlingske.dk/article/20090112/politik/701120100/
“Jeg stiller ikke op til det næste folketingsvalg. Jeg er ikke politiker, jeg har ikke mit hjerte med i politik, men jeg har mit hjerte med i den nationale værnepligt, som jeg aftjener, og derfor vil jeg selvfølgelig blive herinde indtil det næste folketingsvalg.”
Den to år yngre Jesper Langballe forklarer, at han gik ind i landspolitik for at løse »en bestemt opgave«, og det var udlændingepolitikken.
»Og den er blevet løst,« tilføjer han. Søren Krarup fortæller, at både han og Jesper Langballe sagde ja til at stille op til Folketinget, fordi de mente, at »situationen var katastrofal« på hele udlændingeområdet.
»Jeg bilder mig ikke meget ind med hensyn til mine politiske evner og resultater, men jeg mener dog, at vi alligevel har bidraget til at få ændret den katastrofekurs, som var lagt med udlændingeloven i 1983, og som fortsatte op gennem 1980erne og 1990erne,« siger han.
Jesper Langballe tilføjer, at det var ham og fætter Søren, der sammen med “Peter Skaarup (DFs næstformand, red.) fik forhandlet den stramme udlændingepolitik på plads i maj 2002 med integrationsminister Bertel Haarder (V) og regeringen”.”
(citater slut)
Jesper Langballe mener, at have løst “en bestemt opgave”, og det var udlændingepolitikken.
Det blev netop en katastrofe for Danmark, hvilket er bekræftet på officielt kompetent, men fortsat inaktivt niveau.
Det allerværste er de hævder at have gjort det for netop at tækkes løgnen, for så dum kan man ikke være og samtidig så blind, når det kommer til saglige indsigelser mod det de oplyser.
Vi er altså stået helt af: Der er blevet hamret løs i medierne om en stram udlændingepolitik. Skæbnesvangert nok er det løs snak, når det kommer til realiteterne. Og vi husker hvorledes Jesper Langballe den 9. august 2005 endog bakkede Jyllands-Posten op, da den fejlagtigt hævdede, at strømmen nu gik den anden vej. Det var og er fortsat simpelthen usandt, så det skreg og fortsat skriger til himlen hr. pastor Langballe. Du kan da ikke blive ved.
De to afholder sig sandelig også fra i interviewet i Berlingske Tidende, at konkretisere nogle af disse såkaldte stramninger. Og så kan vi selv vurdere eller læse på denne blog, om situationen er blevet mere eller mindre katastrofal på hele udlændingeområdet siden 2001.
Syv, otte fuldstændig spildte år, hvor de lovede forandringer konsekvent ikke indtrådte i virkelighedens Danmark, men situationen blev værre og tilstrømninghastigheden øgedes endog betydeligt under den slet skjulte kamouflage af et ligeledes øget antal tildelte danske statsborgerskaber.
Der skabtes forventninger, og medierne forsøgte at indgyde befolkningen, at forventningerne rigtignok var blevet indfriet. Det var hvad der skete.
Fri indvandring til EU fra 10 nytilknyttede lande i Nordafrika og Mellemøsten
Man kurerer ikke koldbrand med lavendelolie
Der lyves helt centralt om projektet
Fronterne rulles op
Jeanne
Upassende ? Klag over indlæg
Rystende. Der må handles. hvis drengene skal hjem fra Afghanistan, så skal det være for at forsvare Danmark, i Danmark.
Vi må samles, eller forgå.
Upassende ? Klag over indlæg
VILD MED DANS OG FODBOLD MEDENS EUROPA GÅR UNDER PÅNY
Internationalismen er en ideologi helt på linie med alle andre tidligere ideologier, der alle er brudt sammen eller blevet uskadeligjort enten på grund af mange konkurrerende ideologier, eller hvor ideologien var enerådende senest når toppen brændte ud (DDR), og her forudsat at folk tog sig sammen og sagde højlydt fra i tide. Liberalisme, International Socialisme, Nationalsocialismen, Islamisme, Kommunisme og flere andre har al det vigtigste tilfælles: Verdensopskriften, magtsamlingen og passiviseringen eller fjernelse af alle anderledes tænkende. I dag er internationalismen enerådende. I perioder hvor ideologierne blandt de verdsligt troende har stor og vidt favnende udbredelse går det i grunden meget godt. Så holder de hinanden i skak. Derimod når én eller blot to ideologier er rådende går det mod enden.
Upassende ? Klag over indlæg
Annonce:
@ Nicolai Sennels
I Danmark har vi demokrati.
Det betyder, at vi kan smide de politikere ud, som vi ikke mener gør det godt nok.
Sådan virkede demokratiet i Danmark i tirsdags.
Upassende ? Klag over indlæg