Profil

Thomas V. Lytken Larsen og Jeppe Fogtmann blogger om et nyt syn på integrationsdebatten. De trækker på deres erfaringer fra Center for Positiv Integrations rådgivningscenter på Nørrebro i København. Målet er en oplyst og løsningsorienteret debat, hvor fokus er på det konstruktive.

Baggrund:
Thomas (cand.jur.) og Jeppe (cand.scient.pol.) og er hhv. formand og bestyrelsesmedlem i Center for Positiv Integration (CePI). CePI er en tænketank med et rådgivningscenter på Nørrebro.

Andet:


Sted:
Nørrebro

Website:
Besøg


Grøndalsvej 3
8260 Viby J
Tlf: 87 38 38 38

Blogchef
Agnete Stoffregen

Blogredaktør
Tage Clausen

Internetredaktør
Jørgen Schultz-Nielsen

Ansv. redaktør
Jørn Mikkelsen

Udgiver
JP/Politikens Hus A/S

Kontakt jp.dk
Tip os - send pressemeddelelse

Netannoncer
Tlf: 33 30 80 06 eller
Tlf: 33 30 80 07

Hvis du vil vide mere
Blog om Morgenavisen
Jyllands-Posten

Tip      Print    RSS    Del    

Positiv integration (arkiv)

Skrevet af Jeppe Fogtmann og Thomas V. Lytken Larsen

Er romaer lige som Brøndbyfans?

Dato: d. 30.06.11, 12:16
Af: Jeppe Fogtmann og Thomas V. Lytken Larsen
Emner:

Efter at have hørt foredrag, lavet kartoffeltryk og stemplet festivalgæster med skriften ‘RoMA’, var det onsdag eftermiddag tid til en politikerdebat.

Zenia Stampe fra Radikale Venstre, Lars Aslan Rasmussen fra Socialdemokraterne, Jakob Næsager fra Konservative og Poul V. Jensen fra Liberal Alliance havde alle kæmpet sig gennem campingområdet for at diskutere roma-racisme på Roskilde.

Det var dog langt fra det eneste, der blev diskuteret. Debatten kom omkring emner som grænsekontrol, racismeparagraffen og de administrative udvisninger af romaer på Amager Fælled sidste år.

I dette korte uddrag af den time lange debat kan du høre, hvad panelet mener om, at Jakob Næsager sammenligner romaer med Brøndyfans.

Talerækken i klippet er:
Jakob Næsager fra Konservative, Poul V. Jensen fra Liberal Alliance, Zenia Stampe fra Radikale Venstre og til sidst Lars Aslan Rasmussen fra Socialdemokraterne.

Som altid er lyden akkompagneret af billeder fra festivalen.




Velkommen til debatten
  • Når du kommenterer, accepterer du Jyllands-Postens debatregler
AL Pedersen, Szczecin | Skrevet: 30. jun 11 kl. 12:35

Suk! håber virkelig ikke dette er offentligt finansieret.

Upassende ? Klag over indlæg

 
J. hansen, rødekro | Skrevet: 30. jun 11 kl. 12:42

“kartoffeltryk”!!!!! Herre jemini!!!!!!

Upassende ? Klag over indlæg

 
Jakse Jensen, København | Skrevet: 30. jun 11 kl. 12:45

Og hvad blev resultatet af snakken så? Fik I alle luftet ud hvor hellige og tolerante I er?
Hvornår begynder man så at tage fat om problemerne, i stedet for bare at udstille alle roskilde deltagere som racister fordi de klager over en bestemt gruppes opførelse.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Casper Nielsen, Birkerød | Skrevet: 30. jun 11 kl. 12:53

@Thomas V. Lytken Larsen:

Spørger også meget gerne her:

Hvad bliver jeres næste projekt? Bliver det “en jøde kigger forbi”?

I kunne jo sætte et telt op på Nørrebrogade og lave nøjagtig samme øvelse, som den i nu laver på Roskildefestivallen.

Jøderne bliver her groft chikaneret med tilråb og sågar overfald. De stjæler godt nok ikke mere end gennemsnittet, men det er måske et kriterie at blive godkendt til jeres små happenings?

Upassende ? Klag over indlæg

 
Erik Østergård, Esbjerg | Skrevet: 30. jun 11 kl. 13:00

Hvis J.P. stadig er en liberal avis, så få sat en stopper for blogs der er direkte samfundsskadelige.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Maria Due, Aarhus | Skrevet: 30. jun 11 kl. 13:13

Erik Østergård

Jeg synes, at JP gør os en tjeneste ved at udstille de to bloggere, og desværre er der jo en hær af ligesindede, der også nasser på samfundet.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Arvid H, Faaborg | Skrevet: 30. jun 11 kl. 13:17

Gruppen romaer bør udøve selvjustits?
Nej, for gruppen er ikke organiseret demokratisk som selvstyrende gruppe?
Det samme gælder andre mindretalsgrupper såsom muslimer, der heller ikke kan forventes at styre sig selv?
Det må så også gælde for mindretalsgrupper som almindelige kernefamilier?

Kun staten er organiseret som selvstyrende gruppe udstyret med beføjelser til at idømme repressalier?
Personer uden mandat til at lovgive, dømme eller udøve magt, der på nogen måde straffer andres adfærd, må kategoriseres som tilfældig pøbel?

Det må derfor være ganske uden betydning, om gadens parlament kaster sig over romaer eller over roma-mobbere?
Alle individer har krav på retssikkerhed.

De skal bla beskyttes mod diskrimination på grundlag af uberettiget generalisering.
Og de skal de beskyttes mod pøbel, der dømmer og straffer på subjektivt grundlag.
Ulovlig diskrimination bør som alle ulovligheder kun pådømmes af domstole, der besidder mandat, kvalifikationer og habilitet.

Racisterne og anti-racisterne er samme pøbel.

Upassende ? Klag over indlæg

 
A Nielsen, 9400 | Skrevet: 30. jun 11 kl. 14:04

Tiligere skete der det, at når det rygtedes, at en “karavane” var på vej gennem landet , bragte folk på karavanens rute ,belært af tidligere erfaringer, udhængt vasketøj,høns og andet løsøre inden døre, og der forblev det,indtil “karavanen” havde passeret området….
Intet nyt under solen, bortset fra, at i dag ankommer “karavanerne” med bil og fly..

Upassende ? Klag over indlæg

 
C Damgaard, 4300 | Skrevet: 30. jun 11 kl. 14:26

Medens CePi-drengene og en anden racisthyler (Zenia Stampe) var åh så optaget af kartoffeltryk, var dem de talte varmt og vammelsødt om engageret således –jfr. dette uddrag af politiets døgnrapport fra døgnet.

Ulovlig omgang med hittegods:
Kl. 1205 anholdt politiet to rumænske kvinder på 44 og 41 år. Begge sigtes for ulovlig omgang med hittegods, da de blev fundet i besiddelse af flere mobiltelefoner m.v., som de hævdede at have fundet. Kvinder fik begge en bøde for ulovlig omgang med hittegods. De blev løsladt ud på aftenen.

Indrejseforbud:
En 42-årig rumænsk mand blev kl. 1205 anholdt. Det viste sig, at han i forvejen havde et indrejseforbud, og derfor ikke lovligt kunne opholde sig i Danmark. Han vil blive udvist af Danmark så hurtigt som muligt.

Straksdom – Roskilde.
Kl. 1106 blev en 23-årig mand og en 26-årig kvinde, begge fra Rumænien, begge fremstillet i grundlovsforhør sigtet for flere tilfælde af tyveri fra personer i forretninger i Roskilde. Begge blev idømt 60 dages fængsel og vil efter afsoning blive udvist med indrejseforbud i Danmark i seks år.

Butikstyveri – Roskilde.
Kl. 1435 anholdt politiet en 29-årig mand, en 34-årig kvinde, en 21-årig mand og en 22-årig kvinde, alle fra Serbien, der sigtes for butikstyveri i Kvickly på Algade hvor en butiksdetektiv havde kigget dem ud. De fire blev afhørt og løsladt efter at have betalt en bøde for det stjålne.

Vær skeptisk
Midt- og Vestsjællands Politi opfordrer ældre medborgere til at være skeptiske, når personer, man ikke kender eller venter besøg af, henvender sig. Tricktyve er snu og finder på mange påskud for at blive lukket ind. Man kan selv gøre noget for at beskytte sig:
- Før du åbner: Find ud af, om du kender vedkommende eller om ærindet er legalt. Brug dørspionen eller spørg igennem døren, hvem det er og hvad de vil.
- Husk: Før en håndværker eller lign. kommer, så er det ofte varslet på forhånd.
- Ring hurtigt til politiet – 114 – hvis du oplever noget mistænkeligt i forhold til tricktyveri.
- Hjælp hinanden med at holde øje i nabolaget.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Poul Poulsen, København | Skrevet: 30. jun 11 kl. 14:26

Endnu en video fra Thomas V. Lytken Larsen og Jeppe Fogtmann, hvor man kun ser blege danskere sidde og diskutere med hinanden. Heller ikke denne gang kunne de fremvise en eneste ikke-etnisk dansker til deres skatteyderbetalte arrangement, og det siger vel egentligt det hele. Vi har at gøre med en forsamling mennesker, som ikke kun er finansieret af offentlige midler, men som også bruger dem til at fortælle os der betaler gildet, at vi ikke er lige så kloge som dem. På mandag er Thomas V. Lytken Larsen og Jeppe Fogtmann tilbage på deres arbejde indenfor flygtningeindustrien, hvor de uddeler opholds- og indrejsetilladelser til de selvsamme mennesker, som de bagefter sikrer livsvarig forsørgelse i deres CePI-pjat. Mon ikke, at de uddeler deres CePI-visitkort samtidig med tildelingen af adgang til Danmark, så fødekæden er helt på plads og intet er overladt til tilfældighederne?

Upassende ? Klag over indlæg

 
Arne von Kappelgaard, Herlev | Skrevet: 30. jun 11 kl. 15:28

Man burde indstille Thomas V. Lytken Larsen og Jeppe Fogtmann til årets Corfitz Ulfeldt pris. De har om nogen gjort deres til at den “almindelige” etniske dansker der er skeptisk overfor denne “berigelse” som vi har været udsat for i årtier af vores politiske floskel-maskiner, er totalt til grin for egne skatte penge.
Stupiditeten og idiotien har i den grad taget overhånd i godhedsindustriens elitedivision.
Det er disse såkaldte bannerførere der ynder at betegne sig som fornuftens, indsigtens, solidaritetens og hensynfuldhedens ypperste repræsentanter.
Det er dyrt at være god, men gratis at være god på andres vegne.
Man må bræk¤¤ sig i lårtykke stråler over den lethed med hvilken godhedsindustriens altid beredvillige medløbere prøver at omskrive virkeligheden.

ET FJELD KAN SPRÆNGES OG TVINGES KAN EN ELV, MEN ALDRIG KAN ET FOLK FORGÅ, DER IKKE VIL DET SELV.

Upassende ? Klag over indlæg

 
F1 JensenH, 8000 | Skrevet: 30. jun 11 kl. 15:57

Kappelgaard har ret, stupiditeten har taget overhånd i visse kredse. Jo dummere man optræder, jo hurtigere en karriere får man. Jelved blev f.eks. vicestatsminister på kort tid.

Og se hvordan de skrupforvirrede fascist-feminister får tilskud til en lang række af deres landsskadelige aktiviteter.

Et demokrati har vi, men mest af navn. Kleptokrati og dumhed, korruption og forræderi, er hvad det er i praksis.

Se også kl. 14.26 hvor C. Damgaard fortæller om en lille brøkdel af de sidste par dages forbrydelser.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Bent Larsen, 9541 | Skrevet: 30. jun 11 kl. 16:22

Zenia Stampe…Ja, så er formen og sprogbruget sandelig kørt på plads. Vorherre bevares.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Peder Møller, København N | Skrevet: 30. jun 11 kl. 16:24

Jeg håber sateme ikke at jeg har betalt skattekroner til det hér :(

Upassende ? Klag over indlæg

 
Ulla Taylor, københavn sv | Skrevet: 30. jun 11 kl. 16:25

“Efter at have kæmpet sig frem til campingområdet … nåede bla.a. Zenia Stampe sig frem ..

Det er sgu ikke nemt at være venstreorienteret i disse dage, hvis man skal kæmpe sig frem til campingområdet?

Var tilslutningen så stor, at man skulle kæmpe sig frem til en plads?

Hvem kæmpede de imod?

Nu må statsstøtte til de to herrer sgu snart slutte, det her gider vi ikke være med til!

De kan have deres meninger som de vil, men det kan ikke være skatteydernes, der skal finansiere deres totalt utopiske drømme!

Upassende ? Klag over indlæg

 
kaj Hansen, Horsens | Skrevet: 30. jun 11 kl. 16:52

Er romaer lige som Brøndbyfans?

§ 267. Den, som krænker en andens ære ved fornærmelige ord eller handlinger eller ved at fremsætte eller udbrede sigtelser for et forhold, der er egnet til at nedsætte den fornærmede i medborgeres agtelse, straffes med bøde eller fængsel indtil 4 måneder.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Karsten Søberg, Glumsø | Skrevet: 30. jun 11 kl. 17:21

Ja, ja, lad nu knægtene få sig et liv ved at slås for åbentlyst tåbelige sager, a la flygtninge og Roma´er. Om få år sidder de, som alle de andre venstrorienterede, over Amaronen i deres svenske ødegård, med Audi´en holdende udenfor; og glæder sig så inderligt over at de kæmpede en retfærdig kamp som unge, og stadig har beholdt den for dem livsvigtige indignation. Så forudsigeligt og så gabende kedsommeligt.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Maria Due, Aarhus | Skrevet: 30. jun 11 kl. 17:33

http://www.youtube.com/watch?v=dyFCo44mIOc

Dette problem tager bloggerne nok aldrig op. Skønt vi allerede er ganske mange, der har oplevet uhyggelige ting også her i Danmark.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Hans Nielsen, København | Skrevet: 30. jun 11 kl. 17:46

@ Maria Due

Det er frygtelige billeder!

Men iflg. CePI-drengene er det blot et led i den KULTURBERIGELSE som de 2 kegler ønsker at trække ned over hovedet på Danskerne - SKAMMELIGT!!

Upassende ? Klag over indlæg

 
Arne von Kappelgaard, Herlev | Skrevet: 30. jun 11 kl. 18:24

@ Maria Due/Aarhus

Det er modbydelige og skræmmende optagelser, og værre optagelser kan ses på Snaphanen, men det er jo ingen trøst.

At det er kommet så vidt, kan vi kun takke klubben af toneangivende barmhjertige samaritanere for. De har altid har dyrket diciplinen nationalt selvhad.Fra tolerance idioterne har omkvædet altid lydt “-de nye er en ven du ikke har mødt endnu”.
Fraværelse af kritisk sans og stigmatisering af egne borgere, har altid været de etniske minoritetskoordinatorers adelsmærke.
De to knægte fra Center for Pinligheder er lige så optændte på lysky personers gøren og laden,deres ve og vel, som en gammel gris på en 6-messe.

ET FJELD KAN SPRÆNGES OG TVINGES KAN EN ELV, MEN ALDRIG KAN ET FOLK FORGÅ, DER IKKE VIL DET SELV.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Henry Høng, Aalborg | Skrevet: 30. jun 11 kl. 18:55

Roma-racisme??? Fatter I to platugler ikke, at der er mange danskere, der tager afstand fra sigøjnerne, fordi de stjæler med arme og ben?

Og at dette intet har med racisme at gøre…

Forslag: Puds hornbrillerne, og prøv engang at skrive om alle de mange racistiske overfald, som udlændinge begår mod danskere i ghettoerne. Der er nok at tage fat på. I kan finde omtaler hver eneste dag på danske dagblades netaviser. Eller kig politiets døgnrapporter igennem.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Allan Svendsen, Skive | Skrevet: 30. jun 11 kl. 18:59

Det er synd for romaerne hvis det dårlige vejr holder folk i teltene, så kan de jo ikke udføre deres indbringende fingernemme arbejde. Men måske kan de få lov at tømme de to blokforfatteres huse som en kompensation.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Martin Salo, København N | Skrevet: 30. jun 11 kl. 19:03

Så er hyggeracisterne på banen igen.

JP er blevet en platform hvor de værste racistiske ordgylp får lov til at florere.

Upassende ? Klag over indlæg

 
kaj Hansen, Horsens | Skrevet: 30. jun 11 kl. 19:10

Martin Salo, København N

Kig i spejlet.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Erik Bramsen, 1622 | Skrevet: 30. jun 11 kl. 19:51

“Kartoffeltryk” er nøgleordet.

Upassende ? Klag over indlæg

 
E.D. Christensen, Rødding | Skrevet: 30. jun 11 kl. 19:53

Det er trist og forstemmende at opleve hvordan et par halvstuderede teoretikere bruger deres tid og JP spalteplads på noget så inferiørt som støtte til zigeuneres ret til at samle flasker (og andet godt) i DK,- og vi har sågar betalt deres såkaldte uddannelse !!!!
Hvis der er noget der kan få mig til at famle efter min Colt .45 herovre i Udkantsdanmark, er det synet af en eller flere af de bemeldte marginaliserede, mellembrune individer i nærheden af min ejendom ,- stand clear, folks,- and keep an eye on the ball…..

Upassende ? Klag over indlæg

 
Niels Poulsen, Ålborg | Skrevet: 30. jun 11 kl. 20:00

Romaerne burde bakke deres begejstrede sponsorer op, nå nej, de kan vel ikke læse eller skrive dansk. Kun stjæle på dansk, og skabe problemer for danskerne med deres besynderlige forhold til den private ejendomsret. Vi har mange års dårlige erfaringer med “gæsterne” fra Rumænien.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Martin Salo, København N | Skrevet: 30. jun 11 kl. 20:07

Ih, hvor jeg håber kommentatorerne er stolte over sig selv. Virkelig nogle hyggelige og sympatiske typer.

PS. Roskilde er i fuld gang og I sidder i jeres stuer og spreder jeres gylle. Ih, hor er I nogle hyggelige guttermænd!

JP = Jyllandspotten. En kloak for de fremmedfjendske racister.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Maria Due, Aarhus | Skrevet: 30. jun 11 kl. 20:07

Tak til jer, der reagerer på videobillederne, de er hentet fra Hodjanernes blog.

Takket være ikke mindst danske mænd har vi endnu ikke så mange voldtægter og overfald i Danmark som i de øvrige skandinaviske lande, hvor tallene er forfærdelig skræmmende og fortæller om de dominerende meningsdanneres menneskelige prostitution.

Der registreres cirka ti gange så mange voldtægter i Sverige som i Danmark, og de, der har forstand på det, mener at dette kun er toppen af isbjerget.

Jeg ved, at der ligger nogle forfærdelige billeder fra Sverige på Snaphanen af en ung pige, der nærmest blev splittet ad af en fyr som ham på videoen, men jeg har ikke villet se dem alle. De er udtryk for så barbarisk en ondskab, at jeg ikke vil have dem ind i mit sind, og der er ikke tale om enkeltstående tilfælde.

Det er bestemt ikke min mening at pålægge alle indvandrere et kollektivt ansvar for disse grusomheder, men jeg vil i høj grad ansvarliggøre de indfødte nordmænd, svenskere og i heldigvis mindre grad danskere, der blot lader dette ske, mens de romantiserer og lukker øjnene, hvilket der i værste fald er penge i.

I Norge har en kvindelig politimester i Oslo meldt ud, at alle voldtægter i en længere periode blev begået af ikke-nordmænd.

Jeg kan umuligt forstå de mennesker, der driver heksejagt på os, som forsøger at gøre opmærksom på disse forhold. Jeg vil aldrig kunne forstå den massepsykose, der ligger over Sverige og Norge, som er lande, jeg har boet i og føler meget sammenhørighed med. Og jeg er meget taknemmelig for, at så mange danskere siger fra.

Kartoffeltryk! Man tror jo, at det er løgn. Er Roskilde festival blevet til et plejehjem!

Upassende ? Klag over indlæg

 
Henrik Mortensen, Virum | Skrevet: 30. jun 11 kl. 20:36

Det kniber åbenbart med den folkelige opbakning til de to flipperes “Elsk din roma” kartoffeltrykprojekt. Der er åbenbart kun nogle grynt fra en Martin Salo, Salo er ikke dansk, som forsvar for idiotiet. Og det er sikkert en af bloggerne der skriver under dette navn. Det er altså ikke helt galt med den sunde fornuft hos gennemsnitsdanskeren. Gud ske lov for det.

Upassende ? Klag over indlæg

 
AL Pedersen, Szczecin | Skrevet: 30. jun 11 kl. 20:49

Den her blog må så afgjort være danmarks dummeste.

Iveren for at redde romaerne fra de onde hvide racistiske roskildegæster, kender ingen grænser. Det hele er så virkelighedsfjernt og fri for enhver jordforbindelse, at man i sit stille sind spørger til blogindehavernes mentale tilstand.

Efter at have læst de seneste 3-4 blogindlæg her, må jeg indrømme at f.eks. Zenia Stampe og Rune Engelbreth er begyndt at virke kedeligt normale og mainstream til sammenligning.

Men som en kommentar nævnte, er det egentlig fint, at JP lader blogindehaverne udstille sig selv og deres tågede verdenssyn. Vi andre kan så læse med og enten få et skævt grin, eller en stille hovedrysten.

Fortsæt derfor endelig. Kunne man dog bare bede om, at det hele ikke fremover er finansieret af skattekroner.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Mads S. Larsen, Valby | Skrevet: 30. jun 11 kl. 20:55

De to projektledere burde rejse til romaland med deres kartofler, og der forsøge at overbevise lokalbefolkningen om sigøjnernes fortræffeligheder. Hvis det lykkes, se det ville være en bedrift.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Michael Larsen, Regstrup | Skrevet: 30. jun 11 kl. 21:03

Igen ser vi alle de værste personligheder der kan komme herinde! Hvor er det godt I kan sidde i det mørke Jylland med jeres roulade, kaffe og den fedtede remote i hånden, samtidig med at alle I lige sende jeres had ud på jeres elskede avis.
Maria Due, er det virkeligt dit bedste blog du kunne komme med?

Takkede være danske mænd har vi ikke så mange voldtægter og overfald, hvad snakker du om? Danske mænd overfalder deres egne børn, endnu en ny sag fra Nordjylland, med en far der har været efter hans femårige! Hvorfor sker det i Jylland kunne mand spørge sig selv om.
Jeg synes at det er godt der er fokus på Romaer om man kan lide dem eller ej. Jeg bryder mig hellere ikke om kriminelle om de så er danskere eller romaere, men jeg giver ikke alle romaere eller danskere skylden for forbrydelser af nogle få.
Det er hellere ikke alle jyder der er pædofile, vel?

Upassende ? Klag over indlæg

 
Michael Larsen, Regstrup | Skrevet: 30. jun 11 kl. 21:06

Snaphanen og bloggen fra Hodja er ikke ligefrem uvildige i deres omgang med deres nyheder. Sjovt du ikke komme med links til Kim Møller, Anders Gravers og Bent Jensen som sandhedsvidner.

Upassende ? Klag over indlæg

 
kaj Hansen, Horsens | Skrevet: 30. jun 11 kl. 21:43

Michael Larsen, Regstrup | Skrevet: 30. jun 11 kl. 21:03

Igen ser vi alle de værste personligheder der kan komme herinde! Hvor er det godt I kan sidde i det mørke Jylland med jeres roulade, kaffe og den fedtede remote i hånden, samtidig med at alle I lige sende jeres had ud på jeres elskede avis

—-

Det var så hans bidrag til debatten

Upassende ? Klag over indlæg

 
Martin Salo, København N | Skrevet: 30. jun 11 kl. 21:49

Henrik Mortensen, Virum | Skrevet: 30. jun 11 kl. 20:36:

“Det kniber åbenbart med den folkelige opbakning til de to flipperes “Elsk din roma” kartoffeltrykprojekt. Der er åbenbart kun nogle grynt fra en Martin Salo, Salo er ikke dansk, som forsvar for idiotiet. Og det er sikkert en af bloggerne der skriver under dette navn. Det er altså ikke helt galt med den sunde fornuft hos gennemsnitsdanskeren. Gud ske lov for det.”

Hallå der! Jeg er den jeg er og ingen anden! Og hvad er det for plidder-pladder du kommer med at jeg ikke er dansk? Må man som udlænding ikke have en holdning om racisme?

Og hvad er det for idioti jeg skulle forsvare? Er det idioti at tale fordomme imod? Er det idioti at synes at det er i hegnet, at folk umotiveret smider flasker efter fredelige mennesker? Hvad ville du sige til at få smidt en flaske i nakken?

Sund fornuft siger du. Er det sund fornuft at råbe skælsord efter andre mennesker?

Så vil jeg gerne have at du redegør for det fornuftige i det!

Upassende ? Klag over indlæg

 
Martin Salo, København N | Skrevet: 30. jun 11 kl. 21:54

Michael Larsen:

Den håndfuld kommentatorer på JP er samme personer som boltrer sig på snaphanen, hodja og uriasposten. Her opererer de under flere forskellige aliaser for at fremstå som værende flere end hvad de i virkeligheden er.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Henry Høng, Aalborg | Skrevet: 30. jun 11 kl. 21:57

Vi kan endnu engang konstatere, at Martin Salos eneste “argumenter” består af skældsord, som han udgyder fra sin tilsyneladende uudtømmelige indre svinehund…

Upassende ? Klag over indlæg

 
Far Jensen 2, 6101 N | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:01

Et godt råd til de 2 bloghavere og Zenia Stampe:
- Slå et par telte op i hver af jeres baghaver i mindst 2 uger, befolket med jeres elskede sigøjnere,
og lad os så efterfølgende høre om jeres erfaringer med disse kulturberigere!!

Upassende ? Klag over indlæg

 
Jørgen Poulsen, Breum | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:01

Henry Høng. Hvad kan man ellers forvente af en person som forsvarer kriminelle, og oven i købet så kriminelle personer som romaer..

Upassende ? Klag over indlæg

 
hans hansen, HK | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:06

Så er der arbejde til CEPI. Publikationen Det Ny Land og Folk meddeler, via sin skrivende glædespige Kim Vangkilde:

“To Roskilde Festival-sælgere landsforvist

Roskilde Festivalen fik onsdag en brat slutning for to senegalesere, der ikke havde opholdstilladelse”

I en publikation med respekt for læsernes tænke evne havde det f.eks. heddet:

To turister fra senegal udvist for ulovlig virksomhed.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Martin Salo, København N | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:07

Henry Høng, Aalborg | Skrevet: 30. jun 11 kl. 21:57:

“Vi kan endnu engang konstatere, at Martin Salos eneste “argumenter” består af skældsord, som han udgyder fra sin tilsyneladende uudtømmelige indre svinehund… ”

Hør her: Når debatterne udvikler sig til an strøm racistiske udtalelser, så tillader jeg mig at kalde det for en kloak. Du kan så i stedet kalde det for et duftende rosenbed hvis du vil.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Martin Salo, København N | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:08

Jørgen Poulsen, Breum | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:01:

“Henry Høng. Hvad kan man ellers forvente af en person som forsvarer kriminelle, og oven i købet så kriminelle personer som romaer..”

hvilke kriminelle har jeg forsvaret? Venligst dokumenter din påstand eller stik pibenm ind.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Michael Larsen, Regstrup | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:51

fode=fede altså fede på den fede måde!

Upassende ? Klag over indlæg

 
Michael Larsen, Regstrup | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:52

Gad vidst hvor mange Romaer der er danske statsborgere

Upassende ? Klag over indlæg

 
Michael Larsen, Regstrup | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:56

Martin Salo
Er du ikke også blevet kaldt muslim? Kan man være begge dele? Det eneste du ikke er blevet kaldt er DF’er.
Men egentligt er det trist at når nogle løber tør for evnen til at debattere, så er rækker evnerne ikke til andet end at kalde øgenavne.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Martin Salo, København N | Skrevet: 30. jun 11 kl. 23:49

Michael Larsen, Regstrup | Skrevet: 30. jun 11 kl. 22:56;

Jeg er blevet kaldt for meget. Blandt andet en samfundsnassende izlamonazistisk landsforræderisk kamelfører, der går ind for sharia og kalifat og arbejder på at omvandle Parken til chop-chop square.

Og det kun fra småtingsafdelingen.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Jan Sørensen, ferritslev | Skrevet: 1. jul 11 kl. 06:08

Alene kommentaren: lavet kartoffeltryk!!
Viser da hvilket IQ niveau vi befinder os på. Sjovt nok bliver problemerne ALDRIG nævnt eller kommenteret. Mage til klaphatte skal der ledes længe efter.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Bent Larsen, 9541 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 07:39

Gert Wilders i Holland har skrevet en glimrende artikel til den amerikanske avis The Wall Street Journal.
Han tilkendegiver naturligvis sin glæde over at han blev frikendt ved retten. Samtidig udtrykker han sin medfølelse med Lars Hedegaard.
Sluttelig skriver han: “Jeg taler - Jeg har talt - Jeg vedbliver med at tale.”

Godt talt, Wilders.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Niels B. Larsen, 9230 Svenstrup | Skrevet: 1. jul 11 kl. 08:06

@ kaj Hansen, Horsens | Skrevet: 30. jun 11 kl. 16:52

Blogejerne må være i oplagte kandidater til 8 måneders kost og logi.

Tænk at sammenligne romaer med voldelige fodboldfans og at sammenligne fodboldfans med tyvagtige romaer…

Det er dobbelt overtrædelse af paragraffen…

@ AL Pedersen

“Iveren for at redde romaerne fra de onde hvide racistiske roskildegæster, kender ingen grænser. Det hele er så virkelighedsfjernt og fri for enhver jordforbindelse, at man i sit stille sind spørger til blogindehavernes mentale tilstand.”

Ja. Man har godt nok noget svært ved at fatte blogejernes naivitet. Deres skriblerier kan kun tjene ét formål: at de skal opvise en vis aktivitet for at få hyren i hus.

Som før skrevet: Europas befolkninger kan ikke i århundreder tage fejl af sigøjnerne. Der er helt åbenlyse og velunderbyggede grunde til at folk helst undgår dem og tøjrer alt løsøre blot ved synet af dem.

@ Martin Salo

“Nej, jeg er ikke roma. Og hvis jeg var, hvad så?”

Tjah… det ville ikke være nogen undskyldning for dine skriblerier. Men dog en forklaring.

Upassende ? Klag over indlæg

 
carl-heinz feddersen, 29770 torrox | Skrevet: 1. jul 11 kl. 08:28

Til Maria Due, Århus,30 juni, 17:33.
Tak for dit trykbare indlæg.
Kunne kun tåle at se det første med den unge kvinde, der fik slag af to sorte.
Om det havde været sorte eller hvide, jeg kunne have slået dem ihjel på stedet (har aldrig været i slåskamp).
Tænk at være forældre til denne pige og se sådan noget.
Der mangler domstole (dommerne) lidt empati.
Både for de pårørendes skyld og især for forbrydernes skyld.
Kunne du her vise, hvordan man gør et link trykbart.
På forhånd tak, C-H Feddersen.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Poul V. Jensen, 2900 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 09:23

Det er jo glædeligt, at vores politikerdebat skaber debet her på JP.
Som folketingskandidat for Liberal Alliance ligger det mig meget på sinde at diskutere lighed. Den lighed jeg finder nødvendig er baseret på respekt for menneskers forskellighed herunder køn, race, religion og sexualitet. Jeg tager afstand for diskrimination af enhver art.
I debatten onsdag eftermiddag fremførte et par af mine kolleger at det er en statslig opgave at sikre romaer mod diskrimination. Her er jeg ganske uenig. Vi har allerede lovgivet herom. Og vi får ikke mere respekt ved at lave særlove for alle mindretal.
Det der virker, er når hver enkelt forholder sig til spørgsmålet og beslutter sig for at behandle medmennesker med respekt. Det sker altså ikke med et kontor i en an statens ejendomme.
Jeg anderkender derfor Cepi´s arbejde og roser initiativet på Roskildefestival. Netop den slags initiativer skaber den nødvendige debat og inddrager øvrige festival deltagere. Alene det at så mange engagerede frivillige arbejder for sagen, er den første spire til et mere tålerent samfund.
Afslutningvis vil jeg opfordre til at når du kommenterer debatten så undlad at diskrimenere og generalisere - så er du en god rollemodel for andre.

Upassende ? Klag over indlæg

 
S. Madsen, 3630 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 09:39

“Smukt” indslag Poul V. Jensen, 2900: Hvad med respekten den anden vej? Hvad med respekten for danske skatteborgeres penge under verdens højeste skattetryk? Hvad med respekten for, at mange danskere ikke ønsker en invation af mere eller mindre respektløse, krævende fremmede? Nå, nej, det tæller jo ikke, Danmark skal naturligvis stå til fuld rådighed i alle aspekter for hele verden og dens elendighed, ikke også? I bliver vel næppe tilfredse før vi alle har afleveret vores sidste højt skattebetalte skjorte!

Upassende ? Klag over indlæg

 
Niels B. Larsen, 9230 Svenstrup | Skrevet: 1. jul 11 kl. 09:44

@ Poul V. Jensen

LA står for det stik modsatte af lighed.

Og initiativer som blogejernes virker stik mod hensigten. Folk bliver generelt negativt stemt, når de stemples som racister.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Hanna Egedius, Praha | Skrevet: 1. jul 11 kl. 10:06

Maria Due, Aarhus, skriver blant annet dette i sitt innlegg den 30. juni kl. 20:07:

“Takket være ikke mindst danske mænd har vi endnu ikke så mange voldtægter og overfald i Danmark som i de øvrige skandinaviske lande, hvor tallene er forfærdelig skræmmende og fortæller om de dominerende meningsdanneres menneskelige prostitution.”

Hvorfor linker Due de norske voldtektstall til de svenske, når der beviselig ikke anmeldes flere voldtekter under et år i Norge, enn i Danmark. Er hun fullstedig ukjent med antallet anmeldte norske voldtekter?

Det er Sverige - og alene Sverige - der opererer med disse voldsomme tall i Norden, og det har tre årsaker:

For det første er voldtektsbegrepet dramatisk utvidet i Sverige. For det annet er den svenske mannsfientlighet massiv, og svensk politi vedgår nu, at så mange som 20-30% av de anmeldte voldtekter er regulære hevnanmeldelser. For det tredje har Sverige tillatt en masseinnvandring uten sidestykke de siste 3-4 decennier, og unge menn fra denne veldige skare kulturfremmede er sterkt overrepresenteret i voldtektsstatistikken.

Maria Due nevner Oslo politikammers praksis med at redegjøre for overfallsvoldtektene og for hvilken herkomst gjerninsmennene har - og siden 2006 er der ikke blitt innleveret èn anmeldelse, der efter signalementsbeskrivelsen tydet på en etnisk norsk gjerningsmann.

Hvorfor legger ikke politimyndigheten i København seg på samme praksis? Er det politiet i Oslo eller i København, der er mest unnfallende og politisk korrekt?

Det underliggende i Dues innlegg er jo at Norge er som Sverige, i disse anliggender, hvilken hun helt savner grunnlag for at hevde.

Upassende ? Klag over indlæg

 
JP Redaktionen , | Skrevet: 1. jul 11 kl. 10:36

Kære læsere. Tak for jeres kommentarer. Vi beder jer om at holde en god tone. Vi har desværre været nødt til at slette nogle kommentarer, der overtræder vores regler for god debat. Undgå personangreb og hold debatten inden for emnet, det giver en langt bedre diskussion. Med venlig hilsen redaktionen.

Upassende ? Klag over indlæg

 
S. Madsen, 3630 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 10:47

Vor Herre bevare os, hvor JP er blevet politisk korrekt, nu kan man ikke engang stille relevante spørgsmål uden at få slettet sine indlæg.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Albert Hansen, København | Skrevet: 1. jul 11 kl. 11:18

Måske er det en del af deres kultur, at alt hvad der tilhører dig, tilhører også mig. Er det så ikke kulturen der er noget i vejen med ?. Hvordan ændrer man deres kultur ?. Moral er ikke universel. Hvad der er godt for nogen, er ondt for andre !.

Upassende ? Klag over indlæg

 
C Damgaard, 4300 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 11:20

@ Poul V. Jensen, 2900

Et rigtigt ”ræk mig tændstikkerne hr. Biedermann” indlæg - hr. Jensen.

”Den lighed jeg finder nødvendig er baseret på respekt for menneskers forskellighed herunder køn, race, religion og sexualitet . Jeg tager afstand for diskrimination af enhver art,” skrev du.

Man sidder unægteligt tilbage med følelsen af, at du glemte et ord i fremstillingen, at det du mener rettelig er: Den lighed jeg finder nødvendig er baseret på respekt for menneskers forskellighed herunder køn, race, religion, seksualitet og kriminalitet. .

For det er jo præcist det debatten handler om – afstandtagen fra kriminalitet, her mere konkret fra mennesker, der rejser gennem Europa fra syd til nord for at begå kriminalitet.

Din respekt for menneskers ret til forskellighed er forhåbentlig ikke ubegrænset? Personligt nærer jeg ingen som helst respekt for folkemordsideologier som kommunisme og nazisme og disse ideologiers tilbedere og klakører. Pædofiles, voldtægtsforbryderes, brandstifteres, røvere og tyveknægtes ret til forskellighed høster f.eks. ej heller respekt hos mig.

Respekt har jeg heller ikke for personer, der frem for at konfrontere skadevolderne henfalder til at hyle racister efter unge mennesker på Roskilde festivalen, når de – fuldt forståeligt – ønsker at beskytte deres værdier mod mennesker, der er vidt berømte for tyvagtighed.

Disse unge mennesker – der selvfølgelig ikke er racister (rigtigt mange er netop ”løsladt” fra vore gymnasier), skal oven i tyverier og utryghed nu og i fremtiden (via skattebilletten) også betale prisen for “Gutmenschens” idealer.

“In Paris, 80 per cent of street robberies are committed by Romanian minors.” Sådan skrev engelske aviser for ca. 2 uger siden.

Biedermann typerne bør snart besinde sig og lytte til græsrødderne.

Hollands græsrødder f. eks. er frustrerede - ja rasende, over de tilstande, som politikerne har påført Holland: According to a Maurice de Hond poll published by the center-right newspaper Trouw on June 19, 74 percent of Dutch voters say Muslim immigrants should conform to Dutch values and 83 percent support an upcoming ban on Islamic burqas in public spaces.”

Tåbeligheden af terminologien gutmenchen, også her på blog’en, fører frem fremgår af, at accepterer man den må 3 ud af 4 hollændere være racister!
Ja ikke – tåbeligheden er monumental.

Mon ikke i snarest bør trække nathuen væk fra øjnene? Og skelne mellem egentlig racisme og borgernes berettigede vrede over de tilvandredes kriminalitet, supremacisme og kvindesyn – for bare at nævne nogle få anstødsstene.

Den tid, hvor racisthyleri efter anstændige mennesker virkede (som her efter gæsterne i Roskilde) er forbi kære gutmenchen. Det virker ikke mere.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Altså, på den måde synes jeg faktisk at man med vilje stempler folk « Generaliseringer , | Skrevet: 1. jul 11 kl. 11:26

[...] er et citat af Socialdemokraten Lars Aslan fra videoen på CePI’s blog, men hvem er ”man”, og på hvilken ”måde” er det at ”man med vilje stempler [...]

Upassende ? Klag over indlæg

 
Maria Due, Aarhus | Skrevet: 1. jul 11 kl. 11:34

Hanna Egedius

Hanne Kristin Rohde fra Oslo politi er en modig dame, som jeg har rost ved flere lejligheder, men hvor stor opbakning har hun fået at sine mandlige kolleger og de politikere, der er med til at definere hendes arbejdsopgaver?

De opgørelser over voldtægter, som jeg har set og netop efterlyst link til på en anden blog, viste, at der bliver begået flere voldtægter i Norge end i Danmark, selv om befolkningen er det meste af en million mindre end den danske. Her i landet ligger tallet omkring 500, det er slemt nok, og hver eneste voldtægt er en for meget.

Antallet af voldtægter i Sverige er ganske rigtigt helt uden for sammenligning det største i Skandinavien, måske både reelt og relativt set det største i Europa, hvad indvandreres involvering angår.

For det meste fremgår det direkte eller indirekte af danske mediers omtale, hvilken etnicitet en voldtægtsmand har. Men jeg kunne meget ønske mig, at statistikkerne var helt specifikke i så henseende, også vedr. de såkaldte efterkommere og dem med dansk statsborgerskab, der omtaler sig selv som ikke-danske.

Jeg linker til den store Oslo avis Aftenposten, som ingen kan beskylde for at være indvandrerfjendsk. Dens oplysninger er ganske frapperende og burde have rystet norske regeringspolitikere, men mig bekendt er forholdene blot blevet værre i de seneste år.

Dette er ikke en national landskamp, fru Egedius, men blot en konstatering af, at der må presses yderligere på for at råbe politikerne op, for efter alt at dømme kan information være med til at forebygge disse infame forbrydelser, som kan udvikle sig til mord og selvmord eller traumatisering på livstid. I Norge har man netop oplevet et hjerteskærende selvmord begået af en teenager, der forinden var blevet gruppevoldtaget af indvandrere fra ikke-vestlige lande.

I alle tilfælde er voldtægt en voldsom oplevelse for kvinder og ikke noget, man blot kan smyge af sig. Men ligegyldigt hvor meget vi skriver om det på denne blog, vil det ikke gøre indtryk på bloggerne, for de lever af at betragte indvandrere som ofre - det er sikker business.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3463982.ece

Upassende ? Klag over indlæg

 
S. Madsen, 3630 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 11:42

Tak til C. Damgaard, 4300 med dyb respekt for dit rolige, velovervejede indlæg, bare vi allesammen incl. mig selv kunne skrive så indsigtfuldt og roligt, men nogle gange løber den dybe disrespekt og asociale adfærd overfor de etniske danskere jo af med nogle af os. Nogle af os føler jo, at vi er lagt for had i vores eget land, samtidig med at vi føler os ædt op både udefra og indefra.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Hanna Egedius, Praha | Skrevet: 1. jul 11 kl. 12:20

@Maria Due, Aarhus | Skrevet: 1. jul 11 kl. 11:34

Mitt hovedærende med min kommentar til ditt innlegg, Due, var nettopp dette at du forsøkte linke det norske forholdningssett til disse anliggender med det svenske, og at norske kvinner er like utsatt som de svenske. Eller sagt på en annen måte - at etnisk danske menn er mindre tilbøyelige til at begå voldtekt, enn etnisk svenske og norske menn.

Din korrekte henvisning til hva Oslo politikammers pressetalskvinne har latt tilflyte medierne av opplysninger om gjerningsmennenes signalement siden 2006, bekrefter jo nettopp det totale fravær av overfallsvoldtekter, begått av etnisk norske menn, så hvorledes kan de etnisk danske menn være mindre tilbøyelige?

Nei, dette er ingen landskamp, men hvorfor ikke være efterrettelig? Om situasjonen i Danmark og Norge hadde vært som den svenske, hadde ikke et halvt tusen, men tre-fire tusen voldtekter blitt anmeldt i løpet av et år, hvilket altså ikke er tilfellet, hverken for Danmarks eller Norges del.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Hans Lembøl, Gørlev | Skrevet: 1. jul 11 kl. 12:36

Afsrtandtagen eller fjendtlighed overfor sigøjnere (som nu af en eller anden grund kaldes romaer) har ikke noget med racisme at gøre, men med den sørgelige kendsgerning at denne gruppe bevisligt i udstrakt grad ernærer sig ved kriminalitet; tyveri og røveri især. Meget ofte går det ud over f.eks. gamle i form af de såkaldte trickrøverier.
Med en sådan gennemført kriminel opførsel retter man dels søgelyset mod sig selv, dels må man påregne at få folkestemningen imod sig.
Men igen, at man bliver vred på dem, der stjæler systematisk og forlanger, at de bliver smidt ud af landet, har ikke noget med racisme at gøre.
Bla. fordi sigøjnerne er af indo-europæisk oprindelse ligesom vi selv.
Folk, der kommer her for at stjæle, må nu engang finde sig i at blive upopulære.
Var sigøjnerne ærligt arbejdssøgende og arbejdende, var der jo heller ikke nogen der vil gø mere ad dem end ad alle andre.
Nok skal man være god af sig, men der er jo ingen der siger, at man behøver at være tossegod.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Hanna Egedius, Praha | Skrevet: 1. jul 11 kl. 13:37

Problemet med de såkaldte romaer synes uløseligt. At de i meget stor grad diskrimineres og forhånes, ikke minst i de øst-europeiske land, er et faktum. Forakten og hatet mot denne gruppe mennesker er massivt i de østlige deler av Europa.

Men en like så innlysende kjensgjerning er, at denne gruppe menneskers måte at innrette sin liv på, i stor grad nærer den aversjon som omverdenen tilkjennegir. Det er ingenlunde snakk om forutfattede meninger, når romaer oppfattes som et problem.

Hvorledes denne onde cirkel skal brytes, er og forblir et spørsmål som synes umuligt at besvare.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Maria Due, Aarhus | Skrevet: 1. jul 11 kl. 13:38

Hanna Egedius, nu udspreder du igen falske påstande om mig. Enten er din evne til at læse en dansk tekst korrekt meget ringe, eller også er du selektiv, når du læser. Faktum er, at jeg i går kl. 20:07 skrev:

“Takket være ikke mindst danske mænd har vi endnu ikke så mange voldtægter og overfald i Danmark som i de øvrige skandinaviske lande, hvor tallene er forfærdelig skræmmende og fortæller om de dominerende meningsdanneres menneskelige prostitution”

Prøv at forstå, at jeg IKKE påstår i den tekst, at danske mænd begår færre voldtægter end mænd i de andre skandinaviske lande.

Derimod takker jeg for, at danske mænd og kvinder, i langt højere grad end mænd og kvinder i vore nabolande har påtaget sig det yderst utaknemmelige hverv at informere om den øgede fare for voldtægt, som indvandringen har betydet.

Denne åbenhed har medfødt kaskader af de værste ukvemsord, som sproget rummer, men der er blevet stået fast, og myndigheder og politikere er blevet presset. Jeg synes, at der er grund til at tro, at advarslerne har hjulpet, selv om de ikke har hjulpet nok.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Tim Madsen, Holte | Skrevet: 1. jul 11 kl. 13:47

Det lykkedes romaerne at stjæle billedet på Roskilde festivalen. Men romaerne har jo også lang i erfaring i det ædle håndværk at gøre dit til mit.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Ole S, Roskilde | Skrevet: 1. jul 11 kl. 13:54

Sigøjnere består af mange folkegrupper, den største gruppe er romaer; en anden er sinta, dertil kommer flere mindre grupper.

Når man kalder dem alle sammen for romaer svarer det til at kalde alle skandinaver for svenskere.

Det er ikke en korrekt betegnelse.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Henrik Petersen, København | Skrevet: 1. jul 11 kl. 14:21

En sigøjner er en ven, du endnu ikke har lavet kartoffeltryk med….

Upassende ? Klag over indlæg

 
Henrik Petersen, København | Skrevet: 1. jul 11 kl. 14:25

Lige nu snorksover Martin Al-Salo, men i løbet af aftenen og natten vil han igen være klar til at skælde og smælde mod alt og alle, der ikke deler hans temmelig mærkelige opfattelser. Og dét er godt nok rigtig mange.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Jørgen Poulsen, Roslev | Skrevet: 1. jul 11 kl. 14:37

En sigøjner er en person der venter på en lejlighed til at stjæle fra dig.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Poul V. Jensen, 2900 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 14:41

C. Damgaard 4300

Det at blande kriminalitet ind i diskussionen er godt for debatten - for hvis debatten drejer som om kriminalitet er det mere enkelt. Jeg kan ikke acceptere kriminalitet af enhver art.. det jeg taler om er, at udvise respekt for andre mennesker og her er det uanset hvor man er født eller af hvem.
Jeg er klar over problematikken med kriminalitet på Roskildefestival og synes at det bliver håndteret proff. fra såvel politi som ledelsen. Jeg ved politiet forfølger kriminelle retsligt og kriminelle handlinger medfører udvisning fra Festivalen.
Det jeg imidlertid ikke bryder mig om er skilte med had tekster mod romaer eller andre grupper.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Niels B. Larsen, 9230 Svenstrup | Skrevet: 1. jul 11 kl. 14:43

Også herfra tak til C. Damgaard for et glimrende indlæg.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Poul V. Jensen, 2900 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 14:50

@S. madsen 2630

Som liberal går jeg fuldt ind for åbne grænser og lukkede kasser. Jeg forventer at landets love og skikke overholdes uanset hvem man er.
Hvis du ser min hjemmeside http://www.poulvjensen.dk, vil du se, at jeg netop stiller krav om lavere skat, mindre offentlig sektor og mere frihed.
Danmark er ikke et socialkontor for verdens borgere. Jeg foretrækker at vi er et land med åbenhed og frisind. Muligheder skal være det bærende element fremfor begrænsninger. Faktisk advarede jeg under debatten om mere lighed i Danmark. - lighed er dræbende for vækst og initiativer. Mere ulighed medfører et rigere samfund som faktisk gavner de svage.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Niels B. Larsen, 9230 Svenstrup | Skrevet: 1. jul 11 kl. 15:03

@ Poul V. Jensen

Tillid er en god ting.

Desværre kan man ikke have tillid til forbrydere, EU og alle, som vil ind i landet.

Derfor er kontrol endnu bedre end tillid.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Hanna Egedius, Praha | Skrevet: 1. jul 11 kl. 15:15

@Maria Due, Aarhus | Skrevet: 1. jul 11 kl. 13:38

Men din infamitet består jo like fullt i, at du forsøker at sidestille den svenske løgnaktighet om disse ting, med det norske forholdningssett, hvilket viser at du befinner deg på ville veie.

Det er jo nettopp i den norske hovedstad, at man fra politimyndighetens side har gjort rede for, i flere omganger, signalementet på gjerningsmennene som voldtektsofrene oppgir, så dette kan formidles videre gjennom mediene. Dette skjer ikke, hverken i Stockholm eller i København.

Og at du beskriver Aftenposten, Norges ledende avis, som politisk korrekt - med dine ord “ikke innvandrerfientlig” - viser at du knapt har lest Aftenposten det seneste decennium. Aftenposten er en avis, der konsekvent oppgir etnisitet, eksempelvis i forbindelse med hustrumord, og dens debattsider er fulle av innlegg fra forkjempere for muslimske kvinners og piker rettigheter i Norge.

Din nedgjøring av Norge som et land, der i det meste minner om Sverige, er uforstillet uredelighet. Og det burde ikke minst du vite, som har vært norsk gift og således rimelig godt innsatt i norske forhold.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Maria Due, Aarhus | Skrevet: 1. jul 11 kl. 15:59

Tak et kursus i dansk, Hanna Egedius, dit vrøvl gider jeg ikke kommentere. Ofte får jeg det indtryk, at du er en af de der norske debattører, som skriver for at blive modsagt, og de tider er forbi, hvor jeg af høflighed gider at lade mig misbruge til at svare.

Upassende ? Klag over indlæg

 
kaj Hansen, Horsens | Skrevet: 1. jul 11 kl. 16:13

Vi gav Norge deres frihed, ja vi gav dem sgu sågar en konge og alligvel har vi stadig deres rend hvor de kommer og kloger sig med deres politisk korrekte fis.

Norge burde slå sig sammen med Sverige, det er samme hartkorn og så mener jeg iøvrigt at Nordisk Råd skal nedlægges.
Det har for længst overlevet sig selv og er bare blevet skattefrie ben til seniorpolitikere.

PS: Antallet af taske/lommetyverier er fordoblet på Roskilde.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Hanna Egedius, Praha | Skrevet: 1. jul 11 kl. 16:24

@kaj Hansen, Horsens | Skrevet: 1. jul 11 kl. 16:13

“Vi gav Norge deres frihed, ja vi gav dem sgu sågar en konge og alligvel har vi stadig deres rend hvor de kommer og kloger sig med deres politisk korrekte fis.”

Gode gud, Hansen, hvilken ignorant du er. Ibsen skrev om den “firehundreårige danske nat”, mens du bryster deg med at “vi gav Norge deres frihed”.

Din forelskelse i Maria Due burde da medføre en mere håndfast relasjon, nu som hun er fraskilt fra sin politisk korrekte norske mann.

Din uvitenhet om Norge er monumental.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Ole S, Roskilde | Skrevet: 1. jul 11 kl. 16:44

Hold nu op med det pjat mellem Norge og Danmark.

Maria skrev rosende om danske mænd, der har informeret om den øgede fare for voldtægt, som indvandringen har betydet. Jeg ved ikke præcist, hvad hun hentyder til, men jeg kan se en forskel i forhold til Sverige. Norske forhold kender jeg ikke så godt bortset fra

http://nrk.no/nyheter/1.6567955

men her er politiet jo også en norsk dame.

Og så synes jeg altså ikke det er infamt at blive sammenlignet med Sverige. Infamt er et meget stærkt ord.

Vi (Danmark) gav heller ikke Norge sin frihed. Vi tabte Norge til Sverige, og Norge skaffede sig selv friheden uden at Sverige satte sig lige så voldsomt til modværge som det var muligt.

Ibsen overdrev mht. “natten”, men det var jo tidsånden dengang.

Det er på sin plads med en tænkepause…

Upassende ? Klag over indlæg

 
Edvard M, 4970 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 17:38

Hanna Egedius har fuldstændig ret når hun skriver:

“Problemet med de såkaldte romaer synes uløseligt. At de i meget stor grad diskrimineres og forhånes, ikke minst i de øst-europeiske land, er et faktum. Forakten og hatet mot denne gruppe mennesker er massivt i de østlige deler av Europa.”

Historisk ligner hadet mod romaerne forfølgelsen og hadet mod jøderne.

Romaernes tragedie – det glemte folkedrab:
http://www.folkedrab.dk/sw52654.asp

Upassende ? Klag over indlæg

 
Hans Larsen, Århus | Skrevet: 1. jul 11 kl. 18:23

Poul V. Jensen:
Det er fint nok at være liberalist. Jeg er det en vis udstrækning også selv. Men man behøver ikke være naiv liberalist.

Jeg vil gerne have den frihed liberalismen giver. Friheden fra et omklamrende velfærdssystem der bedøver befolkningen. Men jeg vil også have friheden fra at skulle udsættes fra udlændingenes kriminalitet. I din stålsatte ansvarsfulde liberalisme overlader du alligevel ansvaret for din sikkerhed til politiet. Problemet er bare, at politiet kun er symptombehandlere.

Man kan kun dø en gang. Sagt med andre ord, en albansk gangster kan først puttes i fængslet når han allerede HAR begået kriminalitet mod dig, dine nærmeste eller dine landsmænd.

I stedet for at chatte din ideologi lyserød og paradis på jord. Så vær real og sig: “Du skal udsættes for uretfærdig, før du vil se retfærdighed. Her findes ikke forebyggelse.”

Som sagt, man behøver ikke være naiv. Man må gerne tage sine forholdsregler. Alle der træder over grænsen bliver ikke automatisk ikke oplyst af liberalismens gyldne genialt.

Lukkede kasser, ja tak. Lukkede grænser, også ja tak! Det er min holdning, som en menig politibetjent.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Maria Due, Aarhus | Skrevet: 1. jul 11 kl. 18:24

Fru Hanna Egedius.

Det er mig meget imod at klage over andres indlæg, men jeg er stærkt fristet til at gøre det. Min forhenværende norske mand har intet med denne debat at gøre, han døde for år tilbage under tragiske omstændigheder, fordi han til familiens store sorg ikke ville tage hensyn til den sygdom, som han og alle hans søskende arvede. Det var til at forudse, at han ikke blev gammel. Min mand boede næsten hele sit liv i Danmark, men vi begravede ham i Norge, for han var som sine forældre meget nationalt sindet, mere end min familie, og han beholdt af samme grund sit norske statsborgerskab og kunne derfor aldrig deltage i valgene her i landet, skønt han betalte en pæn skat. Jeg har aldrig hørt ham beklage sig over det.

Nordmænd har tit fortalt mig, at Henrik Ibsen skrev “Peer Gynt” i vrede over det, som han betragtede som Norges svigt overfor Danmark i vores skæbneår 1864. Jeg synes ikke, at Norge svigtede, det var på forhånd en håbløs krig, og nogle af de mest kendte helte fra Første Slesvigske Krig var nordmænd og havde gjort mere, end man kunne forlange af dem. Ibsens hustru og søn havde tilbragt den frygtelige vinter i København, og 1. april 1864 rejste Ibsen fra Norge og besøgte dem, hvorefter han rejste alene til Rom. Han tilbragte 27 år i udlændighed, og skrev “Peer Gynt” i 1867.

Nu mangler jeg blot at svare på én tråd, hvorefter jeg holder ferie. Jeg har netop set nyheden fra England om, at regeringen ønsker at tillade, at folk forsvarer sig selv og deres ejendele mod voldelige røvere. Kristeligt Dagblad har holdt en afstemning, som kan ses på k.dk, hvor et stort flertal har stemt for, at man i Danmark skal have lov til at forsvare sig med knive og køller i sit eget hjem, når man er udsat for voldeligt røveri. Dette er vel at mærke en avis, hvis læsere må formodes at høre til de mindst voldelige.

Umiddelbart har jeg ikke lyst til at have våben i huset, men det er i det mindste en fremgang, hvis vi kan nå dertil, at loven ikke kræver, at vi skal være totalt passive, når vi bliver ranet.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Ole S, Roskilde | Skrevet: 1. jul 11 kl. 19:02

“I have a dream that my four little children will one day live in a nation where they will not be judged by the color of their skin but by the content of their character. ”

Men Thomas V. Lytken Larsen og Jeppe Fogtmann gør jo det modsatte mht. sigøjnere!

Upassende ? Klag over indlæg

 
Arne von Kappelgaard, Herlev | Skrevet: 1. jul 11 kl. 21:34

@ Maria Due/Aarhus

Flot indlæg. Når myndighederne/politiet ikke orker at tage borgernes kritik alvorligt og ad notam, så må man jo tage sagen i egen hånd (selvtægt), det er jo indlysende, selv for perlehøns.
Man må så tage straffen, men hvis tilstrækkelig mange gør det, så et det jo omsonst for myndighederne. Tænk på den åndsvage kniv-lov, og det under en konservativ justitsminister!

Den videre konsekvens må så være, at når man betaler skat (bliver flået), og myndigheder ikke kan opfylde deres forpligtelser, hvorfor skal borgerne så betale deres skat??
Der skal jo være balance, eller er det blevet ensidigt. Det er faktisk meget væsentligt for et samfund, at borgerne føler at myndighederne tager kritikken til efterretning, og ikke bare tonser der ud af med smarte bemærkninger.

ET FJELD KAN SPRÆNGES OG TVINGES KAN EN ELV, MEN ALDRIG KAN ET FOLK FORGÅ, DER IKKE VIL DET SELV.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Finn Larsen, 2000 F | Skrevet: 1. jul 11 kl. 22:49

Når staten har opgivet at håndhæve lov og ret, så er voldsmonopolet brudt. Det er dybest set samfundets kollaps, og vejen er nu åben for borgerværn af enhver slags. Det kom der ud af at politiet ikke ville være politi og lukkede øjnene for forbrydelser lige for næsen af dem (Hyskenstræde), og at domstolene ikke ville være dommere men socialpædagoger.

Man kan ikke sige der ikke var advarseler, og alarmlamperne blinkede lystigt lige for næsen af alle der gad lukke øjnene op. Som der står ovenfor, “men aldrig kan et folk forgå der ikke vil det selv”, og det vil flertallet åbenbart.

Man kan så reagere på det og tilslutte sig et folk der ikke ønsker at forgå, og glæde sig over at ens børn har valgt uddannelser der er globalt brugbare. Det er desværre ikke tilfældigt.

Vi er på Titanic, isbjerget er observeret, men desværre er der amatører på kommandobroen.

Upassende ? Klag over indlæg

 
A Nielsen, 9400 | Skrevet: 1. jul 11 kl. 23:08

C.Damgaard 4300….
Min kompliment!

Du får prisen for det mest velargumenterede og velskrevne indlæg på denne blog indtil nu.

Indlægget satte virkelig tingene i relief!

Upassende ? Klag over indlæg

 
Arne von Kappelgaard, Herlev | Skrevet: 2. jul 11 kl. 00:11

Helt ærligt, hvad er politiet i dag! Da jeg var knægt, så stillede en betjent hjemme hos os, hvis vi blev snuppet med at køre på cykel uden lygte!

I dag snakker vi om “dialog-politi”, okay er man tilstrækkelig nok og kan sætte byen i brænd, så trækker man (politiet) sig.
Det er jo lovløse tilstande, når man tænker på at man bliver anholt/registreret
fordi man har en kniv på sig.
Det er jo altid nemt at straffe og forhindre fri udfoldelse, fordi nogle få har overtrådt nogle love.
Fordi nogle meget få “overdriver”, så bliver der meget medieopmærksomhed, og så hovedkuls lovindgreb for den sagesløse dansker.
Det er s´gu da hen i vejret.
Nu skal jeg ikke skrifte, men jeg har både kommunalt-og landspolitisk stemt på blå blok.
Jeg kan kun sige, “vor” tro var stor, men uvidenheden åbenbar større. Næste gang bliver det en blank stemmeseddel.
At det danske rige, ikke har nogle karismatiske mennesker der kan træde i karekter, når landet er i nød, det kan man så kun beklage.

ET FJELD KAN SPRÆNGES OG TVINGES KAN EN ELV, MEN ALDRIG KAN ET FOLK FORGÅ, DER IKKE VIL DET SELV.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Bjørn Holmskjold, Skanderborg | Skrevet: 2. jul 11 kl. 00:26

Folk i det nordligste jylland føler sig lykkelige, dersom politiet overhovedet når der op, indenfor en uge efter, at de har tilkaldt dem. Måske de burde slå alarm en uge før, for at være bare lidt på forkant med samfundsudviklingen?

Upassende ? Klag over indlæg

 
Arne von Kappelgaard, Herlev | Skrevet: 2. jul 11 kl. 00:46

@ Bjørn Holmskjold/Skanderborg

Det er s´gu svært Bjørn Holmskjold, men ret skal nu også være ret, ind imellem har du også fat i noget meget væsentligt, måske noget lovmæssigt!
Har vi ikke haft en politireform!
Vi har en borgerlig regering der i 10 år har ført mere eller mindre socialdemokratisk politik. Egentlig gider jeg ikke kommentere mere, vores politikere er virkelig under lavmålet. Det gælder om at rage til sig, og ellers føjer man sig under det mest bekvemmelige.

ET FJELD KAN SPRÆNGES OG TVINGES KAN EN ELV, MEN ALDRIG KAN ET FOLK FORGÅ, DER IKKE VIL DET SELV.

Upassende ? Klag over indlæg

 
C Damgaard, 4300 | Skrevet: 2. jul 11 kl. 11:58

Tak til S. Madsen, 3630 / Niels B. Larsen, 9230 Svenstrup & A Nielsen, 9400 for de pæne ord.

Bedenfor nogle vise ord CePi drengene og andre racisthylere burde lægge sig på sinde:

“… Bekæmpelse af racisme er efterhånden blevet arbejdsløse venstrefløjspolitikeres beskæftigel¬sesterapi. De bruger begrebet terroristisk til at tyrannisere politiske modstandere med. Den rendyrkede racisme findes så godt som ikke i Danmark. Men jagten efter den er blevet en hel besættelse. Hvis der dukker nogle få eksemplarer op på uforfalsket racisme, opleves det nærmest som en lettelse. Så er der igen noget at bekæmpe og beskylde andre for, samtidig med at ens eget selvværd kan vokse. …” (Kultursociolog Mehmet Ümit Necef; Weekendavisen 13-3-1992)

Upassende ? Klag over indlæg

 
Brian Mørck, Kbhvn. | Skrevet: 2. jul 11 kl. 12:41

Der rapporteres om en stærkt øget lommetyveaktivitet på festivalen, det må skyldes den meget omtalte tilstedeværelse af romaer.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Mik Andersen, København | Skrevet: 2. jul 11 kl. 12:53

Som Brian Mørck nævner så eksploderer lommetyverierne¨på roskilde. Kigger man på kriminalitetsstatistikkerne for roskilde festival så er de også nærmest eksploderet de senere år i takt med at flere og flere romaer er kommet på festivalen. Så det virker uendeligt malplaceret ligefrem at oprette grupper og bruge tid på at forsvare romaer når det nu er så åbenlyst at flere romaer på roskilde er lig med mere kriminalitet på roskilde. Jeg kommer der heldigvis ikke men vil opfordre andre fornuftige danske festivaller til helt at boycotte romaer og dermed boycotte kriminalitet på deres festival. Tak for kaffe.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Niels B. Larsen, 9230 Svenstrup | Skrevet: 2. jul 11 kl. 13:14

@ Finn Larsen

“Vi er på Titanic, isbjerget er observeret, men desværre er der amatører på kommandobroen.”

Ikke blot det. De er blinde amatører.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Ivan Broe, Herlev | Skrevet: 2. jul 11 kl. 17:26

Kartoffeltryk…Vor herre Bevar Mig Vel.

Burde der ikke også have været et par lilla bléer og lidt hønsestrik ?

Sarkasme KAN være anvendt

Upassende ? Klag over indlæg

 
S. Madsen, 3630 | Skrevet: 2. jul 11 kl. 18:34

Ivan Broe, Herlev: Du burde da vide, at overfor børn, fulde folk og øvrige barnlige naive sjæle, kan sarkasme ikke bruges, hvis du beder et barn om at hælde en pose chips samt et glas cacao udover hele gulvtæppet, så vil det gøre det. Det gør de lilla bleer og deres medløbere også. Venstrefløjen aner overhovedet ikke, hvad sarkasme indebærer, fordi de er så navlebeskuende og egoistiske.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Kalle Drejer, Sønderborg | Skrevet: 2. jul 11 kl. 19:12

Stakkels Romaer, ingen kan lide dem, bortset fra nogle enkelte besynderlige individer. Der er altid nogle som beundrer gamle traditioner og fingerfærdighed.

Upassende ? Klag over indlæg

 
S. Madsen, 3630 | Skrevet: 2. jul 11 kl. 19:31

Kurt Jensen, Ringsted: Jeg synes, at du skulle synke endnu dybere ned i din flovhed over at være dansker, personligt er jeg stadigvæk stolt over at være dansker, meeen det er et spørgsmål om, hvorlæng jeg har råd til at være dansker, den dag jeg ikke længere har råd til at være dansker (under verdens højeste skattetreyk) - kan du og dine ligesindede rende mig i r—-!

Upassende ? Klag over indlæg

 
T Jensen, 8270 | Skrevet: 4. jul 11 kl. 12:43

Det kan ikke undre at naivisten Martin Salo, København N er meget begejstret for oplæget i denne blog. De statsbetalte naivister støtter hovedløst kampen for romaernes ret til at opholde sig i Danmark og begå kriminallitet mens de er her. På et tidspunkt i debatten om grænsekontrol fremkom en anden skatteyder betalt specialist - Gerd Battrup - fra et center for grænsestudier, med en glødende støtte til romaer og påstod at de stort set ikke begik kriminelle forhold. Hun skriver ofte danskkritiske artikler bl.a. i den tyske avis “Der Nordschleswiger”. Hun burde have været med i Roskilde sammen med topnaivisten Zenia Stampe.Skrækscenariet er samme Stampe som minister i en S-SF regering sammen med gammelkommunisten Sohn.

Upassende ? Klag over indlæg

 
JP Redaktionen , | Skrevet: 4. jul 11 kl. 14:50

Kære læsere. Hold en god tone og undgå personangreb! Vi forbeholder os ret til at slette indlæg der er upassende eller overtræder reglerne. Dette kan desværre ødelægge debatten for andre gode kommentarer. Læs mere om vores regler her: http://multimedia.jp.dk/static/jp/opinion/regler.html. Fortsat god debat. Med venlig hilsen redaktionen.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Allan Bøgehøj, hovedstaden | Skrevet: 4. jul 11 kl. 21:38

Jeg var på Roskilde i år, og oplevede ikke noget racisme – snarere venlighed. Eksempelvis smed jeg et pantglas i mudderet ved en scene. Og da en Roma kom susende rundt med sin næsten fyldte pose pegede jeg venligt ned for at vise hende i hvilken mudderpøl jeg havde kastet plastikglasset, så hun kunne samle det op uden at skulle lede længe i sølet.

Upassende ? Klag over indlæg

 
A Nielsen, 9400 | Skrevet: 11. jul 11 kl. 18:38

Allan Bøgehøj 21.38….
Skulle pantglasset absolut smides i mudderet/muddersølet ?
Var der ikke en urin-affalds- eller lokumstønde i nærheden?(du kunne jo så pege venligt hen på hvilket
af stederne hun skule lede)
Enten er du en spasmager eller…

Upassende ? Klag over indlæg

 
nike air max lebron 7 a, a | Skrevet: 26. aug 11 kl. 15:07

nike lebron vii ps nike lebron viii ps lebron 8v2 nike air max lebron 7.

Upassende ? Klag over indlæg

 
discount louis vuitton handbags a, a | Skrevet: 26. aug 11 kl. 19:16

 Hard to tell the normal color of online louis vuitton handbags his complexion as it was all red hives and white salve and looked to be purple under the salve.”I don’t fucking believe this,” Delvina said. “Is there anything else that could friggin’ go wrong? This whole week is cheap louis vuitton handbags caca.”Delvina marched past me and went straight to his hedge. “Oh jeez, just look at this,” he said. “One of the plants is all broken. The particular 2011 period has just began and every crew actually has a possibility from creating cheap louis vuitton bags a playoffs. Be sure you patronize Tampa bay These kinds of baseball by sorting out the connection below. Baseball will be Numerous hobby this also baseball months are fashioning about sell louis vuitton bags chance amid the finest in many a long period. Do not miss a nice inning of your treads - join up currently,mac brush!Now, from Ru Valley (Valle de Joux) of the top watch brand Jaeger-LeCoultre across time and leather louis vuitton space, trace the origin, introduced in 1959 Memovox Deep Sea watches engraved watches, There’s gonna be a big hole here until this grows.”I’d sort of gotten over the weak-knee thing, since I’d had a chance to canvas louis vuitton handbags check both guys out and knew they weren’t packing. Maybe an ankle holster,

Upassende ? Klag over indlæg

 
NEC Cortex-A9 Capacitive 7 inch Tablet PC a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 04:21

Here are NEC Cortex-A9 Capacitive 7 inch Tablet PC Renesas we supplied,in this page you can get more infor mation of our NEC Cortex-A9 Capacitive 7 inch Tablet PC Renesas .There are more choose for you.We manufacture and supply NEC Cortex-A9 Capacitive 7 inch Tablet PC Renesas with low price and high quality.Seaching in google,you can find our products a good sale home and abroad.If our NEC Cortex-A9 Capacitive 7 inch Tablet PC Renesas come up to your requirements,please contact us immediately.We would offer premium-priced NEC Cortex-A9 Capacitive 7 inch Tablet PC Renesas with fistclass services for you without delay.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Storage Hanger (THS-750-3) a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 04:56

Hello, very professional high level of writing it! So many people to comment, let me also to comment on it. Because good writing, and I learned a lot, and I am glad to see such a beautiful thing. Thanks very much ! the same time, i love hanging organizer very much too !

Upassende ? Klag over indlæg

 
hottest interior wall tile a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 05:02

Hello, very professional high level of writing it! So many people to comment, let me also to comment on it. Because good writing, and I learned a lot, and I am glad to see such a beautiful thing. Thanks very much ! the same time, i love interior wall tile very much too !

Upassende ? Klag over indlæg

 
Interior Wall Tile a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 05:37

We set up interior wall tile with a very simple aim: to be the best value retailer of high-quality, beautiful and interior wall tile in the UK and to provide the best customer service in the industry. So far we\’ve sold nearly 10,000 interior wall tile and we\’ve received tons of feedback from happy customers. The key difference between interior wall tile and everyone else is this: we\’re so confident you\’ll like our interior wall tile that we will come to your house and collect it for free for a full refund if you don\’t like it, but we\’re guessing you\’ll like it very much.

Upassende ? Klag over indlæg

 
nike air force a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 05:38

nike air force 1 low air force 2011 and nike air force one pop sale.

Upassende ? Klag over indlæg

 
File Holder (THS-1458) a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 05:40

Are pleased to re-visit your blog, from which I learned a lot of knowledge, and totally agree with your point of view, I hope you can be the exhibitions, once again thank you for sharing such a wonderful text. I will wait to see what’s! Thank you!i love File holder very much

Upassende ? Klag over indlæg

 
Storage Carbinet (THS-445-2) a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 06:18

Wow, this is too cool. I am very like it, Thank you for sharing, let me so happy! At the same time ,i lovestorage carbinet very much !

Upassende ? Klag over indlæg

 
Glazed floor tile a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 08:33

Good writing, and I very much agree with your thoughts and insights. Hope that more could write such a good word, I said, to continue coming to visit, thank you for sharing.i love unique construction material very much .

Upassende ? Klag over indlæg

 
Cosmetic Organizer (THS-1303) a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 08:34

Here are cosmetic organizer we supplied,in this page you can get more infor mation of our cosmetic organizer.There are more choose for you.We manufacture and supply cosmetic organizer with low price and high quality.Seaching in google,you can find our products a good sale home and abroad.If our cosmetic organizer come up to your requirements,please contact us immediately.We would offer premium-priced cosmetic organizer with fistclass services for you without delay.

Upassende ? Klag over indlæg

 
Storage Box with Lid (THS-012-3B) a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 09:04

Oh, so unexpected, so surprise! Very touching, so well written and I have some perception, learning very much. Thank you for sharing. Very happy to see these and believe that your point of view. This same time,i love storage box very much !

Upassende ? Klag over indlæg

 
glazed porcelain floor tile a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 09:12

Are pleased to re-visit your blog, from which I learned a lot of knowledge, and totally agree with your point of view, I hope you can be the exhibitions, once again thank you for sharing such a wonderful text. I will wait to see what’s! Thank you!i love decoration material very much

Upassende ? Klag over indlæg

 
Bag Organizer (THS-1475-1) a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 09:51

Finally see such a good article and pictures. I totally agree with you. And your point of view. And will always support you. Thank you for sharing, it makes me feel a lot. i love bag organizer very much

Upassende ? Klag over indlæg

 
exellent glazed ceramics a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 09:55

Are pleased to re-visit your blog, from which I learned a lot of knowledge, and totally agree with your point of view, I hope you can be the exhibitions, once again thank you for sharing such a wonderful text. I will wait to see what’s! Thank you!i love rustic tile very much

Upassende ? Klag over indlæg

 
exquisite glazed floor tile a, a | Skrevet: 27. aug 11 kl. 10:33

Good writing, and I very much agree with your thoughts and insights. Hope that more could write such a good word, I said, to continue coming to visit, thank you for sharing.i love glazed floor tile very much .

Upassende ? Klag over indlæg

 
Skriv en kommentar [Regler]
Fornavn*
Efternavn*
Adresse*
By*
e-mail*
Telefon**

*
For at sikre kommentarerne imod spam, beder vi dig venligst skrive ordet du ser i billedet til højre.

Anti-Spam Image



* Skal udfyldes.
** Valgfrit.
Kun fornavn, efternavn og bynavn vises på sitet.
Kommentarer uden korrekt navn fjernes.
Når du kommenterer, accepterer du JP Mediers vilkår

Annonce:







Arkiv
Alle artikler, fotos, grafik og øvrige illustrationer, der er på denne side, stammer fra Jyllands-Posten. Jyllands-Posten har ophavsretten, jf. lov om ophavsret. Læs mere
Jyllands-Posten, Grøndalsvej 3, 8260 Viby J, +45 87 38 38 38. Kontakt: http://jp.dk/kontakt/